1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit is gewoon raar. Ik ben al een tijdje Fighters Guild quests aan het doen en ik had ook een aardige rank. Totdat ik Guardian had ik naar Azzan moest gaan en hij me vertelde dat die gast uit Chorrol (met die hanenkam) was verbannen ofzo en ik werd teruggezet in rank naar defender. Dat is gewoon twee ranks terug en nu weet ik dus niet hoe ik verder moet gaan.
     
  2. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: ik ben nu wat verder... ik moet tegen captain burd zeggen dat er visitors zijn in jearls huis maar als ik hem vertel over die spies zegt ie dat hij er nix mee te maken wil hebben :mad: ik ben voor de zekerheid in jearls huis geweest omdat ik las dat daar ook een spie moet zitten maar ik zag daar ook niemand, ook in die ondergrondse dungeon niet :'-( zou iemand me aub kunnen helpoen want ik zit al 3 dagen vast met die *** missie :p
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou op schieten, je hebt 48 ingame uren om het te doen voor je permanent vampire wordt.
     
  4. borri

    borri Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik 5 grand empty soul gems kan vinden?
     
  5. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ik al ruim overheen ben ik bang... maar nog geen bericht van gehad... ben nu weer cursed echt goed irritant krijg je weer geen slapend persoon gevonden.. ben nu met vampire cure bezig moet naar mevrouw naast river ofzo gaan...
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, o.a. Bij de Mages Guild en in grotten waar veel Necromancers zitten. Ik raad je echt aan de Guide te kopen van deze game, die is zo goed. Bij de Free Record Shop voor 19,99. Echt alles staat erin, ook de beschrijving die jij zoekt. Je kunt alles vrij gemakkelijk uit het hoofd leren. Ik heb dan ook 3x de kale Oblivion (Zonder Add-Ons) uitgespeeld. ;) 8)
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    *Kuch* No life!! *Kuch*
    Ook met alle sidequests?:eek:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja ook alle side-queeste. Maar ik ben werkzoekende, dat zegt nog niks. Ik heb het meeste gedaan toen ik nog op school zat, en bovendien is de game ook zonder guide erg makkelijk. Vind hem helemaal niet moeilijk, probleem is nu dat ik die laatste Deadra Shrine Queeste niet kan doen. Ik ben nu lekker aan het moorden in Shivering Isles, merk nu ook dat er geen infamy bijkomt. Maar kijk wel uit totdat ik die guide van Amazon.com binnen heb, anders sla ik straks iemand dood die belangrijk is voor een Queeste.

    Nog een leuk detail: Verhaallijn van Oblivion in 16:38:52. :) 8)
     
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    je kan er 2 jatten zover ik weet : in de arcane university lobby, en in een van de mages guilds ik dacht in chorrol.
    je kan er wat kopen in : de huppelup winkel die ook voor de frostag spire download is, kan je er 2 kopen.
    een keer over 12 slapen en je KAN er nog 2 kopen.
    (had ik tenminste);)
     
  10. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben even niet meer online geweest, maar: Woohoo!, die oblivion update is echt nice! Spel loopt zeer soepeltjes en de laadtijden zijn nu zeer relaxed... Ben weer helemaal 'into'!! :D
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga dan ook maar die update checken, als ik 't hier zo lees!
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind shivering Isles best wel vet :D zeker hoe het ook begint :) vooral harstikke vet gedaan van hoe de ene kant nogal duister is en de andere kant erg kleurrijk! speel de laatste tijd echt ineens weer veel oblivion! moet toch wat even doen tot Forza 2 en Two worlds :9
     
  13. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er veel al zeggen in de mageguilds jatten, maar je kan daar ook veel grand emty soul gems kopen.
     
  14. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht geen bugfree spel, want het is en blijft een slechte pcport... Maar het loopt (bij mij) stukken beter als voorheen! \o/
     
  15. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt geen Expansion meer alleen nog 2 DLC's waaronder iig 1 unieke hideout zoals de Vile Lair of die Wizard Tower.Ik hoop trouwens op een Robin Hood achtige shit zoals een boomhut en wat oefen targets voor boogschieten etc
     
  16. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    3 Dagen bedoel je .

    <SoZ>
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2007
  17. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik bericht van krijgen dat ik altijd vampire blijf? want daar zit ik ook wel al overheen... maar ben met de vampire cure Q bezig moet naar vrouwtje in huisje naast river... kijken wel hoe ver ik kom:p
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Iemand de shivering isles al gedownload?
    En is het een beetje aan te raden?

    Zit namelijk toch wel zwaar te twijfelen hier 2 marketpoints kaartjes voor te halen?
     
  19. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb ze bij een mages guild gkocht

    welke weet ik niet meer, maar niemand wilde met me praten behalve 1 vrouwtje en die verkocht ze:)
     
  20. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je Oblivion al helemaal grijs hebt gespeeld is The Shivering Isles absoluut de moeite waard. Shivering Isles is zo anders dan de wereld van Oblivion, het is telkens net alsof je op vakantie bent in Morrowind. Daarnaast is 2400 points uiteindelijk niet veel voor een Ad-on die veel meer speeluren bevat dan de meest fullprice games van de afgelopens maanden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina