Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik soms maar vandaag cod 3 binnen en die vind ik dus toch wel stukken beter :D en ook rainbow six gekocht dus deze game en GoW zullen veel minder gespeeld worden :9 achja.....
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer online en hij heeft altijd binnen no time een vol spel via quick match dus mensen genoeg. :+
    Spel is wel vrij kort, vrees dat hij dit weekend wel uitgespeeld is.
    Maar liever kort dan krachtig dan een lang spel waar je niet doorheen komt. ;)
    Overigens zijn de eeuwige respawns wel beetje nep, beetje jammer.
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer uitgespeeld. :+ Kon niet stoppen. 8)
    Singleplayer duurt denk ik rond een uur of 10, hij is iig in een weekend uit te spelen. ;)
    Was wel een prachtspel. :thumbs:
    Nu beetje online en ''veteran'' moeilijkheidsgraad eens proberen, dat levert weer wat puntjes op. ;)
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben in een keer op Veteran begonnen. Het is allemaal goed te doen maar het is wel erg leuk, ik denk ook een stuk leuker als de makkelijke moeilijkheidsgraden. Je rent er nu niet snel doorheen. Je moet nu ook echt dekking zoeken. Ik vind dat echt een stuk leuker en realistischer. Mja ben nu ook zeker 10 uur bezig geweest met de singleplayer en zit nu in de laatste Britse level.

    Speel je nog eens online anders wil ik je wel even toevoegen want online is het spel ook nog erg goed vind ik. Je hebt idd snel een match te pakken.
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja doe het ook af en toe wel online, is goed te doen. ;)
    Vind veteran zelf niet te doen, heb 2 missies op veteran gehaald en wou toen de laatste doen, maar die is onmogelijk. Geen zin om 10x dood te gaan op hetzelfde punt, spel moet vooral leuk blijven. ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Veteran is wel te doen. Alleen het duurt bij sommige stukken heel lang voordat je er door komt. Gewoon doorzetten, 1x moet het lukken:)
     
  7. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    das idd waar, alleen met zo'n instelling kom je erdoor, anders maak je jezelf helemaal gek zoals ik deed, niet dat ik veteran heb gehaald maarja, nu wel hardened uitgespeeldO-)
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Shit he, nu zit ik ECHT een keer vast en kom niet verder na 100x proberen. De 2e missie in D-Day. Ik ben al ietwat verder in het level maar ik zit nu vast in een huis. Als ik naar beneden ga vliegt er een deur open met een duitser in de deuropening. Dan heb je links en rechts van het huis allemal duitsers. Die van rechts komen op het huis afrennen. Dus als ik die van rechts neerknal, moet ik die van links nog neerknallen, maar als ik dat gedaan heb zijn er weer nieuwe duitsers aan de rechtse kant. Zo kom ik dus nooit verder. En als ik rechts een smoke gooi kan ik aar links maar dan ren ik recht op de duitsers af en komen er allemaal duitsers in mijn rug. Dit is echt klote en ik ksnap niet hoe ik verder moet komen. De missie is: Fall back and defend Point du.....(ben ik ff kwijt).

    Edit: na nog zo'n 20x proberen toch eindelijk het level gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Net The Silo gehaald. Dit was volgens vele het moeilijkste stukje. Ik moet zeggen dat heel het spel super makkelijk is op Veteran. Natuurlijk ben ik ook regelmatig doodgegaan maar als je weet hoe het moet is het echt zo makkelijk als het maar zijn kan. Ik heb echt nooit een uur vastgezeten ofzo. Het is wel erg leuk hoor maar echt moeilijk is het echt niet.
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    opschepper...
     
  11. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon een van de makkelijkste spellen voor een beetje gamer :9
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee hoor het is gewoon de waarheid. Als je weet via welke weg je ergens heen moet is het erg makkelijk. Ik zeg ook niet dat ik nooit dood ben gegaan maar ik blijf ook echt nooit lang ergens hangen. Ik vind het iig geen moeilijk spel.
     
  13. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    was toen straks wat aant het kijken op xbox360achievements zag ik bij cod2 het volgende : :9

    http://guides.gamepressure.com/callofduty2/

    zullen er vast nog wel meer zijn maar misschien wel handig voor de mensen die het moeilijk vinden op veteran :9
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Die gaat voor de zekerheid toch maar even bij mijn Bookmarks
     
  15. spacejay

    spacejay Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    bij multiplayer(split screens) kan ik dan in voertuigen rijden?
     
  16. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wow, dit is wel een stoffige thread. Met dat tanklevel gingen de batterijen van mijn controller wel heel snel leeg door al dat getril. Het was wel vet overigens.
     
  18. spacejay

    spacejay Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt
     
  19. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    yea bij mij ook haha,
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wel jammer dat deze game zulke saaie achievements heeft. Er zijn bijvoorbeeld geen multiplayer achievements. Daardoor raak je (tenminste ik) veel sneller uitgekeken op een game.
     

Deel Deze Pagina