De HDTV Thread [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de kabels van Joyetch zit standaard wel een Toslink kabel.

2. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0

uhm de tv ondersteunt 1360 x 768 en het maximale wat ik bij Eigenschappen van het beeldscherm ''Instellingen'' kan doen is 1280 x 1024

3. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    In de manual staan de resoluties die de Samsung kan weergeven.
    640x480 , 800x600 , 1024x768 en 1360x768

Alle andere resoluties zal leiden tot een zwart scherm.

4. Achillias

Achillias Guest

Vandaag even aan de slag gegaan met mijn nieuwe LCD scherm, maar toch paar vraagjes als nub in deze technologie.

1 Ik heb als ik mijn ps2 aansluit op mijn scherm heel klein beetje last van ghosting, als ik bijv beweeg door het menuscherm van pes 6 zie ik de letters vaag als ik snel door menu scroll. Tijdens het stilstaan heb ik het niet, andere ook hier last van?

2 Mijn Digitenne op aan gesloten met een gewone scartkabel maar vindt het beeld niet echt overweldigend, en digitenne (van kpn) heeft ook geen hdmi of component aansluiting wat nu?

3 Hoe zet ik de tv op 720 of 1080 stand, kan dit alleen als je een hdmi randapparaat erop hebt aangesloten?

4 Iemand met de zelfde merk (samsung) een mooie menu instelling voor me?

Tot nu toe geen overweldige beelden gezien op mijn LCD scherm, maar heb nog niet echt HD kwaliteit kunnen testen.:{ morgen trouwens PS3 halen \o/

Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2007
  5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    1. PES6 staat om Ghosting bekend ( vooral bij Horizontale bewegingen ).
    2. Scart RGB gebruiken , Je hebt geen andere keus.
    3. TV kan je niet op 720p of 1080i zetten , dit wordt gedaan door het aparaat wat je op de LCD aansluit (Component of HDMI ).
    4. De TV-instel Thread , http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=84083

6. Achillias

Achillias Guest

Kan dat wel in de settings van een spelcomputer (nextgen dan)? btw nog een vraagje ik krijg me tv maar niet uit, kan alleen maar standby of aan, en voor het uit doen moet ik telkens de stekker eruit halen, dat lijkt me niet gezond :x

Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2007
  7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Display Settings kun je dat instellen jah. Dat je TV alleen helemaal uitgaat als je de stekker eruit trekt is bij sommige merken heel normaal, dat had mijn Samsung R51 ook.

8. OneHitWonder

OneHitWonder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje. Rest mij de vraag, die Philips 26 PF 3321, is dat een goed ding? En voor die prijs? Iemand ervaring met dit ding?

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Laat mijn R71 24/7 op standby staan.
    De LCD gebuikt minder van <1Watt !!

10. Cabb

Cabb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben zo'n stekker met een schakelaar erop. Zo'n stopcontactdoos met schakelaar. Zit bij ons ook geen aan/uit knop gaat alleen op stand by..

11. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Je van dit soort dingen :cool:

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Koop liever de bliksem beveiliging van het merk Belkin.
    http://catalog.belkin.com/IWCatSectionView.process?Section_Id=201485

De SurgeMaster® Home Serie is de ideale keuze voor kleine computers en printers, voor keukenapparatuur en voor de normale elektronische apparaten die u in het huishouden aantreft, zoals kleine televisies, videorecorders/dvd-spelers, draagbare stereo's, wekkerradio's, lampen en basisstations voor draadloze telefoons. Op deze modellen krijgt u tot € 80.000 Aangesloten Apparatuur Garantie.

Voor de PC gebruik ik een Master/Slave verdeeldoos.
    De pc sluit je aan op de Master-stekker en de rest (monitor, printer) sluit je aan op de slave.
    Schakel je de pc in dan krijgen auomatisch ook de slave-stekker spanning.
    PC uit = alles uit !!

Deze Master/Slave verdeeldozen zijn heel ideaal voor de LCD.

13. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet precies wat die dingen doen, kan iemand me dat uitleggen en ook de prijzen van die dingen zeggen.

14. Achillias

Achillias Guest

Wat me begint te irriteren is dat grote stukken aan alle kanten van mijn scherm niet volledig wordt benut, zowel in tijdens het gamen, en met het kijken naar tv via decorder. Vreselijk irritant, tv staat 16:9 8) Is hier iets tegen te doen?

Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2007
  15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Een Spanningsbeveiligings verdeeldoos , controlleert of de piekspanning niet boven een bepaalde waarde komt.
    Dit kan gebeuren door bijvoorbeeld een blikseminslag of verkeerde schakeling in een transformatorhuisje.
    Zou het aparaat merkt dat de spanning te hoog wordt , schakelt het aparaat zich meteen uit.

Heb bij de MM al een Belkin Spanningsbeveiliging zien liggen voor € 25

Master/Slave verdeeldoos.

Maximaal 4 apparaten (bijv. monitor, printer, modem) worden automatisch met het hoofdapparaat in het rode "master"-stopcontact in- of uitgeschakeld. Daardoor hoeven de afzonderlijke apparaten niet te worden aan- of uitgezet. Bij ingeschakelde verbruikers brandt een rood signaallampje. De schakeldrempel (min. 15 W) kan afzonderlijk worden afgesteld om het rode master-stopcontact aan te passen aan het master-apparaat (hoofdapparaat). De geïntegreerde overspanningsbeveiliging beschermt de aangesloten apparatentegen overspanningen door bijv. inductieve en capacitieve spanningspieken bij schakelprocessen, atmosferische invloeden en statische ladingen. Als de overspanningsbeveiliging is uitgevallen, klinkt er een akoestisch signaal. Het toegevoegde netfilter beschermt tegen hoogfrequentstoringen op het net.

Deze top-uitvoering kost bij Conrad €65

Simpele uitvoeringen zonder overspanningsbeveiliging heb al voor nog geen € 25

Koop een Samsung HD-decoder :9
    Deze upscaled het beeld perfect naar 720p of 1080i

16. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Houd F11 ingedrukt als je je PC opstart. Dan pas het beeld zich perfect aan!

17. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
  18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Deze LCD heeft geen 2 HDMi-poorten maar 1.
    Maar verder is dit een perfecte LCD :thumbs:

Met de komst van de nieuwe Samsung modellen zullen de prijzen van de oude series snel zakken.
    Zag vanmiddag een LE32R71W voor €750

19. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi, zouden ze deze nog bij de MM hebben? anders haal ik hem maandag wel bij de MM of is hij gewoon bijna nergenst meer in de winkel te krijgen aangezien hij al een tijdje in de winkels staat...

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de MM in Hengelo stonden vanmiddag nog enkele oude modellen uit de R71 serie.
    Daar koste de LE32R71W (Witte behuizing) dan ook € 750

Heb even stil gestaan bij de nieuwe LE46M86B (FullHD) :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina