Kunnen ook gewoon normale games zijn met een vriend. Hierdoor kan je wel cheaten voor de achievement door gewoon jou 10x laten winnen.
Mensen mensen wat is dit een dikke game.. Heb hem nu een paar dagen en al flink gespeeld met vrienden en solo met de homecourt challenges, niks dan lof tot nu toe! Heb zulke zieke dunks gemaakt, vind dat over the top principe echt geweldig uitgewerkt in deze game! Gisteren voor het eerst met een gamebreaker een +6 dunk gemaakt met heel wat tricks, dacht dat het niet hoger dan +5 kon
1 + 8 + 1 = 9? Ik denk dat ik deze game ook ga aanschaffen, maar waarschijnlijk pas als hij in de budgetbak ligt (eerst Guitar Hero 2 *))
zijn er in de game zelf nog meer verschillende dunks/tricks te maken dan in de demo??... edit// wou deze nog wel gaan komen, maar denk dat ik m toch laat liggen, kdoe het beetje rustig aan met games dit jaar..
Zo doe je dat When you go to dunk a ball, you have to hold down the B button until the dunk meter is full. When it's full, you will do a double dunk. If you hold it too long, you'll mess up your shot and miss the dunk. It takes some practice, but it's fun once you get the hang of it En btw hoe kan ik een spoiler aanmaken in een bericht?
gewoon timing, lang genoeg de schietknop indrukken en veel oefenen.. in het begin nog lastig maar je went er wel aan triple dunks
Hoe gaat nou precies de triple dunk? Kun je het alleen in een gamebreaker doen of ook als je normaal aan het spelen bent? Wat ik weet is iig: 1: Dunke, balkje vol en dan loslaten voor een double dunk. Maar hoe kan ik dan een triple dunk ervan make?
Alleen met een gamebreaker ja. En dan wel een jump-off doen met een +3 volle gamebreaker en goed timen
vet zeg, heel de avond aan t gamen geweest.. en ik ben al lekker ver! level 8... al die easy achievements zijn al binnen.. (dubbeldunk etc etc).. nu nog ff levellen en hoppa weer x points erbij. Over die dubbel dunk, ik doe meestal via dat gehurkte mannetje, en dan snel nadat je gedunkt hebt nogmaal de dunk knop indrukken... ipv vasthouden... alleen nog een keer die online achievements halen, want 10 achter elkaar winnen da's natuurlijk best pittig!
@ Sharkdawg, een +3 volle gamebreaker is niet eens nodig, wanneer je teammate op z'n knietjes gaat kun je die Trifecta gewoon doen, ook al heb je geen modifiers in je gamebreaker. @ Demon, twee keer drukken is onzin, zo werkt het gewoon niet.
hoe noem je t dan als je via t gehurkte mannetje springt, en dan dunkt.. en dan meteen nog een keer dunkt??? Zo heb ik die dubbele dunk achievement iig gehaald... en dat is *zekers* geen onzin...
Als je even goed leest zie je dat ik het heb over "2x drukken", dit is bullshit, aangezien het ten eerste niet nodig is en ten tweede werkt het zo niet. Dat je een double/tripple dunk kan doen via een kereltje die op z'n knietjes zit weet iedereen wel. Volgende keer even *beter* lezen :
Een "lay up" doe je tijdens een dunk en je staat op het punt geblokt te worden, je kunt tijdens het drunken gewoon op "B" drukken om de bal omhoog te smijten en door de hoop te krijgen, dit wordt dan "Short Range" en geeft je maar 1 punt.
niet zo arrogant cq cranky, necrosadistic ... valt me op dat je dat in meerdere topics hebt.. als IK iets doe in een spelletje en dat is volgens jouw helemaal verkeerd dan hoef je daar niet zo negatief over te doen.. je dat ook op een normale manier reageren... dacht dat limburgers gezellig en vrolijk waren... gortepap grinder! tssss....koekert
ehm ik heb dit spel vanmiddag gekocht, echt kapot vet wat ik tot nu toie gezien heb. alleen het lukt me maar niet dunks te maken, kan iemand mij miss wat tips geven aub?