Dat keyboardje is wel verschrikkelijk handig Nu nog een webbrowser er bij en dan is het helemaal klaar. Mooi youtube bekijken op je tv. Wat wil je nog meer.
als het niet duurder dan een 10tje is koop ik hem misschien nog wel, heb namelijk al een USB toetsenbord erop aangesloten, maar dit is leuker..
Idd, microsoft kennende! Ik houd het op een keyboard dat ik al heb, tenzij je echt veel met dat kleine ding kan doen
tsja als je ziet wat voor 'n prutsding het is..volgens mij als je het 1x laat vallen kan je het weggooien..dan houdt ik het maar bij m'n eigen USB toetsenbordje
Text chat adds to the variety of options friends and families already have to communicate with on Xbox Live, including voice and video chat. Wat betekent dit ? Kan je voice chat doen met die msn mensen OMG dat zou erg zijn!! en kan je live vision ook gebruiken voor rop msn ??? Nu moet ik natuurlijk niet blij worden straks heb ik het verkeerd begrepen.... Of bedoelen ze dat mensen al met elkaar konden praten en video chatten op xbox live en nu dus ook kunnen typen op msn ?
Dat is wel fijn inderdaad, dat je ziet welke game erin zit. Vergeet dat af en toe wel 's als ik 'm aanzet. Dan is het altijd maar afwachten welke game hij opstart!
Hoe moet je die toetsenbord plus controller vast houden? Konden ze beter zo 'n klein wireless toetsenbord maken. Bij die video zeiden ze redelijke prijs...Dus ik hoop 15 a 20 euro...
Vraagje voor iemand die weet wat alle video codec mumbojumbo betekent: HD H.264 video's afspelen/streamen/mediacenteren zonder allerlei irritante progamma's?!?! .avis etc etc gewoon afspelen!?!?!
wat ik me afvraag is iets over die msn... je logt in met je gamertag laten we die even GAMERTAG11 noemen, die is dus gekoppeld aan een email adres, noemen we even gamertag11@hotm... maar zou het dan mogelijk zijn als je ingelogd ben met je gamertag, en je gaat dan naar msn, je ook kan inloggen gewoon met een ander email adres zoals gamertag222@hotm... ofzo... of kan je dan op je xbox alleen perse inloggen met de email die gekoppeld is aan je gamertag op msn inloggen? hoe zit dat dan?
dat zou echt behoorlijk minder zijn..want ik heb mijn account op de email van mijn pa staan en die kun je nooit meer veranderen, als je MS belt kunnen zij het ook niet veranderen en aangezien mijn vader geen Hotmail account heeft kan ik ook niet inloggen op xbox.com..dat zou iig balen zijn als je alleen met je gekoppelde mailadres kan msnen. EDIT: ik heb trouwens 2 mail adressen, 1 gekoppeld aan mijn gamertag (die van mijn pa) en 1 gekoppeld voor nieuwsbrieven (mijn eigen adres)..
zo heb ik ook mijn geweldige systeempje: Mijn hotmail voor spam en xbox live, en mijn gmail voor alle fatsoenlijke dingen. MSN gebruik ik eigenlijk niet eens meer zoveel, maar dat komt dan weer door de 360, dus daar zal wel verandering in komen
Dit vroeg ik me ook af want ik heb ook een oude msn adres gebruikt voor xbox live ivm al die mailtjes etc. Zou wel k*t zijn als je met die gekoppelde alleen kan. ziet er tof uit! mooi formaat