Mid(i) to MP3 converter met serial of zonder limit

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shizzel, 4 apr 2007.

1. Shizzel

Shizzel Guest

Hey!

Voor Muziek moet ik als laatst (8) ) een karaoke lied zingen, en ik had eerst 'Uit de schaduw - IOS', maar het moet persé karaoke zijn, en daar was geen karaoke versie van.

Nu doe ik het bekendste nummer: Bohemian Rhapsody van Queen.
    Hier heb ik ook een .mid bij gevonden, een midi. Helaas kan ik geen goede converter vinden zodat het naar een mp3 wordt gekopieert.

Dus, als je toevallig een goede converter voor muziek hebt, die toevallig ook midi's naar andere dingen converteert, graag. zelfknip

Degene die ik al had recordde het namelijk van intern geluid, dus moest ik op zich 6 minuten wachten tot dat hele nummer was afgespeeld, maar er zat een limiet van 1 minuut in de trial-versie in. /Mod mag dus ook niet, volgende keer is het een OW

Alvast bedankt!
    * merk wel dat dit nogal een lang bericht is geworden 8)

/Mod
    Aight ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2007
  2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    www.dbpoweramp.com

Daar kan je het pakket een een MIDI-plugin downloaden. Werkt, voor zover ik weet, 28 dagen volledig

In de tussentijd vind je het vast niet erg om je post even aan te passen want vragen om illegale mogelijkheden, mag niet op XBW, dacht ik.

Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  3. Shizzel

Shizzel Guest

Bedankt man, maar het werkt bij mij niet. Krijg bericht dat de MP3-license verlopen is, terwijl ik hem net geinstalleerd heb.

Ook al een activator gedownload van de officiele site, maar werkt ook niet :mad:.

4. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je even verder kijken dan je neus lang is; er zijn namelijk betaalde en freeware licenties voor bepaalde coderingen van MP3.

5. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klik, die thread geeft een link voor een intern geluidsopname-progje... met een limiet van 25 keer.. dus geen tijds limiet ..

succes met je karaoke.. 8)

Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  6. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ;) Er zijn ook freeware licenties die je gewoon kunt gebruiken bij dit soort programma's.

Bv. deze:
    http://www-users.york.ac.uk/~raa110/audacity/lame.html

Volgens mij dit wel een van de meeste gebruikte gratis coderingen.
    Als het goed is kun je die gewoon instellen als encoder voor je mp3 bestanden.
    Succes ermee :)

Deel Deze Pagina