Geweldig, hij wordt volgens mij nog niet een keer geraakt. Wilde Richter eigenlijk overslaan omdat het zoveel tijd zou kosten... maar als ik dit zo zie ga ik ook even speedrunnen als ik hem straks heb uitgespeeld met Alucard.
als ik mijn punten binnen heb ga ik deze game denk ik als mijn eerste arcade game aanschaffen, en daarna DOOM bevalt deze castlevania? want die op de DS vond ik GEWELDIG! (dus lijkt deze er veel op?)
ja deze lijkt er op, dit was de eerste zeg maar die zo was... word gezegd dat dit de beste castlevania is...
Heb net richter verslagen met de Holy Glasses op, daarna rende hij een stukje en toen heb ik mijn library card gebruikt en gesaved. Zit nu op 98.6 % maar hoe kom ik nu weer terug naar het andere kasteel En op hoeveel % moet ik nu eigenlijk zitten, 100.1 ??
100.1% moet je hebben Btw, je kan gewoon naar dat andere kasteel toe, gewoon weer naar dat stuk waar je Richter verslagen hebt Gelukkig zit ik op 200.6%
Hoe kom ik in dat gedeelte waar ik die rode cirkel om heb gezet, dat is het enige wat ik nog moet voor mijn map voordat ik de Inverted Castle ga verkennen Waar die rode pijl zit moet ik doorheen zeg maar, maar heb geen idee hoe. Zie wel in de rotsen daar een raar soort vierkantje zitten, maar geen idee wat ik er mee kan. Als iemand het antwoord weet :b: