[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

1. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    haha jja shiit. ik kijk daar nooit naar sorry 8)
    Ik kijk alleen of het blauw is of niet, dom, i know, mja kzal volgende keer kijken :)

En zijn hier wallbashes nodig om 54 te halen? en waar psies? en bij die haarspeldbocht, nemen jullie hem ook vol met de handrem zo driftend er omheendraaiend? :D

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen geen WB, en neen midden stukje, en dan mooi je snelheid behouden en strak blijven :eek:

3. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    nja maar ik bedoel die bocht die heeeeeeeeel krom is. die moet je toch wel drifften, anders sta je stil :confused: Ik bedoel de bocht aan het eind, niet de laatste 2, maar dus de 3de vanaf de finish terug gerekend :b:

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Uhu, maar daar gebruik ik geen handrem :eek: Gewoon ruim in sturen, maarja ik weet ook niet wat daar sneller is 8) Alles ligt gewoon in het eerste stuk....

Edit: Ja ik weet het, maar in jou zin is ook niet alles abn ;)

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  5. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan, nu je het zegt, zo hebk nog nooit tegen die bocht aangekeken :thumbs: Ik zal hem eens een keertje zo nemen, wss is dat wel sneller, jij bent ook zo pro dus, zal wel. maare ff tussen ons het is HET eerste stuk :): ;)

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles ligt juist int laatste stuk Mark.
    Bijna iedereen heetf 26.5/26.9 bij de 2e check, in dat laatste stuk moet je gewoon een goede lijn vinden. ^^

7. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, Meneertje Stefan heeft gelijk. Ik moest wel ff wennen aan de Spyker, want hij stuurt echt snel, ik hield dus vaak gas los bij de bochten, maar als je idd de perfecte lijn hebt kun je gwn volgas de bochten nemen.

8. JeePee

JeePee Guest

Nee, geen wallbashes, TTR Deano heeft een hoge 53'er zonder wallbash. Ik neem de hairpin btw ook met de handrem ;)

9. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor deze double post, maar khad het net weggeklikt. Ik heb net mijn tijd verbeterd van een 56.42(140ste) naar een 55.64(84ste) :9 :b: :thumbs:

Als ik heel erg mijn best doe nog deze week, dan kan ik misschien een 55.00 halen, rond die koers, hoop ik dan :)

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net 54.10, 4e van EU.

Had split van 26.6, en daarvoor al een keer 26.5, en ik raakte ook nog een muurtje na de enelaatste bocht, dus die 53-er zit er wel in maar dit was opzich wel een strak rondje, kan niet super veel sneller meer voor mij althans.

Eerste 2 splits zijn idd redelijk straightforward, gewoon agressief en vloeiend nemen. Pas in de laatste sectie moet je andere lijnen gaan rijden, heb een paar dingetjes gevonden waardoor ik daar nu wat sneller ben.

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Zeer nice stefan :) Ik ga ook eventjes weer proberen...

12. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    serieus stefan, dat is egt een zieke tijd :9 Weetje hoe snel jij bent 8) Jji behoort vast wel tot de top van de wereld ofniet? Respect iig man _O_

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Stefanie wel

54.88 29ste atm

14. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste bocht maak ik een wallbash, versnelling 4, 130 km/h eruit
    54.92

15. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Ach Anton je bent gewoon een cheater :9
    Ik heb inmiddels 55.45(70ste) weer .20 eraf, mja ik heb het gehad voor vandaag 8)

@Mark: Mijn eerste tussentijd is ongeveer 15.5 d8 ik en mijjn tweede is 27.3 ongeveer. Ik ben nog niet goed genoeg om een 26.xx te halen =(

16. JeePee

JeePee Guest

Stefan is 'The Best PGR3 Player in the World'... jeweettoch :cool:

Daarnet 2x achter elkaar een 26.67 als opening, beide rondes verneukt helaas.

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    54.63

En we gaan nog wat sneller.....had opening van 15.6

Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  18. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op een 55.20 met op het tweede meetpunt 27.3 a 4. Dus daar valt nog wel wat vanaf te halen. (bijna seconde trager dan de snelle mensen). Laatste stuk is dan weer zeer snel denk ik zo!!
    Kom alleen de eerste bocht nooit fatsoenlijk door, begint daar altijd als een gek te glijden!

Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  19. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook bezig zit op 56,8 :p keep u posted :)

20. JeePee

JeePee Guest

Opening zegt niet zoveel, want die ligt midden in een bocht. Een langzame opening betekend een snelle 2de sectie, en een razendsnelle 1ste sectie resulteerd vaak in een slechtere midden sectie, omdat je die rechterbocht dan niet kan halen en ff van je gas af moet.

Deel Deze Pagina