Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Met alle accesoires erbij sta ik daar niet van te kijken nee. Maar die hoef je dan ook niet allemaal in huis te halen, tenzij je perse thuis met 4 man op de bank wilt MPen (wat ik me overigens goed kan voorstellen hoor ;)). Maar stel jij vindt alleen gitaar leuk, koop je alleen gitaar erbij....de rest van je "band" zoek je dan online :)
     
  2. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik hem bij FRS ga halen daar heb ik 7,50 korting met mn VIG kaart (van de Power Unlimited)
     
  3. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er dan erorm veel gitaarlui zijn en maar een paar zangers.

    Goed idee. Het is maar net welke shop hem eerder heeft. Als bijv. MM hem morgen heeft en FRS niet, haal ik hem liever bij de MM (ook al is die misschien duurder).
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, zeker als de gitaar van Guitar Hero erop gebruikt kan worden (wat me wel aardig lijkt). Ik zou dan waarschijnlijk nog wel een microfoon erbij kopen, dat lijkt me wel leuk (ik ben ook zanger in m'n band) En om het compleet te maken, en omdat ik mezelf ken, komt later dat drumstel ook wel.. Maar niet in 1 keer
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je kunt zingen en gitaarspelen tegelijk, dan wordt het helemaal feest :+ Guitar Hero meets Singstar :cool:
     
  6. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    jonges het wordt hier ondertussen meer een "Rock Band" topic dus hou et even over GH II @ JDH:
    idd dat doe ik ook ik ga hem 100% morge kopen :p
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, het enige wat ik hier de laatste paar pagina's lees over GHII is wanneer mensen um gaan halen en waar. Dat interesseert me persoonlijk geen kloot en voegt ook weinig toe aan het topic, dus zeur niet als er even een paar posts over Rock Band gaan :{
     
  8. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er geen "Poseer in je meest-rockpositie topic"? 8) En hoe vallen de graphics eigenlijk mee want de screens vind ik niet echt indrukwekken? :D
     
  9. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb em!!! Bij Mediamarkt Alkmaar was hij vandaag...inderdaad was, want ze zijn op (er waren er 4). Wanneer er weer nieuwe kwamen kon die kerel niet zeggen, er moest gereserveerd worden.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn gewoon dezelfde textures die in de PS2 versie worden gebruikt, alleen dan in HD. Maar deze game koop je uiteraard ook niet voor de graphics ;)
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Whooaaa... In principe zou het moeten kunnen.. gewoon zeggen dat je met z'n 2en speelt terwijl je het in je eentje doet.. Maar het zou gaaf zijn als ze er ook een optie jezelf begeleiden in doen en dat de gitaar dan wat makkelijker is.

    /Edit: overigens ben ik niet zo'n fan van Singstar.. Je krijgt helemaal geen vrijheid (waar ik op het podium altijd gretig gebruik van maak), en zelfs een valse kraai kan nog een goede score in het spel halen. Het is me gebeurd dat ik van een nummer de tekst niet kende, en een beetje vastliep daarop en dus niet zo goed zong, mijn tegenspeelster begon gewoon te neurieën.. Beetje jammer :+
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  12. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje voor de mensen die hem al hebben:

    Is de Explorer gitaar beter dan die van de PS2? Die zag ik namelijk laatst bij de MM liggen en zag er nogal slap en plastic-achtig uit. Ik heb wel gehoord dat de knoppen steviger zijn dan die van de PS2 versie, maar of ie nu een beetje op een echte gitaar ipv een playmobiel-apparaat wil ik graag weten.
     
  13. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    In de Power Unlimited las ik dat de X-plorer iets zwaarder aanvoelt en dus meer als een echt gitaar dan die van de ps2.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    --
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Goede review op Gamespot:

    Click.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    teamxbox geeft een 9.3 :) Gaat goed met de scores
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je kunt het beste review sites (of bladen) negeren die zich specifiek op 1 console richten. Zij geven vaak erg snel gulle scores weg aan games van hun eigen favoriete console. Ik vertrouw ze persoonlijk niet als ik naar serieuze reviews op zoek ben. Just my opinion of course.

    Sites waarop reviews verzameld worden geven vaak een redelijk goed beeld over hoe goed de game in de smaak valt bij reviewers. Dat wil niet zeggen dat je er blindelings op kunt vertrouwen, maar een hoge score geeft in ieder geval aan dat de game kwaliteiten bezit. Maar of jij het leuk zult vinden is natuurlijk altijd een tweede.

    Als voorbeeld heb ik hieronder Gamerankings toegevoegd, maar er zijn natuurlijk vele anderen te vinden op het internet. De onderstaande site is in ieder geval redelijk populair.

    Gamerankings.

    Doet er trouwens niets aan af dat deze game volgens mij super goed is (en een gemiddelde score van 9.5 op Gamerankings is erg hoog). :)

    EDIT: Extra info toegevoegd.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Controller button config (but who cares 8))

    Left Trigger: Green
    Left Button: Red
    Right Button: Yellow
    Right Trigger: Orange
    A: Blue

    Echt achterlijk, je hoeft alleen maar die knopjes te drukken, dus niet eens aanslaan ofzo
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em, zometeen is uittesten
     
  20. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoek een op youtube onder "guitar hero" je lacht je echt helemaal suf!

    Hebbe hebbe
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina