DiGital DominaTion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pine NL, 17 jan 2007.

1. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, nou ja... Bedankt voor het advies. Het is dat ik het op onze website heb gelezen... Wou dit ff polsen. That's all!

2. Zitten Lunatic en Nano ook echt in de clan, of doen ze alleen met jullie mee met het toernooi? Oja en voor Royal en DD ook wel, mss kan je je nu wel beter op consolegaming inschrijven dan op gamebattles?

3. Inf1nity

Inf1nity Guest

why

4. Nieuwsgierig...

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit in de clan en LuNaTiC doet het hele toernooi 3.0 mee voor D2 feit is dat LuNaTiC al 2 weken niet meer GoW heeft gedaan en weer flink moet inkomen daar gaat hij vanvond mee beginnen. Ik zou misschien eerst die nieuwe clan van DDB DeadZone3 joinen maar omdat ik daar weinig/niks meer van heb vernomen ging ik naar D2 omdat ze maar 3 man hadden en XtrXander me al had gevraagd toen Ic3 op dood ging

Ook hoorde ik van verschillende kanten dat Locustgod/MarXmaN erg zwak is geworden met de Sniper.

Ik zou zeggen invite D2 voor een Funwar omdat we allemaal op elkaar in moeten worden gespeeld.

kS I Robert jij werd toch ook gevraagd voor D2 hoe zit dat dan??..

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zei dat we bijna altijd wel konden, maar vrijdag is denk ik wel goed :)

En of LuNaTiC en Nano bij ons zitten weet ik eigenlijk niet 8) het was eerst voor 3.0 maar van mij mag Nano erin, LuNaTiC schijnt ook goed te zijn maar ik heb hem nog nooit zien spelen 8) en wat ga jij doen Rbert, qua clan?

D2 homo's zeg ff of je naar het qG toernooi en wcg en al die andere offline shit toe gaat als je kan, want dat heeft invloed op het main team.

7. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het was eerst tog het plan dat ik pas na 3.0 bij D2 zou komen tog

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ohja nadat wij de titel hadden gepakt!!!! :) :) :) \o/ \o/ \o/ \o/

Edit: Alle D2 homo's (Ook Nano en LuNaTiC) voeg me ff toe op msn:

Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  9. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hehehhe cker :b:

10. Inf1nity

Inf1nity Guest

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zal ff vragen of ze kunnen, ik ben dan wel klaar met mijn zangles denk ik. Danny (zo noem ik je ff makkelijker dan die lange naam) kan jij ook... en voeg me ff toe op msn!

infinity welke maps spelen jullie want dan ga ik ff tactieken verzinnen want dat moet egt gebeuren :)

Btw wat is jullie Line-up?

Nano voeg me nou toe!!!

Kut ik ben vergeten wat ik wilde zeggen :mad:
    Jippie weet het weer, ik wil misschien ff de naam veranderen en als we dat hebben gedaan onze namen veranderen met tag ervoor! Dus verander je naam niet nu mitch en sander en danny en lunatic....!

Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  12. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yow Pine ik neem de Leiding want Inf1nity gaat ergens heen. Hopelijk ben ik er om 8 uur want ik ga Dineren om zes uur als ik er niet ben Voeg RiP Snipzhots toe Onze Line up is Onbekend meestal Plukken we een paar en gaan die clanmatch doen. O-)

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hoeft niet perse 8uur en ik weet ook niet of wij kunnen :)

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    y0 Pine mn msn is dannmen91@hotmail.com..

Ik kan spelen. en volgens mij LuNaTiC ook dus als XtrXander/SupRod niet kan dan kan hij wel denkK

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

zit je niet in een ''echte'' clan meer Untouched?

16. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Weg uit Ic3 weg uit QFP was GoW 2 weken egt zat vage kills enzo

Toen besloot ik D2 te helpen aangezien ze met maar 3 man waren en XtrXander me al vroeg toen ik Ic3 verliet.

LuNaTiC was GoW ook zat en hij was hier op vakantie dus ik vroeg of hij mee kon doen met D2 aangezien D2 niet echt een sniper heeft maar PiNe wel goed kan snipen...

Dus met 3.0 zit ik bij hun en als het afgelopen is ga ik waarschijnlijk naar D2..

anyway ANNEXX RuLEZ echt vette gamemode soort van Headquarters met COD2

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Annex owned wel maar de host heeft lag!!!! En Nano komt gewoon bij ons klaar... klinkt verkeerd :+

18. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Neh klinkt goed:+

Annex/Update:

Erg Sticky muren
    Boomer maakt downs
    Als iemand je Fragtagt kan je diegene niet meer meenemen
    Host heeft Lag/maar nog steeds de voordeel

Ach die muren komen nu egt mN strot uit Annex is het vetst als je Fuel Depot speelt dan kan alles heel snel gaan met die 2 sniper en de hammer

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dus als ik jou Tag kan jij me niet killen door de naar me toe te springen.....? Grenade's zijn belangrijker geworden in Annex. En Fuel Depot suxx :9 en we moeten sponsor!
    En misschien wil ik wel 2 teams maken zodat we kunnen selecteren snap je, wie ff niet goed speelt naar team 2 tot hij weer goed is snap je? dat moet mensen wel motiveren.

Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Idd ik kan je dan niet killen want vanochtend deed xHLHx Dutch 7up en jij dat ook best vaak bij mij en toen sprong ik naar jullie toe en er gebeurde niks...
    De weaponslide is er nu ook uitgehaald ( xHLHx MERC3NARY weet nog wel een andere manier ) en 2 teams dat klinkt chill maar we zijn t0g maar met zn 5-en of heb je de bevestiging van Rbert al ??

De Lancer is overigens ook veel belangerijker daar kills je iemand heel snel mee in AnneX ( Sponsor:b: )

En dat Motiveren klinkt wel goed want dan blijft iedereen tenminste trainen

Deel Deze Pagina