Hier staat een tutorial om ze te vervangen, als ik me niet vergis moet je 0603 SMD led's hebben maar met een snelle google search zal je het zeker weten Edit: Het zijn dus 0603 SMD's
Kutzooi, ik denk dat me controller nu zeker weten stuk is (BY BY 75 euries) Maar toch misschien/hopelijk weten jullie nog iets wat ik fout heb gedaan.. - Als er 1 draadje los zit doet de controller het dan helemaal niet?? - Kan er in die draadjes wat fout zitten? - teveel tin maakt dat uit? - Een wit draadje wat los zit (wat ik nog vast moet maken) dat is van RT en RB ofzo, maakt dat uit??
Ok, dit is niet echt heel uitgebreide mod. Maar ik moet zeggen dat je met een Faceplate best ver komt. Ik vind dit toch wel een van mooiste Faceplates, omdat deze tenminste matched met de rest van de case en de Xbox 360 + Xbox Live Toy2r Qee's maken het geheel af! *)
Haha die is vet Niet echt casemod idd, maar zeker een leuke faceplate + poppetjes @ pietlut: - Als er 1 draadje los zit doet de controller het dan helemaal niet?? Ligt eraan welk draadje.. draadje van een rumble motortje maakt opzich niet uit bijvoorbeeld. Draadje vanaf het punt waar de voeding binnen komt zorgt er uiteraard voor dat de controller het niet kan doen... - Kan er in die draadjes wat fout zitten? Als je er niks aan kan zien, dan waarschijnlijk niet. - teveel tin maakt dat uit?Kan, als de tin meerdere contact punten met elkaar bevestigd is dat niet zo heel goed Lees: kortsluiting of iets dergelijks. - Een wit draadje wat los zit (wat ik nog vast moet maken) dat is van RT en RB ofzo, maakt dat uit?? Je controller werkt dan niet naar behoren, maar je controller zou nog wel aan moeten gaan.
Die zijn eenmalig, in beperkte oplage uitgebracht in Hong Kong. Ik heb er in totaal 6 setjes van plus een Faceplate. Ik ga ze binnenkort te koop aanbieden op zowel Marktplaats als hier in X-Bazar. Keep an eye on it! Hier nog een beter beeld van mijn vriendelijke vrienden:
Ik d8 dat die popetjes groter waren of komen z enou ookal in verschillende maten? Anyway lemme know via pmw anneer je ze verkoopt, enige indicatie hoeveel $ voor hele set of voor 360 mannetje met grijze kop los?
Nieuwe casemods :b: Hier mijn nieuwe casemods, 1 van volkswagen voor een vriend van mij en de mijne met het ferraripaard (deze is nog in ontwikkeling). Lama horen wat jullie mening dr over is. Volkswagen: Mijn eigen ferrari: Mzzls Brauntje:b:
zo he! Perfect rondje @ VW en enorme dremel(oid) skillz @ ferrari Zeer nice, ook best subtiel, niet te veel poespas
woot, heb je die zelf gemaakt?? ziet er echt vet uit!! @ Brauntje, ook echt vet gedaan (er zit trouwens een stukje stift op je lens)
2 setjes Toy2r Qee staan te koop in X-Bazar, thread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=97658