1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kwam net thuis en ik zag dat ups langs was geweest maar ja ik was niet thuis en heb ze meteen opgebeld om te vragen wanneer ze weer komen en ze zeiden dat ze morgen komen dus ik zorg dat ik er dan ben want ze hebben ook een tijd gegeven wanneer ze komen.
    het duurde dus precies 2 weken
     
  2. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    @MGWLEE

    Ah gelukkig, heeft UPS hem dus 2 weken geleden op de woensdag bij je opgehaald? Welke status had je pakket trouwens bij de UPS website. De mijne heeft nog steeds status: afgeleverd
     
  3. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ppff de laatste tijd moet ik lost planet wel 4 a 5 keer opnieuw er in doen/schoonmaken (wat volgens mij weinig nut heeft gezien de krassen) voordat ie het een keer doet..
    ik ga normaal om met de dvd's maar toch staan ze vol krassen (kringen).
    Ik heb geen zin om mijn xbox op te sturen gezien ik nu al lv78 ben online en dus alles kwijt ben waneer ik hem opstuur iemand een idee om de dvd weer beter leesbaar te maken heb je er bepaald spul voor waar je hem mee schoon kan maken?
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    kan goed zijn dat je je HD niet op hoeft te sturen, gewoon bellen.
     
  5. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ja mijn status staat gewoon op afgeleverd en vanochtend waren ze in eens bij me alleen ik was jammer genoeg niet thuis.
    hij is precies 2 weken geleden opgehaald
     
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Laaste update van status :

    FRANKFURT,
    DE 04/04/2007 10:30 's morgens RETURNED TO SHIPPER



    Microsoft vernieuwt Xbox 360 garanties
    Reeds enkele maanden geleden heeft Microsoft de garantie periode voor haar Xbox 360 verlengt tot één jaar. Nu heeft Microsoft voor wat duiding gezorgd.

    Alle verzendskosten, binnen of buiten de garantieperiode, zullen gratis zijn. Dit zal gebeuren via het "port betaald door geadresseerde" systeem. Microsoft zal de klant een pakket opsturen dat gebruikt moet worden om de console mee te verschepen.

    Een Xbox 360 die verzonden wordt binnen haar garantie periode zal teruggestuurd worden, na de reparatie natuurlijk, met een nieuw garantiebewijs. Dit bewijs zal duren voor de resterende periode, of voor 90 dagen. De langste periode van beiden zal gekozen worden. Consoles die buiten hun garantie periode naar Microsoft verzonden worden krijgen ook een vernieuwe garantie, maar dan voor de periode van een jaar.

    Voortaan kunnen klanten er ook zeker van zijn dat ze hun console terug krijgen en dus niet zomaar een console ter vervanging. Ook zouden consoles die Microsoft binnen krijgt teruggestuurd moeten worden binnen de periode van vijf werkdagen.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  7. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    edit : laat maar :)
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm klik is als je daarop bent op die blauwe zin boven status of zo. Dan kun je alle stappen volgen. Mss staat er wel iets bij. Hmm, het is een beetje rara die status. Gebruikt men normaal als er iets mis is. Al denk ik wel dat je die volgnde week terug hebt.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  9. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is terug :) 13 werkdagen verder. Alles doet het perfect en er zit nog een maand XboxLive bij :D

    Heb ook de enquete nog even ingevult met een paar dikke voldoendes.
     
  10. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijne is ook net 2 uurtjes binnen,12 werkdagen verder.
    Idd ook een maand Xboxlive erbij,das wel netjes,maar heb wel gelijk alweer last van vastlopers...*zucht*
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik vindt dat microsoft die ook eens moet uigebreid testen. Je kan service eop nieuw bellen als je weer vastlopers hebt want na een tijd geeft die het toch op.
     
  12. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Pff word er niet goed van,loopt nou weer steeds vast,wat een waardeloos kut apparaat zeg! :{
    Wil liever mn geld terug ipv dat ding weer opnieuw op te sturen en vervolgens weer zo'n achterlijk ding binnen te krijgen die toch niet werkt!
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het je 3de is krijg je normaal ene hele nieuwe. Tja, ik was beter bij Playstation gebleven. mara die kom er toch zoiezo dus is ene kapote xbox al minder erg. Want ik heb alleen PSP 2 problemen gahad maar kreeg steeds een nieuwe. met complementen dat ik PSP goed ontzien heb. Zaten amper of geen krassen op :D
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    heb hem zojuist ook ontvangen, 23e was die in duitsland aangekomen. Dus reken maar uit.

    Voor het eerst een 2006-6-21 model.
    Hij is stil en heeft een samsung drive, hopelijk een die niet krast.
    Kreeg ook een 1 maand trial kaartje, zou eens tijd worden ook.

    Zal hem later met een game testen, maar vooralsnog werkt alles prima.

    Hoe zie of weet je eigenlijk of het een totaal nieuwe is en geen refurb?

    edit// Heb geen nieuwe update gehad oid, ik dacht dat die een geweest was....toch?
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  15. ninc

    ninc Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Verlengd tot 1 jaar? Ik dacht dat je 2 jaar garantie kreeg. :{
    En krijg je ook nu je eigen console terug?? Hmmm}:]
     
  16. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    Ik was net aan het pes6'en en nieens liep het vast, ik zag nog wel het veld maar dan met grijze en roze patronen erdoorheen.
    Ik herstart de xbox 360 en ik zie ineens dat die vast zit bij de intro, weer hetzelfde geval achtergrond grijs met grijs en roze patroon erdoorheen en ik hoor zon herhaaldelijk tikgeluidje.

    Ik heb hem geljik weer uitgezet, wat raden jullie me aan? Heb ik nu de beruchte ring of dead als ik hem weer aanzet?
     
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Serive bellen. Die haalt het toch niet meer. Het kan zijn dat als die paa ruur uit staat weer werkt. Maar voor hoelang? Zal neit lang zijn.
     
  18. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    Damn wat is dit zuur, ik durf hem nog steeds niet aan te zetten, dit is mijn eerste keer in een jaar tijd. Ik heb de 360 met een telefoon abbonement en ik zou echt niet weten of ik daar nog de garantiepapieren van heb.

    Regelt MS dit of moet ik papieren hebben?

    Edit: Heb hem nu een paar uur weer aanstaan en geen problemen, is dit een bekend iets
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2007
  19. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m'n 360 terug wat was ik blij na 2 en halve week....

    Ik kijk naar productie datum 01-12-06 owh leuk een nieuwere dacht ik

    Zit hem aan. Doe Hard disk er op... eerste indruk lkrr stil. Ik wel Dvd lade open doen doet hij het niet.... blijft gewoon knipperen. En ja plastic is eraf.

    Ga dit weekend naar belgie maar ze hebben me dinsdag kwaad aan de telefoon hangen.
     
  20. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu 11 werkdagen aan het wachten en hoop een goedwerkende 360 terug te krijgen. Wordt helemaal wanhopend van deze berichten en deze situatie. Ik vind dat MS ons maar allemaal gelijk elite's moet teruggeven. Hopelijk werken deze beter, heheheh
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina