De HDTV Thread [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achillias

Achillias Guest

Vandaag de LE26S81 gezien bij Mediamarkt Amsterdam voor €650,-, wat een mooi ding :thumbs: . Ik ga de mijne morgen ophalen bij de webshop afhaal adres voor €549,-.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2007
  2. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag een samsung LE40S71 verkocht voor 1050 euro. mooie prijs goede prijs altijd prijs bij mij:+ overigens gaan veel verkopers niet te veel moeite doen om een lcd te verkopen aangezien 1 op de 20 mensen een lcd koopt.
    ik zelf doe altijd wel wat moeite ervoor;) lichten dimmen mag bij ons niet maar er staat geen licht op de lcd's

3. Cybercon

Cybercon Guest

Ja ben ik ook wel benieuwd naar, iemand? :)

4. Achillias

Achillias Guest

:thumbs: :b:

5. Cybercon

Cybercon Guest

Ik was benieuwd naar het nieuwe R model, R81 of 84 :thumbs: :b:

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

1080i kan die inderdaad, ik denk alleen dat 720p mooier is. Zit ook dichter bij je native resolutie van de tv.
    Of het een goede tv is? Kijk ff op kieskeurig en lees de reviews
    http://www.kieskeurig.nl/review/D5A9CAE10DE684F8C125716900304B76.htm

7. dude x

dude x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx voor de info :b:

8. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. nizzle79

nizzle79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk en daar zit ik dus ook mee, ben ik er eindelijk uit welke tv ik ga komen, moet ik ongeveer net zoveel muurbeugels gaan vergelijken met elkaar|:-

De televisie die ik wil is namelijk de le32r82 van (jawel) samsung en nu zoek ik daar dus een zo goedkoop mogelijke, maar uiteraard degelijke, wandsteun voor. Het hoeft verder ook niet te kantelen of wat dan ook als mijn (toekomstig) tv'tje maar stevig aan de muur hangt:thumbs: .

Nou heb ik wel het een en ander gezien maar graag zou ik ervaringen horen van mensen die 32 " samsung schermen hebben opgehangen en dan met name ervaringen m.b.t. de ruimte achter het scherm die men nodig heeft voor het aansluiten van scart, voeding, vga etc. Ik ben namelijk bang dat ik weer zo'n steun koop met te weinig ruimte om alles aan te sluiten

alvast bedankt voor de replies_0/

10. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    aan dit soort kleerhangertjes van pisbakkenblik zou ik niet eens mijn was aan willen ophangen.

dit soort "wand stripjes" stellen helemaal geen fluit voor.
    je tv bungelt er maar wat bij,zit nooit goed vast,hangt als je hem aanraakt alweer scheef,is zo van de muur te jatten enz enz......rommel dus.

je koopt voor een hoop geld een mooie tv............die je vervolgens wilt ophangen aan een punaise.
    das hetzelfde als een porsche kopen en laten afleveren op wielen van een fiat seicento.

spaar 3 dagen door man en koop een goede beugel.......zoiets koop je ook maar 1 keer en kan je dan gewoon weer gebruiken als de huidige lcd aan puin is.

11. Cybercon

Cybercon Guest

Zo ik kwam net van de Harense Smit en heb even geïnformeerd naar de opvolger van R71, de R81. Hij verschijnt rond 26 april (eind deze maand dus) en zal een adviesprijs van 949,99 euro kennen. De 32'' model tenminste. De 26'' model is echter al te bestellen aangezien men deze al op voorraad heeft bij hun ''hoofdmagazijn''. Mensen die genoegen nemen met de 26'' model kunnen 'm nu dus gaan bestellen bij je lokale electronicazaak :)

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Onder mijn Seicento Sporting zitten mooie velgen van Abarth :9

Betaal liever iets meer voor een goede beugel van Vogel's , dan zo'n ding van de Blokker.
    http://www.vogels.com/flatscreenfitter.asp

13. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Bij dit soort posts sluit ik me helemaal aan.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    heej ik had gehoord dat VGA geen digitale aansluiting is? klopt dit? zo ja, wat maakt het uit? Een verkoper bij de Mikro zei dat toen ik het over de 360 had toen ik voor een LCD aan het kijken was

16. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke heb jij dan bijvoorbeeld?

17. Bo-Lo

Bo-Lo The DopeStar

Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens ik las zo deze topic een beetje door omdat ik al een tijdje een telefoon abbonement wil nemen waarbij ik een LCD scherm kado krijg.

Nu heb ik geen verstand van de hardware wat in de LCD schermen zit en waar je nou op moet letten enzo dus ik weet dan ook niet welke keuze ik moet maken bij het kiezen van een LCD scherm.

Ik heb de keuze uit een aantal schermen die op deze site staan:

http://www.gsmeasy.nl/kados/lcd-tvs/

Kan iemand my aub serieus helpen met het bepalen welk LCD scherm het beste is ? Ik zou dat erg op prijs stellen en je zeer dankbaar ervoor zijn als je/jullie my daarmee kunnen helpen.

Alvast bedankt

Mvg Dave

18. dude x

dude x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je er wel vanuitgaan dat de Samsung LE 20 R81 de beste is:)

19. Bo-Lo

Bo-Lo The DopeStar

Leuk Bevonden:
    0
    ok alleen 20 inch is niet zo groot, ik wou graag de 26 inch of groter ligt eraan welke beter is :)

20. Achillias

Achillias Guest

Maar wel 20 inch :confused: best klein.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina