Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel conclusies kan je trekken aan de hand van screenshots die 464 bij 348 pixels groot zijn?
     
  2. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz jah ok ik kan ergens wel begrijpen dat je zo reageert maar toch vind ik het wel een vooruitgang. Vooral erbij te bedenken dat het nu een FREE ROAM game is waarbij je naadlaas zonder laadtijden door 1 grote wereld kan rijden. Dan vind ik het wel indrukwekkend.

    Maar ik denk dat we ff moeten wachten op in-game filmpjes om te kunnen beoordelen hoe mooi de game nou is. Op screens zien race games soms bijna foto realistisch uit terwijl dit uiteindelijk wel meevalt.
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    In ieder geval 1tje, en dat is dus dat de stap voorwaarts wat graphics betreft niet hoog is.

    En wat betreft het free-roaming gebeuren, dat zal volgens mij de game alleen maar minder maken, deel 2 is en blijft het beste deel, sinds EA zich ermee bemoeit is het alleen maar minder geworden.
     
  4. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    zien er vet uit die screens ( niet die van ps2)
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind die PS2 screens er ook goed uit zien. Niet verwacht dat het er op de PS2 nog zo goed uit zag. :eek:
    Nieuwe screens van deel 5 doen het ook goed bij mij. Krijg echt weer zin om deze game te spelen en flink te beuken.
     
  6. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jou probleem ik vind de screens van B-OUT 5 veel beter eruit zien.
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow ben het helemaal met je eens, moet dit nou next-gen zijn? Wat mij betreft is het dat niet. Verder is burnout 2 inderdaad het beste deel, deel 3 was veelste simpel en was slechts road rage op xboxlive nog wel erg leuk om te spelen..
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Moet je GOW eens bekijken op zo'n resolutie, ziet er behalve de lichteffecten dan ook uit als een PS2 titel. Ik denk dat we toch even moeten wachten op HD screens of trailers voor we weten hoe het er uit ziet.
     
  9. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze zin sprak me wel aan, de rest was volgens zover ik weet allemaal nogal oud nieuws wat we nu allemaal wel weten van B-OUT.

    Hier is de link naar de hele lap tekst als je intresse hebt om het te lezen het is wel in het engels: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=157519

    Het nieuws op de website is van 10 februari 2007, dus ze kunnen ook bedoelen dat de release datum nadert, dat ze dachten dat B5 in maart al kwam.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  10. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit. Ik vind de laatste burnout wel een leuke game. Dus ik zal deze ook gaan halen :)
     
  11. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er prachtig uit, maar ik mis de chaos.
     
  12. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zou ik me niet zorgen om maken, dat komt allemaal nog wel:9

    Ik wil meer informatie over de release etc. En ik kan trouwens ook niet wachten tot er een demo op Marketplace komt. Maar eerst de releasedatum.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  13. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er super nice uit :p
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Idd zeer mooie screens, burnout zag er altijd al goed uit maar dit is erg netjes. Heb Burnout 4 overgeslagen maar deze ga ik wel halen denk ik :thumbs:
     
  15. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een Burnout gehad. Maar het lijkt me wel wat om gewoon gek te gaan, los te gaan in Burnout. Is even wat anders hé. 8)

    Laat de ingame filmpjes en de demo maar komen.
     
  16. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd gewoon lomp graggen :D erg leuk. Ook split screen is erg leuk. Even lekker elkaar van de baan beuken.
     
  17. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het nou ook dat je het interieur als camera kon doen in de auto's in Burnout 5??

    En ik had nog een nieuwe screenshot gevonden, die bij op andere sites bij Burnout 5 stond, maar ik weet niet of dit revenge is of 5. Maar, ja meer media is altijd beter.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Al iets bekend wanneer deze game gaat uitkomen?
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt kan je nog even het vorige deel proberen. Daar staat de demo van volgens mij nog steeds op marketplace.:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina