Heb hem net uitgespeeld. Vond het spel echt ontzettend saai en inspiratieloos. Alle levels leken op elkaar, waren allemaal te donker. Maar een paar vijanden, die niets met elkaar gemeen hadden. Te makkelijk en dertien in een dozijn; enige originele was spelen met de zwaartekracht, maar dat vond ik enkel irritant. Maar ben er eindelijk klaar mee.
Ach ja, meningen verschillen. Zelf vond ik het wel een cool spel, maar vond ik GOW niet echt denderend.
Klopt helemaal. Vind GOW ook niet heel speciaal inderdaad, graphics zijn subliem, maar verder weinig vernieuwend of revolutionair. Maar is iig wel leuk om te doen.
Om eerlijk te zijn moest ik mezelf op een aantal punten er ook doorheen slepen, maar er zitten toch een aantal momenten in die het spel bijzonder maken.
ik hem heb vandaag uit de budget bak gevist en ik vind het best een vet spel... Ik zit nou in zeg maar act 7 en daar moet je op een gegeven moment een ravijn over maar ik weet niet hoe je kan wel met spirit walk aan de overkant komen maar daar kun je nergens een schakelaar omzette ofzo egt vaag... ik hoop dat iemand weet hoe je hier voorbij kan komen?
@Sneaky snake eyes Kan me niet herinneren wat je precies bedoelt. Maar mischien helpt dit je wat. http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/928189/44203
Kijk eens om je heen wat er gebeurt als je schakelaar omzet. Het kan best zijn dat er ergens een lift in beweging wordt gebracht waar je op moet staan als je niet in spirit-walk zit, om te verplaatsen, of dat er een portal in beweging wordt gebracht.
ik heb het al gevonden het had nix met die spirit walk te maken boven mijn hoofd zat zo'n ding en als je daar dan op schiet draait het zeg maar om
Ik ben vanmiddag ook begonnen met Prey, maar ik moet zeggen dat ik het tot nu toe niets bijzonders vind. Tot nu toe vind ik de sfeer veel te donker en te chaotisch. Maja, hopenlijk veranderd dat nog
Dat komt zeker nog wel. Ik had vanmiddag Prey uitgespeeld en er zitten paar hele spannende momenten in.
heb hem vandaag uitgespeeld, vond het opzich wel een mooie game alleen de levels waren grotendeels hetzelfde en het was aan de korte kant... Maar nu ging ik dus naar de Xbox live maar daar is egt niemand op En nu was ik eindelijk in een match stopt die host er mee Maar tellen de killls die je dan hebt mee voor die achievements?
Pffff, ben klaar met dit spel. Vind er echt geen reet aan!!! Ik had hem geleend van een vriend, die hem ook niet meer speelde omdat die er niks aan vond. En nu heb ik het met eigen ogen gezien. Prey is helaas niks voor mij.
wil er iemand met mij de multiplayer achievements halen? er is namelijk niemand online... Voeg SneakySnake Eye maar toe of kijk maar op mn gamercard...
Ik wil van het weekend el een ff een tijdje aan kutten om die shit te halen.... Maar voor zaterdag kan ik sowieso niet.. Maar dan voeg ik je wel toe of moet jij dat maar doen: BLACKHAWK EM
Ik wil ook wel ff online gamen samen om wat achievements te scoren! heb in de avond genoeg tijd, PM me anders zo even wanneer je online gaat... Mijn xboxlive naam: casper018