Virtua Tennis 3 toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door iMark 007, 22 mrt 2007.

1. CrispyMule

CrispyMule -No Guts No Glory-

Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh....volgens mij noemen ze dat alle hoeken van de baan laten zien :confused:
    Het was in ieder geval wel een leuk potje.
    Ik heb na een aantal potjes mn favoriet gevonden...Ancic

2. afayouth

afayouth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door omstandigheden kan ik het van het weekend niet, kan iemand maandag avond uit poule A

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik kan wel, maar misschien wil iemand anders uit poule A
    Als het goed is, speel ik vandaag mijn tweede wedstrijd

4. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand uit mijn poule vandaag wil spelen kan dat, ik kan vandaag de hele dag.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik blijf altijd bescheiden ;) zeker na zo'n pak slaag die ik net kreeg van TSquares. Alleen de eer gered, in alle rally's stond ik onder druk. Zelfs met de service van Roddick kreeg ik maar weinig vrije punten :'-(

Hoe zit het eigenlijk met de rest, spelen jullie nog? Maandag Pasen, iedereen vrij, moet lukken ;)

6. basovich

basovich Guest

Supremacy, ik ben erachter gekomen waarom ik niet kan joinen..mijn NAT verbinding staat ineens weer op strict :confused:..ik probeer het vandaag nog te behelpen, als het deze week niet lukt moet er denk ik vervanging worden geregeld, sorry!

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De anderen uit je poule kunnen sowieso al 2 wedstrijden spelen. Dus je kan er best een paar dagen voor nemen. En als het echt niet lukt, dan hoor ik het wel

8. basovich

basovich Guest

probleem is verholpen, NAT staat weer open:) suc6 iedereen!

9. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Lord Teddybeer (Roddick) - Tosow/tomkaman (Grosjean)
    6-0, 6-1
    Lord Teddybeer wins.

Laatst bewerkt: 7 apr 2007
  10. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel ja? ;)

6-0 6-1 tegen Supremacy maar het was niet zo makkelijk als het leek. Het was vechten voor elk punt.

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    bij mijn groep slaapt iedereen zeker

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ach jah, op tv zag het er allemaal leuk en aardig uit. Best veel lange rally's, ik won ze alleen niet ;)

Jij bent lekker op dreef. Ik zag eerst al een filmpje op insidegamer dat je aardig kan Virtua tennissen. Ik hoop dan dat ik mijn laatste poulewedstrijd win, dan kom ik hoogstwaarschijnlijk bij je in de halve finale-poule. Even kijken of ik 3 games van je kan winnen ;)

Martinez04 en basovich laten het sowieso niet afweten. Die deden ook prima mee met het Top Spin 2 toernooi. Gewoon een PM sturen, tijd afspreken. Of je stuurt ze een berichtje via Xbox Live :)

13. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Poule B

BR HE4RTBE4T X (Nalbandian) - aapmike (Roddick)
    6-1, 6-1

Overwinning voor Heartbeat.

14. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was ik er niet, maar we hadden dan ook vandaag om 19.00 afgesproken, dus zie ik je zometeen online als het goed is. Ik ben er al rond 18.30 zodat ik nog effe wat kan inspelen en rond 19.00 nodig ik jou wel uit of andersom. Ik zie je later :thumbs:

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het zijn wel allemaal spannende potjes zeg ;)

16. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    PRO EVO6 heb ik vandaag helaas niet online gezien, terwijl we om 19.00 hadden afgesproken. Morgen ben ik weer om 19.00 online. Als iemand uit mijn groep wil spelen, moeten ze mij maar een berichtje sturen.

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja .dan spelen we morgen om 19u .Ben nu pas thuis van de voetbal.morgen om 19u ben ik er

18. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zie je morgen dan.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Poule C moet nu echt wel een beetje op gang komen, want ik wil eigenlijk dat iedereen de komende week al 2 partijen heeft gespeeld. Als het goed is, speel ik morgen mijn derde partij al. Gewoon een afspraak met elkaar maken en niet wachten tot wanneer je elkaar toevallig online ziet komen. Dat werkt niet. Martinez en Pro Evo spelen dan morgen, dat is prima. Maar het wordt ook tijd dat tranq en basovich een potje gaan spelen

20. basovich

basovich Guest

ja sorry, ben het hele weekend beetje non-actief geweest en volgende week ook best druk, ik probeer morgen avond een potje te spelen!

Deel Deze Pagina