[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kon die bow helemaal niet vinden in de wagon ervoor. Zag alleen ammo liggen.
    Als je de truc weet om hem te verslaan is het volgens mij ook niet zo moeilijk.
    Sommige levels lijken me in co-op peace of cake. Als je alleen speelt kan je soms net zo goed zonder teammaten knokken. Die rennen toch alleen maar in de weg of nutteloos als een gek op de boomers af. Zo zullen zij nooit granaten gooien of gaan snipen. Toch maar eens op zoek naar die bow.
     
  2. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bow ligt tegenover de ammo (kant van Sniper Rifle + grenades) naast die 'paal'. Die had ik in eerste instantie ook over het hoofd gezien. succes.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Raam op Insane is echt tyfus moeilijk. Gisteren maar ff gedaan met één of andere Fransoos. Jammer dat hij haast geen woord Engels verstaat, was anders misschien wel gelukt.
     
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee op casual, Insane nog niet aangeraakt. Ik bedoel natuurlijk piece of cake, maar dat was wel duidelijk. Dat stuk met Jack moet ook niet heel moeilijk zijn, meestal is de game ff laten liggen een goede oplossing. Werkte ook met die mijnkarretjes, had hem daarna in 1 keer. Zal dus wel loslopen, daarna snel naar act 5.
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt het nieuwe speltype op marketplace?
     
  6. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu nog act 5 op insane.
    Raam is echt moeilijk op insane,alleen toch mss in co-op dat het me dan wel zal lukken.Maar als ik nu een co-op via live host begint hij dan aant begin van de level of aan men checkpoint?
     
  7. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dat niet instellen?

    Net dat stuk in 1 keer gehaald, zoals ik al dacht. Moet nu naar die APC rennen, maar dat stuk vind ik maar vaag. Ik wil eigenlijk iedereen killen, maar je hebt dat paupertijdlimiet. Liggen daar toevallig nog cogtags oid?
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben zelf niet zo op zoek naar die tags. Kom er af en toe eens een tegen (heb er dan ook pas 8 van de 30). Het stuk naar de APC rennen vond ik in het begin ook vaag. Soms weet je echt niet wat je moet doen. Wilde ook eerst iedereen killen, tot ik ineens die timer zag lopen. De keer erop direct als een gek gaan sprinten, zonder iemand neer te knallen en gehaald.
     
  9. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zonet echt zo'n kut score 11 downs en 5 kills... Iemand wasl echt de hele tijd mijn kills aan het stelen.
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat hoort erbij... Ik vind het alleen tijdens een Ranked Match echt vervelend... Tijdens een Player Match zit ik toch bij 3 vrienden, dan boeit het niet, als we dan als team maar winnen :D ;)
     
  11. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    het was ranked...
     
  12. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha ik had Raam met gemak verslagen ik ken een speciale truucje voeg me maar toe en ik zal je helpen :D. Het is een soort glitch dan blijft die op 1 plek staan en heel de tijd schieten echt funny om te zien. En het leuke is dat ik hem helemaal zelf ontdekt heb :cool: . Ik weet niet of dit truucje al bekend was..?
     
  13. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is al jaren bekend...
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jep, voordat de makers aan het spel begonnen waren was dit al bekent. xD
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vertel eens, in een spoiler. ;)
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik kan niet meer wachten op de update.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2007
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die komt maandag uit en volgens mij zit ie bij de update ofniet? maar maandag ff mijn 360 aanzetten :D heb dan pasen! woeehhjj
    maar deze game gaat nu veel minder gespeeld worden door mij.
    ik heb nu ook nog Rainbow six en cod 3 vandaag binnen :D ben verkocht aan rainbow six :eek: zoooo cool is het gewoon.
     
  18. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat echt wel meevallen, met z’n tweeën in ieder geval wel. Gewoon ff die vogels om ’n heen verjagen en knallen maar met de sniper& torque bow. :) Active reload is wel een must.
     
  19. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Respawnen bij ''Annex'' :D
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is soms inderdaad wat onduidelijk, day op Y drukken helpt ook niet altijd.
    Laatst even met een vriend in coop gedaan, ook wel geinig, jammer alleen dat hij het niet kon. :+
    Verder nog weinig gespeeld, ben vooral bezig met Saints Row en nu Call of Duty 2. _O_ Gelukkig lang weekend. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina