Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3

Volgens mij word audi nog steeds in duitsland gemaakt en dat model ford ook :) (je hebt ford en ford-usa )

2. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Serieus :eek: Linkje want ik geloof er niets van!?

Pffff... Speciaal voor jou nog een keer: Gut wat zit er weinig variatie in dit lijstje met 80% Japanse auto's (die dus ook allemaal al drie keer als normale uitvoering in het spel zitten). Een beetje meer variatie had leuk geweest aangezien er hier in Europa toch ook heel veel interessante auto's worden getuned - buiten deze oude Audi die mij meer een vrij waardeloze drag auto lijkt. Zoals bijvoorbeeld heel misschien de BMW M6 waarvan ik het echt KUT zou vinden als die niet in het spel zit :{ En die ene ford is een beetje mager aangezien er van Cosworth heel wat lekkers is.

Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    http://xbox360.ign.com/articles/778/778240p1.html

en de bmw m6 zit er in lijkt mij want hij was al te zien in dat filmpje dat die auto terug word gespoeld, alles vanaf word gehaald op de ''disigne-lines' na enzzzz.

4. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Sorry ikkk, ik had het tegen dromperd maar ik had hem niet gequote. Demo officieel aangekondigd is idd goed nieuws ja ;)

Edit: En ik weet dat de M6 van AC Schnitzer in een filmpje zat maar die zou dus in deze lijst moeten staan want ook in de Eur. lijst staat die niet en het is geen raceauto (reed in het filmpje ook gewoon tussen productie auto's). Dus vandaar.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt voor het posten van dat lijstje Benson! Die screens zien er ook goed uit.

6. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm. Inderdaad weinig europees maar de lijst zou toch op 5 april komen, volgens forzamotorsport.net in ieder geval. Daar staat nog steeds:

Tuner and Aftermarket Cars (April 5)

Dus mischien komt er nog wat bij, zou mooi zijn.

7. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Release date North America is bevestigd op xbox.com:

Kijk zo kan het dus ook, thx ;)

Denk (en hoop) dat je gelijk hebt :)

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gaaf dat hij in Amerika al op 15 mei uitkomt. Ik hoop dat hij dan ook tegen het einde van mei bij ons in de winkels ligt!!! Ik kan in iedergeval niet wachten. :9

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, kan ook niet meer wachten!

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik wel. Maarja, ik zit dan ook niet echt op Forza te wachten. Vind PGR3 al moeilijk zat. :cool:

11. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt volgens mij echt geweldig :p Kan niet wachten \o/ 8). Ik denk dat ik een collectors edition bestel ( Als die er komt )

Weet iemand ook iets over het stuurtje ? Ik heb namelijk in een interview gezien dat ze ook een race stuur hadden gemaakt. Als die niet te duur is koop ik er een bij :p

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zijn een hoop mensen die niet kunnen wachten.
    Burnout 5 voor het arcade racen, Dirt voor rally en Forza 2 voor sim-/circuit racing. Heb er zin an.

13. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Damn, blijkbaar was deze dus wel volledig aangezien hetzelfde zwaar ongeinspireerde lijstje ook op de FM2 site staat :'-(

Hier is een thread over de stuurtjes: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87721

Hou in je achterhoofd bij het kiezen tussen deze twee stuurtjes iig dat FM2 is ontwikkeld voor het officiele MS stuur en dat alleen deze onafhankelijke motors heeft voor tril en Forcefeedback. Dat zou mijn keuze zijn als ik er een zou kopen (wat ik overigens niet ga doen omdat ik nu al langzaam genoeg ben :+)

14. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga een vakantie inlassen om Colin: DIRT en FM2 te spelen _O_

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop nog steeds op een FM2 pakketje met het MS stuur. Ondanks dat MS een flinke vinger in de pap heeft bij dit spel ben ik ben alleen toch bang dat een pakketje uitblijft. Ach, dan maar los, bij mij komt er iig een stuurtje, vóór of na FM2 :D

16. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    als ik ooit een stuur zou kopen koop ik er ook een playseat bij want alleen zon stuur is niks...:9

maarja samen is dat toch €300/€400 euro ast nie meer is dus zal er wel niet van komen :9 O-)

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie die HansSystem wel zitten. Mijn bank is een prima racezitting ;)

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Mn stuur inclusief HS zitten hier stof te happen... Ik ben helemaal klaar voor Forxa 2!

19. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat stuur gezien ja. Is er nu al als pakket met PGR3 maar ik wil em met Forza 2. En Volgens mij is de Logitech G25 ook een goed stuur. Moet alleen kijken of die op de 360 werkt. Die heeft ook een koppeling en een echte 6 versnellings pook. + het stuur kan 360 graden draaien dat kunnen de meeste niet. Die draaien als een formule 1 stuur volgens mij 90-180 graden.

20. JeePee

JeePee Guest

G25 werkt niet op de 360. En hij kan geen 360 graden draaien, beter nog, hij kan er 900 ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina