Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa ik zag het al : reëel :)
    maar OT:

zijn er nog screens uitgekomen na die trailer?

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh vind ik ook maar dan moeten ze niet met zo'n rare vergelijking komen om Saint's Row met GTA 4 te gaan vergelijken op dit moment al. Want zoals ik al aangaf zie je allemaal echte ingame beelden van SR en alles geript uit 'een trailer' waar de developer uiteraard weer trots van gaat zeggen dat het ingame is. :emo: Aja waar maak ik me druk om...

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nope, pas bij dat interview in de GameInformer in mei weer.

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ben heel erg benieuwd, heb alle GTA's altijd met veel plezier (uit)gespeeld. :)
    De graphics mogen overigens best een grote sprong voorwaarts maken hoor, als Saints Row het kan, kan GTA het ook. ;)
    [Ben ook erg benieuwd naar Saints Row II (als die komt), volgens mij kan die serie GTA namelijk wel evenaren (GTA is al tijdje bezig, Saints Row begint net). :+]
    Vond de trailer erg stijlvol, had hem al van Xbox Live gedownload.

5. Mcp

Mcp Metastasizing

Leuk Bevonden:
    0
    hahahah saints row GTA evenaren???

Ik heb echt zo'n hekel aan saints row he. Vind het echt zo vies tegenvallen. Als je kijkt welke mogelijkheden je allemaal had bij Gta:confused:A zo veel minigames etc. En wat was er nieuw in Saints Row wat niet in GTA heeft gezeten? Warpen naar het land voor luie flikkers die geen zin hebben om te zwemmen. En je kon 10 t-shirt's meer kopen dan in GTA nou laat maar komen SR 2. GTA 4 staat toch zeker boven SR 2 op mijn verlanglijstje!

6. roy_xbox

roy_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even zitten googlen en heb plaatjes ervan gezien en zelfs een filmpje
    mooi spel ik ga hem denk wel halen als tie in de winkel lig

7. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    lol kerel dat "filmpje" is de trailer van GTA IV die ongeveer anderhalve week geleden uitkwam en iedereen helemaal gek van werd en vele sites door vast liepen :9

8. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat waren tijden:D

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Meningen verschillen he. ;) Vond persoonlijk de muziek wat gevarieerder (zelfs klassiek _O_), de ''homies'' waren beter uitgewerkt (pakken betere wapens, springen over hekken indien nodig, zijn te reviven, etc.). Ook de graphics zijn beter en de stad levendiger.

Maar zoals gezegd meningen verschillen, neemt niet weg dat ik met smart op IV wacht. Zal de komende maanden wel veel meer info en screenshots vrijkomen, aangezien het in nov. uit zou moeten komen. Jammer alleen dat het niet een keer in een ander land is, dat Liberty City heb ik wel gezien na GTA III en GTA Liberty City Stories.

Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vond de muziek in GTA SA echt veel beter en juist veel gevarieerder. Van Klasiek tot Rock en van Country tot Hiphop. Ja de muziek in SA was veel beter.

Ja oke de homies in Saints Row waren beter, echt veel beter. 8)

De graphics kwam omdat Saints Row 'next gen' is.

En de stad levenderiger mwah ik vond in beide games als je een auto nodig had dat je er geen 1 kon vonden. :x

Maar eerlijk gezegt vind ik Saints Row en GTA veelste moeilijk te vergelijke simpel weg omdat beide games van een andere generatie zijn en de gameplay veelste veel verschild.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind GTA vetter dan Saint's Row. Niet dat ik Saint's Row niet een hoop uren heb gespeeld, maar GTA had gewoon een bepaald sfeertje wat Saint's Row niet had. En dat 'iets' maakte GTA leuker dan SR.

Vind ik.

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
  13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Deze game wordt über, maar dat wist iedereen natuurlijk al. Het lijkt me prachtig om in een vliegtuigje boven New York te cruisen.

14. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    heb deze nieuwe info nog nergens zien staan:

Bron: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5250

Dinsdag 10 april 2007 - Eind maart verkondigde GameInformer al dat het blad deze maand met nieuwe info en screens van Grand Theft Auto IV zou komen en vandaag is het dan zover; de eerste info en een aantal screens hebben ons bereikt!

Erg veel info hebben we nog niet gekregen, maar wel is de naam van het speelbare personage bekend. Zijn naam zal Niko Bellic luiden. De woorden die hij in de trailer sprak, 'perhaps here, things will be different', zijn niet alleen voor hem bedoeld maar slaan ook op Grand Theft Auto IV zelf. De game zal namelijk heel anders zijn dan de voorgaande GTA's. GameInformer spreekt zelfs van 'a new level of freedom'.

Dan Houser, producer van alle Grand Theft Auto's, vertelde in de GameInformer dan GTA IV een realistisch New York zal neerzetten, ook op gebied van wat je doet. Volgens Houser bestaat het leven in New York vooral uit rondrijden en gekken ontmoeten en dat zal dan ook zeker terugkomen in GTA IV. De Amerikaanse gemeenschap zal dus weer flink op de hak genomen worden in de nieuwe GTA!

Voor screenshot-scans: check de link

EDIT:

100e post! \o/

Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  15. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen vliegtuigen meer:mad:

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    lol wtf waar haal jij dit nou weer vandaan? 8)

17. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    post boven mij (in de link)

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm geen vliegtuigen. Jammer.

19. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou pech al halen ze autos eruit ik koop hem tog wel

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    En dat is nog niet zeker want rockstar heeft nog nix bevestigd. Dat game informer dat zegt wil nog niet zeggen dat het echt waar is. Ik geloof nix totdat rockstar er zelf mee komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina