Zonder dat ik me de laatste jaren heb verdiept in force feedback sturen, zag ik laatst de G25 van Logitech in de winkel en deze zag er professioneel en degelijk uit. Zo’n 5 jaar geleden had ik een Thrustmaster Ferrari stuur voor de PC. Daar heb ik eindeloos me gereden in spellen zo als Hot Pursuit (in de jaren dat de Need for Speed-serie nog niet verloederd was). Ik zou graag weer een stuur willen die ik voor de PS3, Xbox 360 en PC kan gebruiken. Erg vervelend wat ik nu lees dat de G25 niet ondersteund wordt door Microsoft. Hun eigen Xbox 360 stuur vind ik niet boeiend (mede door ontbreken van koppeling pook en pedaal) dus daar begin ik niet aan. Met Forza Motorsport 2 zal ik dus maar via de controller moeten spelen. Colin Mcrae: Dirt misschien voor de PC halen en dan tegelijkertijd ook de G25, als mijn budget het toelaat.
Houden jullie de pitpass reports nog een beetje in de gaten? Ik vindt ze de laatste tijd leuk om te lezen en deze week is er wel weer wat nieuws: So -- Forza Motorsport 2 is still set to release in May 2007 -- sorry I couldn't be more specific than that. The good news is that we should have some 720p gameplay videos out there next week so you'll be able to see the game running in 60fps glory. Yay! Gameplayvideos dus! voor de rest gaat het vooral over het bestickeren van de auto's. Linkje: http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass41.htm
Uit de pitpass report, jeej Gedeelte over de paintshop functies is wel interessant. Wat piccies uit de photomode:
Het Thrustmaster Ferrari 360 Modena stuur? Daar heb ik ook heel veel mee gespeeld en dan ook op NfS Hot Pursuit.
Precies die ja. Draaide maar iets van 200 graden, maar voor de rest was ie toppie. Helaas kon mijn PC dat destijds niet echt aan en viel mijn PC om het uur uit als ik aan het racen was. Ik ben benieuwd naar het nieuwe beeldmateriaal van Forza Motorsport 2.
Omdat Beson 2x hetzelfde shot heeft geplaatst, zal ik de laatste even toeveogen Vind vooral het detail op de velg van Benson zijn shots erg mooi (velg van het shot dat 2x geplaatsts is) Laatste tijd showen ze toch wel mooi materiaal
Hehe lol - ik zie het ook nu pas, ook dat ik precies hetzelfde postte als BoaDDE boven me Lekker uitgeslapen hoor... Maar, ondanks dat de compressie duidelijk te zien is in de screens (automatisch uit fotomode geupload naar de site), vind ik ze er erg oké uit zien ja. Che zei ook nog dat ze nog aan de draaiende velgen werken en dat is ook wel nodig want die zien er nog steeds vreemd uit. En die velgen zijn wel mooi ja maar wel vet overdreven NFSU achtig groot
Ja en ik zat er dus serieus over te denken om een PS3 te kopen omdat ik dan wel een goed stuur kan gebruiken. Ik vind dit een schande. En herinner me ineens waarom in M$ haat. Jammer genoeg geen Forza motersport 2 voor de PS3 of PC anders had ik het wel geweten Ik hoop dat de PS3 veel meer verkoopt en M$ inziet dat ze hun platform open moeten houden en zodat aparaten zoals de G25 gewoon werken. Vandaag op de Auto Ray geweest en daar stonden alleen maar PS3's en ook een aantal met G25 stuurtjes er bij
Ik heb het nog niet ergens gelezen, maar ik neem aan dat via de site niet de enige manier is om de foto's te krijgen. Kan het me haast niet voorstellen maar mischien dat je dat weet? Vind de velgen ook erg stoer, kwa grote vind ik nog wel meevallen als je zoals che hier een drift show bak maakt is het wel mooi dat je der mooie grote velgens onder kan zetten. Kan niet wachten tot het hd materiaal uitkomt, word weer genieten\o/
Kijk en daarom heb ik ook een hekel aan Microsoft. Ik heb eigenlijk alleen een 360 gekocht om die paar maanden te overbruggen. En een beetje voor Forza 2. Ik speel op het moment helaam niet meer op de 360 sinds ik de ps3 thuis heb staan.
Kan ik goed begrijpen. De G25 is het stuur. The best of the Best en MS wil dat niet want dan verkoopt hun stuur niet. Maar wat er nu dus gebeurt is dat mensen overstappen naar de PS 3 omdat het daar wel werkt. Dus raken ze eigenlijk nog veel meer geld kwijt.
Inderdaad wat lelijke en waardeloze pictures. Maar er zitten wel leuke screens in, zoals die met die tracks (Laguna Seca, Nurburgring, Silverstone).
Bij bol.com staat dat hij in de maand mei komt klopt dit? of wordt er verwacht dat het in mei komt , (er staat ook een exacte datum bij maar die weet ik ff niet meer)
Ik vind ze anders vrij mooi een scherp. Geeft toch weer een extra ideetje van de menulayout en structuur. Wagen ziet er ook mooi uit. Opel Speedster toch?