Ik zie 8 teams, mooi aantal voor een toernooi, aangezien je als je meer teams wilt en nog een mooi aantal wilt houden moet je er 4 of 8 bij hebben, aangezien dat niet zo snel meer gaat stel ik voor te beginnen. Bonbridge, zou ik je eventueel helpen met een schema/regels/enz op te zetten(dus eigenlijk gewoon helpen alles even op voeten te zetten) als het te lang duurt haken mensen af en is alles voor niets geweest. Ik heb al ervaring met toernooien, heb zelf al meerder splinter cell toernooien gehouden. Add me eventueel op msn: woolyxboxgamer@hotmail.com
Ja 8 is idd wel genoeg denk ik. Ik denk dat we ook wel moeten beginnen anders wilt niemand meer. Jij mag natuurlijk wel mijn hulpje zijn :b: Wat zullen we doen Team 1 tegen Team 3, Team 2 tegen Team 4 etc?
Dat is denk ik niet echt nodig? Mja heb je al iets bedacht? Ik heb me er niet meer mee bezig gehouden maar een toernooi lijkt me wel nog leuk.
Nou Nou dan richt je een toernooi en dan hou je, je er niet mee bezig Ik hoop dat er nog wat van terecht komt...