1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Overige Media & Video

    Fable 2 GDC Demonstration

    Fable 2 Teaser

    IGN Fable 2 Page

    Fable 2 Fighting Demo (Physics en Pre-Build)

    Peter Molyneux & Lionhead at X06 (23 min)

    XBW Fable 2 Topic Deel 1

    Lionhead Video Diary 1 - Fable 2

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van die hond kan op zich wel wat worden, maar dan moeten ze het wel goed uitwerken. t moet niet zo zijn dat je m met een actie kunt aaien en m voldoende eten geeft en dat hij dan maar voor je vecht.
    Als je er aparte opdrachten mee moet doen en er een band mee krijgt, dan is het wel leuk, t moet niet te simpel zijn.
     
  3. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Het van zaadje tot boom zit er volgens mij niet in hoor. Dat zou te veel processorkracht nodig hebben. Ergens in een intervieuw met peter m gehoord. Staat wel op gametrailers dat intervieuw.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar dat is meer figuurlijk bedoeld. Dus dat je weer van jongs af aan oud wordt, maar dat er dit keer meerdere dingen/personen ouder zullen worden als jij ouder wordt. Check de GDC Demonstratie, dan lult Peter zo'n 20 minuten vol!
     
  5. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohh, oke. Maar er was namelijk ook eerst de intentie om ook echt de gehele wereld te kunnen zien groeien, dus echt van zaad tot boom.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar dat is zo goed als onmogelijk. Want dan zou elk stukje van heel de wereld groeien. En 't moet wel logisch zijn. Dus niet dat je nadat je heel wat Skills ge-upgraded hebt (wat je leeftijd beinvloedt) dat dan opeens een stad veel groter is. Er zouden dan stijgers moeten opgebouwd worden, werknemers moeten lopen etc. etc. En dat moet er dan ook nog 's realistisch zijn, dus dat ze 'n werkplaats hebben etc. etc. En bomen kunnen wel groeien, maar als dat gewoon langzaam gaat dan zit er dus wel tijd op die bomen, maar niet op jou, en'als 't level-based is, dan zijn die bomen ook opeens zo groot... dus ja. ;)
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    willem,,,,, er was toch ook zon filmpje dat molyneux zn hond een ravijn in tyft8)
    ik heb me kapot lopen zoeken voor dat filmpje leek me wel cool...en omdat jij ook eens een keer hebt gezegd (dacht ik tenminste) mischien dat jij nog weet welke site dat was:)
     
  8. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke ideeen. Ik heb Fable 1 nooit gekocht omdat het me niet echt intresseerde maar nu ik dit zo lees word ik toch wel getrokken door de ideeen die ze hebben.
    Wanneer ze dit ook nog goed uitwerken dan koop ik hem zeker.
    Laten we hopen dat het niet word zoals 'pokemon yellow' :p dat beest irriteerde me matenloos!
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat beestje liep ook de hele tijd achter je reet aan.
    maar deze hond gaat als het goed is ook vooruit als scout.
    en als je em niet zou voeden liep ie weg?
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Fable 1 vond ik ondanks de veel te hoge verwachtingen een heel goed spel met ee nprachtige wereld en een vette character stijl. Hopelijk wordt deze nog veel beter dan de eerste!
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, dat zegt ie alleen in de GDC Demonstration. Hij heeft het dus er over dat die hond wel een eigen mening er op na houdt. Dus niet alles op commando doet. En als voorbeeld gaf Peter, als je een bal gooit, gaat ie er achter aan, maar toen pleurde dat beest dus in een ravijn. ;) En dat mocht natuurlijk niet!

    Jeps, ze willen dat die hond een eigen wil heeft. En een hond is nieuwsgierig, dus die rent inderdaad voor je uit, of naast je. Dit is ook regio gebonden. In nog te ontdekken gebieden gaat ie ver vooruit, in gebieden die je al kent loopt ie overal wat rond, maar in de buurt, in steden/dorpen naast je, en ga je een gebouw binnen dan blijft ie netjes buiten bij de deur zitten. :)
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hoop trouwens dat je nu wel onbeperkt je leeftijd naar beneden kan halen. Want in fable kon het maar maximaal 20jaar geloof ik, dus mijn skills waren nooit zo hoog omdat ik gewoon geen oude personage wou.

    Want ik heb geen zin om met een gerippelde taart rond te lopen, maar wil wel mijn skills kan gaan maxen. =\
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, dat viel wel mee hoor... :+

    Oud zag er juist superbruut uit. Heel wijs en sterk.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Suppergerippeld zul je bedoelen. :+

    Maybe dat ze nu in deze tijd wel botox hebben uitgevonden, of op z'n minst anti rimpelcrème. :cool:
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Of gewoon een of andere magische spreuk he. ;) Of een Elixer ofzo. ;)
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het eeuwige leven elixer? :p Weetnie zolang er maar weer van die brute spells in zaten als de vorige keer en de besturing zo is dan is er al een begin :)
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    van lichaam transformeren met je zoontje8)
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat natuurlijk wel tot een mogelijkhied behoort, is dat je op een gegeven moment als 't menneke verder speelt.
    Omdat die ouwe de pijp uit is natuurlijk. :+
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit nog niet zeker, het is gwoon een roddel, PM heeft nog niks geconfirmed hierover, alleen gezegd dat je nakomelingen kan krijgen.
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er nog eens een milestone of moeten we nu wachten tot de release?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina