[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Norbit
    Opzich vermaakt in de bios, maarja typische Eddy Murphy film je vind het leuk of niet, ik zit er tussen soms is het leuk en vaak niet. Het verhaal was zo verschrikkelijk simpel vandaar het lage cijfer. :) cijfer: 6,5

    Black Hawk Down
    Had nog niet zolang geleden de deluxe dvd gekocht, en het blijft een verschikkelijk goede film. cijfer: 9

    Butterfly Effect 2
    Als je het eerste deel erg goed vind, wil je dit 2de deel zo snel mogelijk vergeten, wat een bagger film. cijfer: 4
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Butterfly Effect 2? Helemaal niks over gehoord/gelezen.. In de bios of..?

    Edit/ Oh, ook al heel andere acteurs enzo, zie ik. Zonde, had het wel leuk gevonden als ze een goed tweede deel hadden gemaakt, ik vond 1 toch wel heel sterk.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee gelukkig hebben ze een bioscoop release niet gepland voor deze bagger, want idd die acteurs, het verhaal en het brakke acteerwerk zorgen ervoor dat je dit deel zo snel mogelijk wil vergeten. Deel 1 was erg goed, en daar hadden ze het ook gewoon bij moeten houden.
     
  4. basovich

    basovich Guest

    The Departed
    Goede film alleen een beetje vaag allemaal, wel goede acteurs, goed verhaal en veel actie..einde is wel raar..
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    The Good Shepherd
    Te trage film, die zich eigenlijk afspeelt op de achtergrond van boeiende zaken. CIA is eigenlijk maar een saaie organisatie en Matt Damon heeft maar 4 zinnen gezegd in die hele film. Ik vond de film maar magertjes.
    Cijfer: 6-
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    heel magertjes... eerste keer dat ik echt het gevoel had dat ik een paar uur van mijn leven letterlijk had weggegooid voor niets.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dan is het maar goed dat ik laatst na een half uurtje maar was gestopt met kijken, vond hem echt zo boring :eek:
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jullie ook al;p :eek: Het verhaal was echt te k-u-t. Geen actie of spanning at all

    Dan hebben ze de trailer wel vet gemaakt ;p Want toen ik die zag dacht ik: 'Wow, lijkt me wel een vette film'
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, komt ook door de acteurs, helaas zat ik in de bios en dacht ik: mischien word het nog wel interesant... neej hoor
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wilderness
    Aardig spannende film, met ook aardig wat gore erin! nice job! cijfer: 8,5

    [​IMG]
    Clerks 2
    Deel 1 was geweldig, en deel 2 gaat verder. Eindelijk weer eens een echte grappige 'humor' film. cijfer: 8
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Children of men vond ik enorm goed puur en alleen om het realisme al.

    Bijvoorbeeld de dood in film. Die komt super onverwacht en keihard. Ik vond het ook echt kut om te zien. Verder zijn de actie scene's erg mooi gefilmd.
     
  12. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat vinden jullie eigenlijk van Smoking Aces, is ie de moeite om te bekijken?
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zaterdag naar Hot Fuzz geweest, echt een top film met een geweldig einde.

    Cijfer: 9
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    @Jeruzame; Hij is wel aardig, maar ik vond hem tegenvallen.. Een keer kijken kan geen kwaad, er zitten wel grappige dingen in.. Maar het is geen topper.

    Hot Fuzz toch maar even naar toe binnenkort, hoop goede dingen hoor ik!
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Lolz ja in Smoking Aces, die 3 broers 8) rofl, wel grappig film met over the top geschiet en gedoe:9
     
  16. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag naar Mister Bean's Holiday geweest maar ik vond het echt een slechte film. Misschien ben ik gewoon te oud geworden ofzo maar ik heb tijdens de film geen één keer gelachen, alleen een gniffel/snuif 8) Vind het echt een afrader: 4
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zo hoor ik meer mensen ja, kijk hem wel een keer op dvd.

    Laatste paar films die ik gezien heb:

    Zwartboek, goede verhoeven film, weer zo'n benauwd sfeertje alleen blijf ik nederlands gesproken films zoals deze vaag vinden (ben het niet gewend in "goede" films:9).
    Borsten waren ook een beetje zinsloos, maar wel mooi :+

    Deja Vu, aparte film, wel leuke "aktie", denzel washington doet het zeker niet slecht. Wel wat plot holes
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    My Neighbour Totoro (Miyazaki, 1988)

    [​IMG]

    Verreweg de minste Ghibli tot nu toe, samen met Grave Of The Fireflies. Het verhaal is heel simpel, wat op zich geen probleem hoeft te zijn, maar van de bekende fantasierijke wezentjes is weinig terug te zien. Er is natuurlijk wel Totoro maar het blijft allemaal veel te oppervlakkig en menselijk om een beetje te boeien.

    Tevens is de film echt een tik te kinderachtig.
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gisteren naar twee films geweest, Ghost Rider en 300

    Ghost Rider
    imo zeker geen slechte film, het scheelt natuurlijk wel dat ik een fan was van de comics. Maar Cage doet het zeker niet slecht en de effecten zijn ook over het algemeen wel goed. Niet zo goed als x-men of spiderman maar zeker leuk.
    Mag van mij wel een deeltje 2 komen

    300
    Toen ik uit de bios kwam had ik zoiets van "is het al zo laat" En "ik wil de special edition dvd" (en de actiefiguren en het t-shirt en het dekbed overtrek, en, en....) Wat een toffe film was dat. Kans is ook groot dat ik er gewoon nog een keer heen ga. Heel erg diepgaand verhaal?, nee dat niet. Wel leuk is het natuurlijk dat de basis van dit verhaal gebaseerd is op een waar gebeurde veldslag. Maar hoe de strip van Miller verfilmd is is erg goed gedaan. Zonder meer één van de betere films die ik gezien heb de afgelopen tijd
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    300

    Het was zeker een goeie film maar hier hadden ze dus VEEEL meer uit kunnen halen. Dat einde vond ik toch wel zo fucking slecht. Voor de rest was het een top film, ook mooi gefilmd zag er allemaal goed uit.

    7,4
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina