[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    kewl is dat samen met die wapens en maps :eek: en Gratis :eek: woohh wou er nog mspoints voor halen maar dat hoeft dus niet?

    zoo goed van Epic :D
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Om de 15 seconden :D Yay! Zo snel mogelijk beginnen en mee verder gaan, zodat je lekker hoog in de leaderboards blijft :D.

    Maar het vetste nog: respawns = meer dan max. 4 kills per ronde = meer kills per match = meer kills totaal = eerder Seriously... !!!!! :D:D

    Edit: Drolletje: Maps en wapens niet, dat wordt een DLC pack, maar ik denk ook weer gratis. Anders koop ik daar alleen al een kaartje voor :).
     
  3. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu moeten ze alleen nog iets doen aan de lag en dan ga ik weer fanatiek GoW spelen 8)
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    De lag vind ik niet zo een probleem, ik vind het klote dat de host er zo een groot voordeel mee heeft.....deticated servers erbij en dan ben ik blij :+
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    pff, dat zou lame zijn.... :{
     
  6. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    @Vipermike: Ja maar het is gewoon wat leuker als je sniperkogels (alle kogels eigenlijk :)) echt raken en niet pas een seconde later inslaan :) Kan zijn dat ik gewoon slecht ben met de sniper (waarschijnlijk 8)) maar ik krijg echt weinig headshots ermee. :D
     
  7. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vertraging heb je idd als je een game joined, als een game zelf host heb je dat niet.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    voor de mensen die dat respawnen niks aan vinden:
    het is alleen deze speelmodi!!!!! die andere blijven normaal dus niet zo zeuren ;) is gewoon een super leuke afwisseling :thumbs:
     
  9. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jah ik had geen last van lag eigenlijk. Alleen als er iemand het spel verlaat dan pas :mad:
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    mwah, vind het wel tof, en dat woord gebruik ik nooit.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat, tof of lame?

    Confusion.. weak! 8)
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    Tof gebruik ik niet. Lame wel. Cartman \o/. Slowchat hier }:].
    Ach, ik had in een weekje vakantie 500 á 550 kills, dat moet met de komende vakantie dus wel verdubbeld worden met Annex.
     
  13. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dan wel lekker spawn killen :')

    EDIT: Oeps was nog bij pagina 3 :p Naja het gaat dus over die nieuwe gamemode die bij de update zit.
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Van mij mag die update wel komen heb het spel al een lange tijd niet aangeraakt. Na alle achievements gehaald te hebben en een hoop playermatches is het me wel gaan vervelen. Nu maar CoD 2 spelen die ik op dit moment wel cool vind. Mja die heb ik ook niet lang.
     
  15. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    informatie over Gears of War mode: Annex

    Annex:

    Objective: Capture and hold key locations to collect enough points to win the round.

    Description: In Annex, you win by keeping control over key map locations, or objectives, long enough to collect a winning number of points. Every map has two to five identified objectives available for capture, with one objective active at a time. Objectives are based on map weapon-spawn locations and have a potential value of 60 points toward either team’s score. Teams collect those points by maintaining ownership of an objective until all its 60 points have been distributed. Every second that a team controls an objective, the team gets one point. When an objective falls to zero points, the next objective is selected at random.

    On the HUD, the current objective appears below the team scores at top left. This indicator contains several pieces of relevant information. The weapon icon inside the circle indicates which weapon-spawn location is being used as the objective. The compass along the outer edge of the circle shows the relative direction to the objective. The number inside the circle indicates how many points remain at that objective and the background icon color indicates which team currently controls it. No color means the objective awaits capture, a red icon means the Locust Horde hold the objective and a blue icon means the COG hold it. When the icon in the indicator circle fills, the corresponding team's score also changes color, the team begins collecting points from the objective, and the point value of the objective drops.

    On the map, a projected ring marks the physical location and boundaries of the objective in the world. The ring's color indicates the current captor: White means neutral, blue COG, and red Locust. To capture an objective, players must stand inside the glowing ring uncontested for a short period of time. How long depends on how many teammates stand in the ring at once. One player can capture an objective in eight seconds, two players in four seconds, three players in two seconds, and four players in one second. Once a team takes an objective, they are not required to remain inside the ring to maintain ownership. The captured objective's points drain until an opposing team member enters the ring, or until its points fall to zero.

    Round scores can be set as low as 120 points or as high as 480 points. The first team to reach the target score wins the round.

    Respawns: Infinite, wave-based every 15 seconds.

    Options:

    * Selected Map: Which map or series of maps to use.
    * Number of Rounds: Number of rounds required to win the match.
    * Bleed-out Duration: Amount of time before a player dies while DBNO.
    * Round Score: Number of points required to win a round.
    * Friendly Fire: In a player match, whether teammates can damage each other.
    * Private Slots: In a player match, number of player slots reserved for friend invites.
    * Weapons Swapped: In a player match, whether the person who sets up the match can determine whether weapons that appear in the maps are replaced or removed.

    Updates:

    * Annex became available as a Gears of War multiplayer game mode in the April 9 update.
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    9 april... ik geloof er geen zak van :+
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond al op de vorige pagina :) Maar al die mensen die geen last hebben van lag, merken die dan niet dat hun kogels of niet of later hun doel raken? :confused: Irriteert me echt :mad:

    Offtopic :+:
    Bij CoD2 heb ik ook wel lag maar daar ben ik er gewoon aan gewend *) Speelde laatst dat nog eens offline en schrok gewoon omdat mijn kogels meteen raakten en ik er niet meer voor moest schieten 8)
     
  18. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW! Kijk dat is nog eens productservice! M$ kan er een voorbeeld aan nemen. Gratis en voor niks. Zo blijft deze MP shooter interessant. Ik kan niet wachten!
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    nogal logisch dat een patch gratis is... waarom zou je moeten betalen voor een patch?
     
  20. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen patch maar een toevoeging/uitbreiding op het spel.

    Misschien dat ik met deze update weer GoW ga spelen, ben er mee gestopt omdat ik niet meer tegen die lag kon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina