Night Elf Priest... Vraag me neit waarom ik dat toen wilde... Night Elfs zijn best gay... niet zozeer qua looks enzo, maar de racials zijn echt bagger.. Elune's Grace en Starshards krijg je als Nightelf.. als Human/Dwarf krijg je Desperate Prayer..
Server: Twilight's Hammer (PVP).. De reden dat ik daarop speel is omdat ik daar iemand kende die daar ging beginnen.. zelf had ik een main op Aerie Peak (orc hunter 51) maar besloot toch om op PVP server te gaan, kijken hoe dat was.. vanwege de keus van een vriend van mij heb ik dus alliance gerolled. Een nadeel is dat je meeste BG's verliest..
Voordelen van een priest: Te veel om op toe noemen.. lekker door grinden.. weinig mana breaks, goeie armor en gave looks en veel inv voor instances, maar vooral voor mij de spells.
Nadelen van een priest: vrij weinig moet ik zeggen... goed in CC en ik heb (in tegenstelling tot Beyond the Grave) weinig moeite met 2 of meer mobs te tanken.
Verders heb ik naast Muiz nog een paar alts.. op deze server (zoals je ziet) nog human priest, draenie mage en gnome warlock (lock = non actief atm) en op andere server heb ik 19 Belf rogue zitten en een 51 orc hunter (beide non actief). En op andere server waar een vriend van mij zit heb ik ook nieuwe toon gemaakt om zelf ff snel te powerlevelen (keus is UD Priest geworden ) (ja, ik hou van priests.. personal favo class)
Vanwege de holy/disc spec die ik heb (is handiger voor guild runs door BlackMorass, Shadow Labyrinth en andere) heb ik op sinds vanavond Hallowed Garments en Hallowed Pauldrons (instance duurde maar liefst...5 uur...).
Tip: Onder lvl 68-69 zou ik niet snel kiezen voor holy/disc spec... beste is shadow, begin met Spirit Tap, Improved SWain, Blackout en dan zo verder (probeer geen punten te verliezen.. op die manier krijg je op lvl 40 Shadowform.. het hoogtepunt van Shadow priest (wel Mindflay pakken, zul je veel nodig hebbe))
Laatst bewerkt: 2 apr 2007