die maak je bijna vanzelf als je iets te laat bent je rent dan naar de bal toe en slaat de bal en loopt nog een stukje door. je slag is dus harder maar het kost wel een paar passen extra
Net wel een groot minpunt ontdekt. Ik speelde een toernooi (2 games winnen voor de match); het staat 1-1, ik serveer, kom op voordeel en pak het punt (na een rally van zo'n 60 slagen ), dat betekende ineens ook de wedstrijd! Gaat natuurlijk nergens over, 2 keer je eigen servicegame houden en je bent er. Je tegenstander mag maar een keer serveren en heeft verder geen kans.
Weet je wat je moet doen? Wanneer jouw mannetje op beeld te voorschijn komt tijdens 'searching' moet je op B drukken en alvast klaar staan om eventueel te cancellen. Als je duke/king ziet verschijnen meteen cancellen!
en king valt ook wel mee heb net met nalbandian met 3-1 gewonnen van een king. Hij heeft vreselijk veel terug, maar ja nadal ook. maar hoe speel je king en duke eigenlijk vrij
ik had juist duke heel even 30-00 voor met nadal en dan begint die gewoon aan het net te staan .ik krijg hem maar niet vrijgespeelt
Gebruik deze methode: Serveer naar buiten, je krijgt 'm rechtdoor van Duke(9 vd 10 x), vervolgens speel jij 'm cross en dan staat ie onder druk en kan je zo van hem winnen.
dit is alleen bij de eerste toernooitjes om het wat korter te houden. Toernooien boven rank 100 is dat niet meer. Ik vind het dus niet egt een minpunt
Ik heb echt te vaak dat ik het spel opstart, en zwevende rackets heb! Ofterwijl, ik zie geen personages! VAAAAAAAAAAAG!!!
Heb het ook vaak. Erg klote. Spel begint me nu trouwens wel minder te boeien helaas! Online niet zo leuk, en offline is beetje voorspelbaar. Of ik win 4-0 of verlies 4-0
Online vind ik het juist 1 van de beste spellen, zeker in vergelijking met Top Spin 2. Alleen wordt het niveau online steeds hoger, want ik krijg steeds meer moeite om mn wedstrijden te winnen.
Ik heb 1 keer die bug gehad met de zwevende rackets. Ik blijf het spel nog harstikke leuk vinden, heb nu 26 uur op de klok. Online merk je nu idd. dat er steeds betere mensen komen, ik win nu iets van 70% van de matches, terwijl ik eerst boven de 80% zat.
Ahh ok, dan was ik wat te voorbarig. Zojuist een 2-game wedstrijd gespeeld tegen Nadal. De wedstrijd duurde 18 minuten . Wel 2-1 gewonnen. Mijn stats zijn nog niet bijster hoog, mijn kracht is dus nog niet superieur en Nadal heeft gewoon erg veel terug. Ik probeerde de ideale combinatie tussen slicen en top spin te vinden en dat werkte vooral op het eind wel aardig. Ik sta iets te vaak nog té dicht op de bal, zodat ik niet goed kan slaan.
dat ik vind ik dan wel weer zonde aan de game. Je speelt in het begin al gelijk tegen de beste van de wereld terwijl je zelf nog niks bent. De eerste wedstrijd won ik binnen een minuut van federer, dat was toch wel jammer.
Enige wat ikbelachelijk vind zijn de grand slams in de world tour... 4 gamepjes winnen!! Waar zijn de 5 setters???