De HDTV Thread [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Dan bestel ik hem maar via inet is die site die ik net liet zien betrouwbaar? weet iemand dat? ik kan onder rembours laten verzenden dus dat is sowieso wel goed..

2. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat die oude modellen dan ook nog wel "gewoon" te vinden zijn? Niet dat je tig winkels af moet, en dat hij bij een winkel ergens achter in het magazijn stof staat te happen ofzo :9?

En hoeveel denk je dat die oude modellen afprijzen? Want je had nu al een 21 inch TV voor iets van 500 euro ofzo... als die dan 300 wordt is dat toch best wel een stuk relaxter :D.

En even een algemene vraag. Ik heb nu een standaard 4:3 tv van zo rond de 50 CM in diameter (geen zin om precies te meten ;)). Alleen heb ik daar het probleem dat ik (vooral in R6) de tekst heel moeilijk kan lezen vanuit mijn bed, wat maar zo'n 2 à 3 meter van het scherm is. Als in een HD Ready TV koop met dezelfde grootte (alleen eventueel breedbeeld) kan je het dan toch al beter lezen, of is dan toch nog het scherm veel te klein?

3. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Beauty Hé ik heb hem net bestelt maar dan de 40 inch :9 *)

Je kan hem ook bij kijkshop ICT bestelen heeft thuiswinkel waarborg ofzo iets maar zegt niet zo veel denk ik als je via rembours bestel kan je eerst ff checken of er geen vervoer schade is en dan pas het geld geven ;)

Laatst bewerkt: 7 apr 2007
  4. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er nog steeds niet uit kan iemand nou voordelen van vga noemen en voordelen van componenten?

5. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
  7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zoek en gij zult vinden, zo vaak als dit al aangegeven is.....
    Probeer anders google een...

Edit: kleine tip, gebruik de volgende zoekopdracht: "verschil component vga"
    De voordelen bepaalt iedereen voor zichzelf.

Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan beter een LCD kopen die ergens in het magazijn stof staat te happen dan een LCD "demo" die soms weken lang in de winkel heeft aan gestaan.

Met Demo's heb ik slechte ervaringen , heb al veel aparaten moeten terug brengen naar de winkel.

Advies.
    Koop een HDready LCD met minimaal een schermdiameter van 26" (66cm).
    Je wilt er toch nog een aantal jaren plezier van hebben.

Bij gamen in HD (720p , 1080i , 1080p) maakt het eigenlijk niet uit hoe ver je van het scherm gaat zitten.
    Bij een afstand van een ½m is het beeld net zo scherp als bij 2 á 3 m.
    Alleen bij analoge tv moet je zover mogelijk van de LCD gaan zitten , want elke kleine onevenheid zie je bij een te kleine afstand heel goed.

9. miepjuu

miepjuu KriepKriep

Leuk Bevonden:
    0
    Whoohoo, mijn ouders hebben een Philips 42PF9731D lcd tv gekocht :D. Full HD, Ambilight, 107cm :D. Vraag me af hoe vet me x360 er daarop uitziet, speel nu op een 33 cm 4:3 tvtje, kut dus :)

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zou zeggen , probeer het uit.

Ben bang dat je ouders straks naar de 33cm moeten kijken , terwijl jij lekker zit te gamen op de 107cm LCD.

11. Steef101

Steef101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Davindsinter

ik heb de le26r72 voor een week en ik ben er echt helemaal tevreden over.
    Goed beeld(anoloog) geen ghosting en mooie goeie diepe kleuren.
    De afstandbediening werkt ook goed alleen enige kleine minpuntje is de backlightbleeding die beetje aanwezig is.

Voor de rest een dikke 9 en je kan hem bij BCC voor 650 eur0 halen(je hebt daar ook 14 dagen omruil garantie ook als je pixel uitval heb mag je hem terugbrengen voor een nieuwe.)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha dat is wel een hele vooruitgang :+ \o/

13. Achillias

Achillias Guest

Grr nog steeds geen ps3, moet waarschijnlijk nog 2-3 weekjes wachten :mad:. Dus kan nog steeds niet de kwaliteit van hd tv testen, speel nu op ps2 maar beeldkwaliteit valt zwaar tegen of althans, geen verschil met mijn andere 100hz tv en van dichtbij lelijke pixels.

Hopelijk is de kwaliteit zodra ik me ps3 binnen heb echt VEEL beter.

14. Cybercon

Cybercon Guest

Even offtopic, maar waarom moet je 2 á 3 weken wachten op je PS3? :confused:

15. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem nu bestelt :) nu maar afwachten wanneer die binnenkomt!

16. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Hdtv's gaan snel omlaag in prijs, bij de mediamarkt LE26R32B is maar 475 euries..

17. Achillias

Achillias Guest

Financieel even niet geoorloofd om nu een ps3 te kopen, als student. Even wachten tot mijn stufi + bijbaantje inkomsten binnen zijn. voor de volgende aankoop. Dacht nog goed uit te komen maar dus niet kom net te kort.

18. Brazemoog-NL

Brazemoog-NL Guest

Weet iemand of die nieuwe TV's van Samsung weer allemaal van die glimmende kasten hebben, of zitten er dit keer ook matzwarte bij?

19. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    glimmend dit keer weer

20. Brazemoog-NL

Brazemoog-NL Guest

Das jammer, dan ga ik wel opzoek naar een ander merk voor me volgende LCD:'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina