Whahaha jouw dubbelpost ook maar je kunt wel gewoon een usb verlengkabelgebruiken, maarja draadloos is wel makkelijker.
als er een browser bij de 360 kom en msn dan kan ik mn pc wel verkopen dan heb je zo'n beetje alles wat je van je pc gebruikt al in je 360 zitten.... dan nog een fotoshop programma en de mogelijk heid muziek/series te downloaden en je hebt je pc gewoon niet meenr odig
ja en zeker als je dan de Elite hebt, met een flinke harddisk. Dan zou ik alleen nog paint nodig hebben op de 360 en een muis voor paint.
Dit is het laatste waar ik op zit te wachten... want de msn account waar mn gamertag geregistreerd staat gebruik ik allang niet meer. Hopelijk kan je nog kiezen welke msn je wilt gebruiken :{ .
Ja dat vroeg ik me ook al af. Want als ik zit te gamen heb ik geen zin in dat al m'n MSN contacten beginnen te lullen ofzo . Maar dat is dus niet zo? Je kan gewoon MSN en 360 gescheiden blijven gebruiken onder één Live account (zoals nu dus ook is) ?!
Nee, echt? Ik wil dat trouwens ook, die featured downloads. Helaas gaat dat niet want ik heb gebeld naar de service, waar ze zeiden dat dat een optie was toen je je gamertag aanmaakte (in de vorm van 'wil je meer informatie ontvangen van derden' oid). Dus een nieuwe gamertag! Toch maar niet...
Moet je voor betalen.. 800.. Maar het ziet er wel gaaf uit. Nu alleen nog even een grote HardeSchijf er in. En donwloaden maar.. Zal er dan oook iets komen van Windows Live Marketplace, Gratis HELE Games downloaden??:-D
nee het kan niet! ik heb alle menus doorgelopen en daar stond het niet in dus ik dacht het kan niet. toen heb ik de xbox service gebeld en die bevestigden dat, je kon het alleen maar doen door een nieuwe gamertag (nieuw account) aan te maken. en dat betalen.. dat is alleen maar je naam en niet heel je account.
Ik hoop echt dat er een multi voice chat in komt! Dat is misschien 1 van de belangrijkste dingen die ik mis. Hele video's downloaden blijf ik toch wel via de PC doen, want ik denk niet dat het gratis zal zijn. En natuurlijk een browser, dat zou perfect zijn!
Ik vind het persoonlijk maar een overbodige functie. Mja, toch leuk voor iedereen die er op zat te wachten.
Nee het is appart kijk maar onder Messages en Friends is er wat nieuws bijgekomen Chat en telkens als dat knippert dan betekent het dat er iemand met je aan het praten is. Dit is tenminste wat ik denk hoe het gaat werken...