Infinity vette nieuwe gamertag, wat vind je van deze variatie? eC I KoNc3p7 Lekker kort door de bocht goed bedacht stukken beter dan ProdiGy..
Micr0 LuNaTiC in RiP ---- CarboN Alpha in Final Round ---- Negativ xbox360 kapot EN ik ben gestopt met GoW
Misschien k heb Halo2 ook maar een week gespeeld vondt het niet zo veel aan werd telkens ge" NOOB" killed misschien ken je die uitdrukking wel maar k ben veel meer de PS1,PS2,PSP gewend
try out jo ik ben frank ik zag je recruit op de forum ik heb je al toe gevoegt op xbox live ik kan kan goed snipen en met de shotgun ook en de hammer of down is niks bij mij ma me boomshot is wel redelijk hoop nog wa van je te horen
Ik zal je maar even op de hoogte brengen dan. Ic3 is DOOD, en al best lang, maar vooruit, omdat je nieuw bent.
Jow Authomatic lang niet gesproken (ex member uT) en Jongens ik zit ook in RiP met Inf1nity. (CoNcEpT)
Same here. Ik geef ze een week. Zolang ze winnen blijven ze door gaan en is alles koek en ei, als ze op hun bek gaan ontstaat er ruzie en wordt minimaal de helft van de clan eruit getrapt. Maar we zullen zien.
Kan iemand van ic3 trouwens niet even een mod op de hoogte stellen dat dit topic gesloten kan worden. Aangezien ic3 al een tijdje niet meer bestaat. Overigens sluit ik me aan bij de 2 posten boven mij.
Ah Inf1nity is dus RiP CoNcEpT, goed dat ik dat weet Ja en ben het met de 3e mensen boven mij ook eens. Speel maar ff 3 vs 3 tegen DtS I HiTmaN I, DtS SubZero en DtS Unholy met Gears, hebben jullie je 1e nederlaag alvast hangen