De HDTV Thread [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dude x

dude x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \o/

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien wel interessant: HDMI features

De verschillen tussen de diverse standaarden op een rijtje. :)

3. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ter info ..

4. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Bron

Nu inderdaad nog wachten op de bronnen en het bronmateriaal. :) Mijn HDMI 1.2a receiver slikt in ieder geval al DSD signalen over HDMI (getest met PS3 ).

Sorry voor 't offtopic Melbuuln :eek:

5. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu toch weer geneigd deze TV te kopen ( heeft iemand ervaring met deze tv:p?)

De Philips 42pf7621D/10

- 107 CM
    - 2 x HDMI
    - USB
    - Pixel Plus 2 HD

enz.

Ondersteunde beeldschermresolutie
    Computerformaten : 640 x 480, 60 Hz, 800 x 600, 60 Hz, 1024 x 768, 60 Hz
    Videoformaten : 640 x 480i - 1Fh, 640 x 480p - 2Fh, 720 x 576i - 1Fh, 720 x 576p - 2Fh, 1280 x 720p - 3Fh, 1920 x 1080i - 2Fh

Kan ik dus gamen op 1080i ???

prijs 1279,-

http://www.ecranlounge.com/photos/42pf7621d,5053-550px.jpg

Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  6. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    en de R76;)

Ik dacht eerst dat de R76 beter was (omdat deze een hoger getal had), maar toen ik erachter kwam dat het alleen om de lay-out ging ben ik toch voor de R72 gegaan.

7. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij wilt echt om de pagina een andere tv :confused:

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Voordat je verzuipt in alle technische pr-praat zou ik eerst voor jezelf op een rijtje zetten in welke tv's je interesse hebt. Maak vervolgens een afspraak bij de betere audio/video boer en geef je ogen de kost. :cool: Op een gegeven moment moet je gewoon gaan kijken, en stoppen met lezen! 8) (praat uit ervaring :+)

10. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

CORRECT, anders vrees ik dat je het zal beklagen achteraf ....

En voor hetzelfde geld als je de TV ziet met je eigen ogen kan het er niet uitzien.
    Ga maar is naar MM of andere grote keten zal je wel meteen zien al de verschillen tss de verschillende modellen.

Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  11. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja, ik zie eerst 1 tv, dan weer een ander enz. en ik zie telkens meer TV's die mijn interesseren.

Maar kan die Philips nou 1018i aan? op de 360?

ja, ik ga vrijdag naar de MM toe, en daar ga ik ff kijken naar wat mooi is.

Ja, ik zal erg oppassen! bedankt voor de info allemaal!

Ten eerste wil ik ff zeggen: sorry weer voor de dubbelpost. Ik weet nog niet helemaal hoe dat werkt.

Jij laat mij nu wel weer heel erg twijfelen kerel:p

12. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Juist daar moet je heel goed opletten. Sommige fabrikanten (o.a. Samsung) willen dat hun tv's met 't contrast op 100 worden opgesteld. Daarnaast is MM er ook niet vies van om de tv's waar ze een grotere marge op hebben beter af te stellen dan de andere tv's. Bronmateriaal is doorgaans van een inferieure kwaliteit; 30 tv's op analoge kabel zonder versterking enz...

Als je na het posten van je eerste bericht op deze knop drukt: [​IMG], kun je je bericht aanpassen. :)

13. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Naar welke winkel moet ik dan gaan?

BCC?

ITS ?

14. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan natuurlijk gewoon bij Media Markt kijken, denk niet dat het bij veel andere winkels anders gaat. ;) Maar houd het even in je achterhoofd. Het kan nooit kwaad om dezelfde tv's in een andere winkel te bekijken, zoals een BCC of It's. :) Vraag of je even met de instellingen mag spelen, door de menu's heen bladeren, of laat het een verkoper doen. Kun je meteen zien hoe het staat afgesteld :+

15. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    idd. Ik twijfelde ook tussen een paar modellen en was ze puur op specs aan het vergelijken. Toen ik wat ging rondkijken in electrzaken was er een BCC waar al de TVs waar ik intresse inhad naast elkaar aan een muur hingen. Zo kon ik ze perfect vergelijken. Natuurlijk kan er nog verschil in afstelling zitten, maar zo kon ik iig beter vergelijken als puur op de specs.

16. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

Als je naar de MM gaat gewoon de afstandbedieningen vragen en zelf een beetje regelen. En kijk ook of alles op dezelfde manier is aangesloten.
    Veel succes :thumbs:

17. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij krijgen binnenkort een Full HD Sony!:). Nu is mijn vraag hoe je dan de beste kwaliteit krijgt met de Xbox 360? Moet je een kabeltje kopen, of is het beeld ook al heel mooi als je het schuifje bij het huidige kabeltje bij de X360 Premimun op HD zet?

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou um met VGA aansluiten, is scherper en dan worden je DVD's ook gelijk ge-upscaled naar hogere reso's.

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kan je helaas geen OWtje geven ;)

Een Digitale reciever/versterker is een belangrijke onderdeel in het HD gebeuren.
    Een FullHD scherm kopen en vervolgens naar normaal stereo luisteren , zou verboden moeten worden.

Vraag ook meteen aan de verkoper of hij/zij de verlichting in de winkel wil dimmen.

Krijg wat van de cijfer en letters van Samsung :mad:
    Waarom gewoon niet werken met LE32R84B of LE32R84G
    Dan weet je als consument dat bij LCD's technisch gelijk aan elkaar zijn.
    De laaste Letter zegt vervolgens iets over de kleur van de behuizing.

20. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

Hoe bedoel je van dat dimmen??? Grapje????

Ik moet ook niets hebben van Media Markt, ze helpen je totaal niet, zelfs al wil je 2 46" schermen gaan halen.
    Maar bij die keten zie je tenminste veel tv's bijeen, en daaruit zie je meteen al wat er goed uitziet of niet. (wat de aansluiting ook is want bij ons is 85% via vga, compo, of hdmi aangesloten)

En idd, vragen over dimmen van het licht zou ook handig zijn want dan zie je
    het backlight clouding effect! :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina