Wat een onzin dat er Wii Edition onder staat... Neem aan dat je dat ook wel aan kan nemen aan de hand van de Wii verpakking xD Ik hoop dat er binnenkort weer eens een killer-app uitkomt. Heb Dragonball uitgespeeld en dat blijft in je eentje toch niet zo heel lang leuk.
Mja sorry, alleen een nieuwe besturing (want daar zal het wel op neer komen) gaat mij niet over de streep trekken om RE4 nog een keer voor de derde keer aan te schaffen. Dan maar geen revolutionaire besturing, maar die game doet het prima op mijn PC'tje
Er is zeker nog steeds niks bekend over waneer Nintendo NL eindelijk ervoor gaat zorgen dat de Wii's wat beter te verkrijgen zijn?
Wees blij, er komen voorlopig toch nog steeds geen toppers uit. Ik zou momenteel eigenlijk alleen een Wii kopen voor de Virtual Console, maar daarop is ook nog niks gekomen wat ik nu niet zonder Wii kan spelen.
op dit moment hoef je de wii alleen te kopen voor zelda en de virtual console ja. met wiisports erbij kan je een maandje of 2 vooruit maar het wachten is op de tweede topgame (wat voor mij super paper mario is).
Ik vind het klote dat ze hem deze maand gewoon al in de VS en Japan releasen en dat Europa niet eens een datum heeft. Ik hoop dat er een prijsverlaging komt rond de release, dan koop ik mn Wii met die game
zit je me uit te lachen? Er zijn toch een aantal games die ik wil hebben (Zelda, Rayman Raving Rabbids, Excite Truck, Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 en Wii Sports uiteraard) Dit wordt ook gelijk mijn eerste nintendo console sinds de originele gameboy, dus al die virtual console spellen heb ik wss nog nooit gespeeld
Oohh, dan moet je hem nu kopen! Aanraders: Donkey Kong Country, Zelda OOT, Windwaker, TP, ALTTP, Metroid Prime (1), Super Metroid (als die op de VC is), Super Mario 64 (natuurlijk), Paper Mario and The Thousnad Year Door, etc...
misschien koop ik mario strikers charged ook nog wel wegens de online play. heeft iemand ooit het spel op de gamecube gespeeld?
ach ja, waarom ook niet.. maak het wachten nog moeilijker voor me (btw ik heb em al gekocht, het is nu gewoon wachten tot ie eindelijk weer leverbaar is, en de postbode langskomt ) Dat online gebeuren van Nintendo is toch wel gratis? Vergeet ik iedere keer doordat ik voor live wel moet betalen... Dan lijkt die game me ook een geweldig spel om online te spelen (mario strikers charged)
Ik heb hem voor de gamecube. Het spel is zeker lachen in de multiplayerstand, maar voor de singleplayer zou ik hem niet kopen. Lekker met zn tweeen een league spelen tegen cpu tegenstanders kan ook. Of natuurlijk twee tegen twee. MEt vrienden op de bank is het iig gegarandeerde fun, online vast ook wel. En xbox3604life: Mijn favoriet is Super Mario Bros 3, maar die is er weer niet op de VC...
om even terug te gaan in de tijd afgezien van het feit van de beschikbaarheid van de wii. de release van de gamecube was een stuk beter. de wii heeft nu alleen sinds de release een goede game in zelda. de gamecube begon echter met in mijn ogen 3 semi toppers wave race, money ball en tony hawk 3. het grote voordeel van de gamecube was echter dat na 3 weken na de release als me geheugen me niet in de steek laat super smash brothers uitkwam. een multiplayer game die na al die jaren op dit moment nog steeds leuk is.
Nee hoor , het is alleen bedroevend dat Nintendo ruim 4 maanden na de release nog steeds de voorraad niet op peil heeft
idd, in het begin had ik bij de 360 ook moeite om er een te krijgen (uiteindelijk een Core + HDD genomen), maar dit wat Nintendo doet slaat echt alles //edit: Dit vraag ik me opeens af: kan ik de Wii eigenlijk ook aansluiten op mijn monitor? Met een VGA kabeltje dus? Zou ik iig wel fijn vinden