Dat was Mark niet Mark was de contactsleutel van zn Panoz vergeten want ik heb m niet gezien tijdens de race VVV Razor is een Amerikaan/Brit
Ga in je menu naar Tournaments-> De bovenste -> Start race Elke week is er eerst een kwalificatiefase waarna de 64 snelste mannen doorgaan naar de knockoutfase die op woensdag t/m zaterdag avond plaatsvinden Deze week is de kwalificatiefase in Las Vegas, Spring Mountain Turns (reversed) in de nacht met de Spyker C8 nog wat uit de D klasse. Om je te plaatsen voor de top64 moet je momenteel een 54.99 rijden. Good Luck!
Heb het even geprobeerd, kwam net boven de 1 minuut, heb het al even niet gedaan. Moet hem ook maar is uitspelen op hardcore.
weee 55.88 nu, ik kan ook wel richting hoog 54 laag 55 veel fouten etc. maar het valt vet tegen een perfect rondje neer te zetten
Best flauw dat je niet eens mag proberen een goede tijd neer te zetten als je een Silver abbo hebt *Zet PGR3 terug in de kast *zielig muziekje*
nergens een CC te bekennen. Wat heb je nou aan ouders als ze geen CC hebben? Spoiler dus m'n tantes, ooms, omas, opas en alle andere familieleden hebben geen CC, of vraag ik het niet eens
Mmja, ik was gisteren naar de Bios en had een verjaardag. Ach anders win ik elk tournament en dat vind ik ook weer zo voor jullie . *Netjes gedaan Gangsterdwerg! En natuurlijk onze JPtje 12 months kaartje halen *Wat Chaizen ook al zei.
je meent het ik wil gewoon mee kunnen doen met die kwalificatiezooi, zonder een gold abbo te moeten hebben ik vind dat ze dat voor iedereen toegankelijk moeten maken
dat weet ik, daarom wil ik ook dat dit gedeelte van het spel voor iedereen toegankelijk word zie het mss ook maar gelijk als een teaser voor een gold abbo: als mensen het eenmaal geprobeerd hebben zullen ze meer willen hebben, en dus een gold abbo kopen
Je kan ook naar race against de clock doen en dezelfde instellingen kiezen Dan zie je alleen niet hoeveelste je staat. Ik zou gewoon live kopen het is helemaal niet duur voor zoveel plezier. Mja dat moet je zelf weten natuurlijk. \o/ 1000ste post \o/
ga ik uiteindelijk ook doen, maar de afgelopen maanden waren gewoon té duur damn ja... helemaal niet aan gedacht wie heeft er voor moi?
Beters krijg het gevoel weer beetje terug 54.55 15.6x 26.9x subliem laatste sectie, kan nog iets sneller.. 22e At the moment
15.49->26.84->54.30 Duidelijk dat ik in het begin veel tijd laat liggen, ik rijd daar regelmatig 15.28 en 15.26.. Kan dus nog 2 a 3 tienden vanaf, maar ik sta nu 14e en vind het wel goed zo Vanavond halve finales! Weet iemand welke baan we moeten dan kan ik vast oefenen