1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D-uke

    D-uke Guest

    Ik heb een probleempje

    elke keer als ik de 'A' knop (Activate) indruk dan krijg ik ook meteen het 'wait' schermpje te zien. Dus mijn A knop heeft nu 2 functies wat nogal irritant.

    Hoe kan ik ervoor zorgen dat de A knop alleen activate is zonder dat het wait schermpje tevoorschijn komt?
     
  2. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht 48 uur hoor..
     
  3. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het nacht is gewoon een huis binnen sluipen dan activate doen bij een willekeurige NPC en dan kan je kiezen tussen Feed en Talk doe Feed en de mensen praten gewoon weer met je.
    Doe dit gewoon totdat je de cure hebt:thumbs:
    En weet iemand of the shivering isles ook nog eens in de winkel te koop zal zijn?
     
  4. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo heb ik ook gedaan... maar meestal liggen de mensen niet om de hoek te slapen.. heb soms wel moeite mee slapend persoon te vinden..

    maar heb nu 6 grand stone dus denk wel dat ik bekant klaar ben met Cure Q...

    Alleen 3 ervan zitten vol.. alles opgeladen dus ga even gate sluiten voordat ik Q afmaak... in Gate is geen zon he?:p anders komt da beroert uit(A)
     
  5. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen als goty uit komt
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Goty? :eek: Wat/waar/wie/wanneer/hoelaat is dat? :)
     
  7. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten we nog niet. :p
     
  8. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    wat : game of the year
    waar : in de winkel moet het komen dan
    wie : de man die het verkoopt
    wanneer : was dat maar bekend :mad:
    hoelaat : 6 over 5 uur s'ochtends
     
  9. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat dan alleen Shivering Isles of Oblivon + Shivering Isles?
     
  10. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk beide maar dat weet ik niet zekr
     
  11. mad94

    mad94 MP

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Lockpicks in Shivering Islands

    Hi,

    weet iemand waar je lockpicks kan kopen in Shivering Islands??

    Thanks in advance.

    Mad greetings,

    Mad94:)
     
  12. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten, is het überhaupt mogelijk? Haal anders gewoon effe de Skeleton Key :)
     
  13. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd vet vaak dat als ik even stil sta in een stad, dat ik word aangehouden, en zegt die guard dat ik een dief ben, terwlijk er geen bounty op me kop hangt, en ik geen gestolen spullen heb:9 hebben er hier meer mensen dat vage probleem?:thumbs:
     
  14. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een Skeleton key een soort loper ofzo dan? en waar kun je deze vinden/kopen dan?
     
  15. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    een skeleton key is een ontbreekbare lockpick, volgens moet je level 10 of 15 zijn om deze te halen.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De Skeleton Key werkt precies als een Lockpick, maar kan niet breken. Ook krijg je een +40 Security bonus. Die je dan eigenlijk helemaal niet nodig hebt, maar oké.

    Je haalt hem door de Shrine van Nocturnal te doen. Deze vind je zo: Ga naar de stad helemaal ten zuiden van de kaart. Neem dan het pad aan de oostkant en rijd naar 't noorden. Je komt dan vanzelf een Shrine tegen. Dat moet 'm zijn. :)
     
  17. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig nog waar een grot is met vampiers die steeds terugkomen? Heb het lang niet gespeeld en ben al die grotten etc. kwijt.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik leer elke dag wat bij, dat had ik nu net nodig. O-) Ik heb sporadische periodes waar ik ineens Oblivion ga spelen. Ik ben pas level 16 als gevolg. De game is zo diepgaand, maar ik speel vrij oppervlakkig.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Nou, mooi toch dan. ;)

    Ik speel Oblivion ook maar af en toe. Dan speel ik 't een tijdje alleen maar. Eigenlijk is 't, als je eenmaal begint, dan zal je weer een hele tijd blijven spelen.

    Wat voor personage ben je nu? Ik ben nu voor 't eerst een Mage en moet zeggen dat dit me ook erg goed bevalt. M'n andere personage is een dief en dat is ook erg leuk. Eigenlijk vind ik Warrior 't minst leuk. Beetje domweg slopen is niet cool.
     
  20. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Het antwoord is dus al gegeven, maar ja: Het is een ontbreekbare lockpick die ook een enorme security bonus geeft. Oftewel, je kan dus gewoon X (Auto-attempt) blijven spammen en hij opent het. M'n security ging van 20 naar 100 in een paar uur met deze key.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina