Ik lees hier en daar dat er dus meerdere avonturen spelen zijn, ik ken dus alleen Prince of Persia (geweldig spel overigens) en heb nu Galleon gevonden, lijkt mee ook erg leuk Aan wat voor soort spelen moet ik nog meer denken als ik dit genre leuk vindt? Gr. Maud
beyond good and evil is ook een hele goede, maar er zijn er zoveel. dus dit word alleen maar een opsom topic en gaat dus gesloten worden.
Tomb Raider lijkt me erg leuk!!! Heb ik veel over gehoord nu je het zegt... Is deze ook voor de Xbox, wist dat het spel voor PSP was maar dat Xbox er nog niet was..spannend
Kameo, is alleen voor de Xbox 360. Ik raad je voor de Xbox 1: Beyond Good and Evil aan! Echt een topper! [Wordt dit niet een opsomtopic etc?]..
Tomb Raider is zeker een aanrader en is gewoon voor de Xbox verkrijgbaar. De Xbox heeft maar weinig ECHT avonturenspellen. Dan moet je echt Beyond Good and Evil gaan zoeken. Voor de rest moet je misschien iets als Sudeki, Fable en KOTOR proberen. En als het oplossen van puzzels je ding is, is misschien Broken Sword the sleeping dragon of Fahrenheit een goeie keus
Als we de koers op gaan van Tomb Raider, dan kunnen we ook even Ninja Gaiden vermelden. Even googlen en kijk of het je aanspreekt. Of als ik hier een xbw medewerker mee op de tenen trap, kijk maar even op de xbw mainpage en dan op zoeken of via games
pff zo veel spellen man .. check Www.Gamespot.com Www.Ign.com Daar kan je van alles kijken en lezen over de games man
Fahrenheit Dit word idd een opsom topic denk ik. Als "Adventure" achtige game voor de xbox 1 raad ik ook sterk "Fahrenheit" aan. Het is een mix van old-skool adventure style gameplay en context-sensitive actie. Erg spannende game waar je op je puntje van je stoel bij zit soms en soms ter plekke goede beslissingen moet maken. Daarbij maken je keuzes en bepaalde acties ook echt deel uit van het verhaal. En hij is ook Backwards Compatibel voor de xbox 360. Hier de gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/827/fahrenheit/
Die was ik bijna vergeten. Briljante game idd! Ik denk dat dat ongeveer de beste titel is die aan je wensen voldoet. Zeker een aanrader!