Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    http://www.youtube.com/watch?v=83uptO41TcM

    dat nummer is vet 8)

    Wel lange intro van het filmpje, die dude is vaag 8)

    //edit

    Damn zie dat de mediamarkt geen iris cheques accepteerd.... Lame.

    Dan maar ff langs de FRS/intertoys etc morgen, want bij de musicstore is ie €99...
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  2. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    k koop em morge k kan niet wachten lijkt me namelijk erg leuk
     
  3. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hem ook kopen, maar het is wel veel geld. En 80% van de nummers spreken mij ook maar echt aan, de rest is niet echt mijn smaak.

    Ik heb nog nooit GH gespeeld op de PS2, maar dit lijkt mij wel een spel waar je niet in 6 uurtjes doorheen bent, maar waar je maanden mee bezig bent om de nummers onder de knie te krijgen. Misschien is de prijs/speelduur verhouding dan nog wel normaal te noemen.

    Ik hoop dat er DLC komt met meer nummers van bands als ACDC en Metallica, de iets oudere rock. Een nadeel hieraan is dat deze nummers waarschijnlijk een paar euro gaan kosten waardoor het spel nóg duurder wordt.

    Pff, ik weet het niet. Het spel krijgt hoge cijfers en wordt door iedereen aangeraden, en veel nummers spreken mij ook aan, maar ook veel niet en dat in combinatie met de hoge prijs brengt mij toch aan het twijfelen. Een andere bijkomstigheid is dat ik linkshandig ben, en ik weet niet of die explorer dan wel lekker in de hand ligt.

    Ik denk er nog even over na...
     
  4. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem gehaald?
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
  6. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net de music-list van GH 1, en moet zeggen dat die best vetter is dan die van 2. Iron man(!), crossroads, smoke on the water, Ace of Spades. Dit zijn de nummers die ik wil spelen, dus ik hoop dat deze nog als DLC komen want dan is het voor mij een must-buy!

    Klopt, inderdaad kut. Dus als je hem gaat halen, check gelijk of er de goede gitaar in zit.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  8. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net in mediamarkt qruqius gekocht. Echt vet spel:D. maar weeti emand of er nummers van red hot chili peppers in zitten?
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    "Volgens mij werkt hij gewoon anders. Een vriend van mij heeft dit spel en ben die nu bij hem aan het spelen. Op de PS2 hoef je alleen de whammy naar rechts of links te bewegen. Teminste bij de demopod op de PS2 in MM maastricht. Ik kreeg de whammy hierdoor ook niet aan de praat op de 360. Na het instructieboekje te hebben gelezen zag ik staan dat je de hammy eerst omlaag moet drukken en dan pas moet bewegen naar links of rechts. En dit werkt perfect. Volgens mij werkt hij dus wel maar is het een andere manier als op de ps2 guitar. Nu werkt hij meer als een analoge stick ipv een staafje dat alleen om zijn as kan draaien."

    ook fok.nl


    //edit voor rockband:

    Wie die Kollegen von CVG berichten, gab Jason Booth, Programmierer von Rock Band, nun bekannt, dass der Gitarrencontroller zu Guitar Hero 2 auch in Verbindung mit Rock Band funktionieren wird.

    _O_ Dat is zeker mooi (er staat dus dat de GH2 gitaar ook voor dat spel te gebruiken zal zijn)

    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=161397]xboxfront bron
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  10. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, heb hem online besteld, hoop dat ik de goede maar krijg =(
     
  11. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel hadden ze er daar nog liggen? En hadden ze ook losse gitaartjes in de verkoop? Bedakt \o/
     
  12. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Losse gitaren zijn voor zover ik weet nog niet verkrijgbaar helaas.. Best vreemd, aangezien je de game wel in co-op kan spelen maar niet over Xbox Live ofzo. Dus als je per se meteen een nieuwe gitaar wil moet je nog zo'n pack kopen =\
    Dat zal dus vrijwel niemand doen..


    Wordt die Halo song nu ook echt downloadbaar van Marketplace? Of is dat nog niet bevestigd?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  14. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja was er al achter gekomen ;) Maar er was toch ook een gerucht dat ' ie voor de 360 downloadbaar zou worden?
     
  15. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Iron man is een stuk vetter dan War Pigs, die helaas in deel 2 zit. NIB, Paranoid of Iron man had ik liever gezien in deel 2.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  16. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden er daar nog ongeveer 5 liggen. En ik was daar half 8 savonds. Dus morgen liggen ze er nog zeker weten
     
  17. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks :) Morgen even halen.
     
  18. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik heb hier de 'slechte' gitaar thuis liggen en er is absoluut niets mis mee.
    Dat hele verhaal is volgens mij onzin.

    (bij de MM in Breda hadden ze er nog een stuk of 5 liggen)
     
  19. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het verhaal onzin is is al bevestigd. De 'recall' die ze in de US hadden was niet omdat de gitaartjes slecht waren maar omdat de winkeliers het spel te vroeg verkochten.
     
  20. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina