1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 dec 2006.

  1. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin mezelf nu ook zeer te vermaken met de SP van GDI. Net de missie gedaan in de woestijn dat je de docks moet uitschakelen, ja, inderdaad, die missie die ook in de demo zat. Heb er aardig wat pret aan beleefd, had rond het EMP gebouw een complete basis gebouwd, en viel aan het eind aan met zo'n 15 predator tanks met railgun upgrade, plus 6 pitbulls. Erg leuk, ik heb ook maar 3 tanks verloren. Wat een heerlijk spel, en wat zijn mammoths/predators toch vet:)
     
  2. Victor

    Victor Guest

    Net een potje Skirmish gespeeld, 2v2 op Black's Big Battle tegen een Medium Balanced. Ik ben weer helemaal verliefd op dit spel, GDI blijft asskicken.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    "Silo's needed".......dat vind en vond ik echt het grootste minpunt aan C&C !

    Die kut silo's anders harvest je voor niets
     
  4. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Dan bouw je gewoon niet genoeg :+

    Bouw ze vrijwel nooit, als ik merk dat ik te veel resources heb bouw ik of een extra airfield of warfactory :+
     
  5. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo harvest je voor niets? Als je geen opslagruimte hebt, stoppen je harvesters, en ze gaan pas verder wanneer je geld onder het maximum komt. Je miners zullen gewoon blijven staan in je Tiberium Refinery, totdat je iets bouwt, je geld onder het maximum komt, en dan zullen ze tanken:)
     
  6. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen er allemaal bugs waren (3 dagen lang online) heb ik de GDI campaign op hard uitgespeelt, met alle inops gebeure en alle bonus objectives. Nu online het weer een tijdje doet heb ik geen zin meer in de NOD campaign ;)

    Ik denk trouwens dat NOD tegen GDI (als het om pro's gaat), dat de NOD eigenlijk altijd wint, want naar verhouding zijn scorpion's beter dan predator's, als je te veel opbouwt met GDI voor mammoth tanks en shockwave artillery, ben je door de NOD al lang kapot gespamt. Want ik heb met mn Scrin nog nooit van een GDI verloren, zelfs niet van hoge ranked. Van NOD wel al een paar keer, maar die spam maak je zo kapot met stormriders, devourer tanks + tiberium, tripods kost voor mij iets te veel tijd, geld.
     
  7. Victor

    Victor Guest

    Rushen is voor losers. :mad: Niks irritanters, en het is nou nooit echt een gevecht..
     
  8. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ten eerste; Iemand die met de GDI alleen maar Mammoth tanks spamd, moet nieuwe tactieken leren ;) Bouwen daarvan duurt te lang, en voor de 2500 resources die zo'n tank kost kan je bijna 3 nieuwe units maken. 3 of 4 mammoth tanks in totaal is genoeg voor mij :)

    Ten tweede; Ik zorg er voor dat mijn leger zo divers mogelijk is. Aantal pitbull's, APC's gevuld met verschillende soorten infantry's, enkele mammoth tanks, 1 of 2 Juggernauts en een zooi predator tanks. En ik zorg ervoor dat ik mijn railgun en mortar upgrades afgerond heb. En geloof mij, dan is de NOD nergens meer \o/ Heb dan nooit veel moeite om over de basis heen te walsen ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    beide vragen gewoon verschillende tactieken. Zoals brocade het beschrijft zal de GDI idd op z`n best zijn. Terwijl NOD het moet hebben van de rushes, golven aanvallen die elkaar constant opvolgen en tussen door constant irriteren. Want face it : als NOD wil je hoe dan ook voorkomen dat je GDI tegenstander een lading voertuigen bij je basis krijgt. Das over het algemeen einde verhaal
     
  10. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het mee eens. Dit geld niet voor Scrin echter. Ik was scrin en de enemy had 8 predators in mn base...ik had niets meer...wel geld. Ik bouw gewoon vet veel Shock troopers/barracks, red een deel van mn base, doe de upgrade dat ze sterker zijn en own hem na een tijdje, hij wist niethoe je ze moet killen :')
     
  11. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Nod, geen NOD.
     
  12. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    gewoon nog steeds niet binnen!! :p
     
  13. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat dit inhoud? of dat je er ook ervaring mee heb!
    [​IMG]

    me pc draait op windows vista home premium.
    1024MB RAM
    2x2,80GHZ
    nvidea 7500 le turbocach ofzo
     
  14. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je het onder het spelen of als je het spel opstart?
     
  15. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik gespeeld heb en wil even msn of iets anders doen.
    als ik dan weer vergroot krijg ik dat
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit de game dan gewoon af als je "even iets anders wilt gaan doen"....is de tip die ik je al eerder gaf. En als je de game dan weer wilt gaan spelen start je hem weer op. Niks aan het handje, behalve dat je ff wat meer muisklikken en tijd nodig hebt dan wanneer je ALT+TAB doet.

    Zoals de man die bij de dokter kwam en zei : "Dokter, als ik hier druk heb ik pijn." Waarop de dokter antwoordde dat hij geen flauw benul had waar de pijn door veroorzaakt werd, maar wel met een oplossing kwam : "Daar niet meer drukken dan."
     
  17. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx man ik was je tip even kwijt kon hem niet meer terug vinden ;)
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL ik ben de zelfde error wel is op een ander forum tegengekomen. Daar kwam een vrijwel identieke reactie :+
     
  19. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    i need of help!!!

    Ik ben nu campain aan het doen met GDI, ik ben nu bij de plaats Keulen en kom geen snars verder.

    Zal even een korte omschrijving geven:
    -Je vecht dan al tegen Aliens, je moet eerst het gebied verkennen om te zien hoeveel aliens er zijn.
    - dan moet je je engineers je basis heelhuids innemen
    - dan moet je het hoofdkwartier van de aliens vernietigen (hier loop ik vast, want die aliens komen en komen en komen!!!)
    je hebt hier pas voor het eerst de beschikking over juggernauts.

    ik heb de powerplant die over de brug zit niet kunnen bemachtigen, omdat mijn basis gewoon weggeveegd word...snik.

    tips zijn enorm welkom.
     
  20. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg eenvoudig, ervanuitgaande dat je de basis hebt ingenomen aan de rechterkant van de brug:

    Verdedig de brug de eerste 10 minuten met wat APC's en ander klein geschut. Bouw in de tussentijd 3 of 4 Airfields met die dure straaljagers (what's their name). Bouw ondertussen ook een paar Mammoths.

    Next: 8 straaljagers met raketten uitrusten en de rest met bommen en in 2 teams indelen. De raket-jongens gebruiken tegen de ruimteschepen, Mammoths over de brug sturen en direct naar boven. Als het goed is zie je daar meerdere Warp-portals. Die plat bombarderen met straaljagers met bommen. Ondertussen je jagers bijkopen als ze worden neergeknald en voornamelijk Mammoths en die raket-wagentjes maken. Zorg wel dat je in het Tech Center dus de Railgun en de Mortar hebt aangekocht. En zet desnoods, maar dat moet je zelf maar zien, een aantal AA-guns zover mogelijk naar links bij de brug.

    Dit een paar keer volhouden; weinig voetvolk meer vanwege geen Warp-portals en daarna is het binnenwalsen!

    PS: Kom ff op MSN anders...
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007

Deel Deze Pagina