Na veel steun van andere clans en members gehad te hebben, + na veel nadenken en onderling overleg. Hebben we (Robert/Named/Kings) besloten samen in clan verband door te blijven gamen. We hadden 3 keuze's: Allemaal onze eigen weg gaan en de stekker uit kS trekken. Met z'n 3en naar een andere clan gaan en daar verder gamen (hier is over getwijfeld) Of met z'n 3en de draad oppakken en fris aan het GB Spring' season beginnen. Er is besloten om voor het laatste te gaan. We gaan dit alleen niet meer onder dezelfde clannaam doen. Dit, omdat kS een vriendengroep was... kS was meer een gevoel en zo zal het niet meer worden. Deze naam laten we dus ook achter ons en we gaan kijken naar een andere naam / clantag. Er zal vroeg of laat ook een 4e speler gerecruit moeten gaan worden. Die komen we hopelijk vroeg of laat tegen. Ik wil namens mij en de jongens iedereen bedanken voor de toffe reacties en steun van iedereen!
Een respectvol besluit, misschien een tip: DDB DeadZon3 NL en TRIGGERHAPPY NL zijn beide opzoek naar een clan, misschien is het een goed besluit om ze aan te nemen die 2 worden goed in elk spel dat ze spelen (CoD2 CoD3 GoW) en waarschijnlijk ook niet de minste op Halo 3 (kleine knipoog naar de toekomst).
Jantjuh zuigt hard in GoW Voor de rest iemand misschien nog suggesties voor een clannaam? Ik vond LQ I Clan Liquidation en Pro-X I Professional Executioners wel vet, maar kings begon meteen te huilen toen ik het voorstelde @Kings Je moet weer wat veranderen aan die beginpost
LQ I Clan Liquidation Pro-X I Professional Executioners Moet eerlijk zeggen dat ik de 2e wel dik vind