1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    edit// lama, heb al gehaald
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  2. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraagje, hoe komen mensen toch aan zo'n hoog level, ik heb bijna alle quests gedaan en ik ben pas level 88)
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom kan ik die key niet vinden? :9
    Ik heb die quest al lang afgesloten denk ik... :cool:
     
  4. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, weet je het zeker? Je krijgt die key als reward na de shrine.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Edit: Shrine gevonden, maar waar moet ik zoeken in Leyawiin?
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben een paladin, een class die ik gestolen heb uit Warcraft. O-) Een warrior die kan healen, maar die combinatie werkt slecht. Ik heb een te kleine manapool om goed te kunnen healen, en bij het levelen heb ik vooralsnog de meeste aandacht besteed aan mijn endurance, strength en dat soort zaken.
    Ik heb bewust voor een melee klasse gekozen, omdat ik werken met spells écht niet fijn vind werken in TES. Terwijl ik het blocken met shield en die paar aanvallen met je one-handed weapon wel simpel en goed vond werken (in first person). Ik heb sowieso altijd de voorkeur voor een warrior-achtige klasse in games.
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je zorgen dat je meer Magicka krijgt... ;)
     
  8. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn warrior heeft nu 92 Mana (max), op level 31... En ik moet zeggen, het is best moeilijk om meer mana te krijgen zonder massief te levellen.
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook een mage, maar ik heb evengoed nog wel blade als een major skill gekozen, dat vind ik nog altijd wel het beste vechten, magic samen met wat zwaardaanvallen.
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Welke guilds hebben jullie al helemaal gehaald? Ik heb The Arena, Dark Brotherhood, Thieves Guild en Fighters Guild helemaal. Nu alleen nog de mages guild, maar die lijkt me een beetje saai... Het einde van de Fighters guild questline is wel vet trouwens.:)
     
  11. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde als jou behalve the mages guid. Maar dat komt omdat ik gekickt ben uit de mage guild en ik op zoek naar vampire dusts.
     
  12. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel je major skills levele he anders rank je niet
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Je hebt toch niet de Nocturnals Cowl op je hoofd heh, want die zorgt er automatisch voor dat de guards naar je toe komt, omdat de Gray Fox een standaard gezochte schurk is.

    Maar als het niet zo is kan je beter jezelf laten arresteren en kijken of het dan wel ophoud, want het lijkt me vrij irritant als het zo voort blijft doen.
     
  14. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Hele tijd Oblivion niet meer gespeeld, gister the Shivering Isles gedownload, best vet :thumbs:

    Paar vragen:
    -Hoe regen ik magicka 8)? Ben nu de hele tijd bezig met pots maar dat wordt een dure aangelegenheid
    -Waar koop ik een paard in the Shivering Isles?
    -Kan je in the Shivering Isles ook een huis kopen?
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik had eerst ook een Paladin gemaakt (maar dan niet gejat uit WoW ;) ) en die kon idd ook healen. Het werkt opzich wel, maar je moet dan bijvoorbeeld een sterrenbeeld kiezen waarmee je een flinke Magicka bonus krijgt. De Melee aanvallen werken zeker lekker, maar het leuke aan Magic is dat je er zo veel mee kan. Geen Lockpicks? Open Very Hard Lock Spell. Geen goed pantser? 60% Shield Spell. Moet je lang duiken? Water Breathing Spell. En ga zo maar door.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok ben nu dus een mage.
    Maar betrap mezelf erop eigenlijk erop dat ik meer melee wapens gebruik dan spells.
    Ik bedoel wat zijn nu goede spells?
    Enige die ik heb zijn,frost by toucing,shock by touching,en dat ik een kleine vuurbal op vijanden afschiet.

    Kan ik het beste nieuwe spells kopen?
    Wat zijn bijv echt goede spells om te kopen?

    Ook heb ik in me inventory veel van die scrolls,maar wat kan ik daar precies mee?


    Mvg,

    Smokey
     
  17. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Die Scrolls moet je zien als eenmalige spells, die kan je in je quickcast stoppen en als je die dan gedaan hebt verdwijnt die scroll uit je inventory..
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    - Wachten. :D
    - Niet.
    - Nee.
     
  19. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het reismiddel daar dan?
     
  20. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    De benenwagen |:- Beetje lame hoor :'-(

    Kan je ook fasttravellen naar Cyrodiill vanuit the Shivering Isles? Of moet je eerst naar de portal fasttravellen, erdoor en dan naar de door jou gekozen locatie..?
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina