VGA kabels voor de Wii zijn er nog niet voor zover ik weet. Als je monitor een Component ingang heeft kan het al wel. Houdt er alleen rekening mee dat je ook op de Wii i.c.m. een 16:10 scherm last zult krijgen van minimale verticale beelduitrekking.
Zolang het maar minimaal is.. :b: Maar mijn monitor heeft geen component, dus dat wordt nog wachten op een eventueel VGA kabeltje.
Zo snel al? ----------------------------------------------- Hoop niet dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van de game (of dat ie gecanceld wordt) De trailer (is al een jaar oud, maar ik vind em zo verdomd sfeervol) Artwork: Schetsjes: (ik neem aan concepten / verschillende versies van de hoofdpersoon)
Is de Wii al te verkrijgen dan? Heeft ie al in de winkels gelegen dan? Nee, even serieus. Dit is de meest dramatische consolelaunch ooit. Mensen die hem gepre-ordered hadden ruim voor de launchdate zitten nu nog op een Wii te wachten. Dat kan toch gewoon niet. Tenminste, deze extreme schaarste schijnt eigenlijk alleen in Nederland het geval te zijn. Als ik kijk naar de sales in Japan en Amerika dan is daar niet echt sprake van een tekort. In Europa doet hij het verder ook prima, alleen in Nederland is het echt ronduit dramatisch. Ik ga weleens een keer verhaal halen bij Nintendo Nederland, want dit kan zo echt niet langer.
Dacht dat Sony een groot puinhoop was , maar de winkels liggen vol met PS3's Het gekke is dat de DS Lite ook bijna niet te krijgen is 3 weken geleden heb ik met veel moeite de Zwarte DS Lite kunnen krijgen en toen ook maar meteen de Wii gepre-orderd. Dacht nog dat gaat toch maanden duren , maar ik werd 3 dagen later al opgebelt dat ik de Wii kon ophalen. Accessoires voor de Wii ( Controller , Nunchuk en Classic Controller ) zijn ook niet te koop. Games liggen in overvloed in de winkels !!
Ik begin haast het idee te krijgen dat Nintendo Nederland bewust die apparaten achterhoud om een hype te creeëren. Want hij is in andere landen wel gewoon leverbaar.
De Wii is geen complex aparaat om te maken. Er kunnen >10.000 per dag van de band rollen. In Duitsland liggen ze met tientallen in de winkel , alleen niet in de grensstreek omdat de Nederlanders die daar weg halen. Nintendo heeft altijd een goede distributienetwerk gehad hier in Nederland , maar met de komst van de DS Lite en nu de Wii is dat ineens afgelopen. Vraag me af wie bij Nintendo Benelux daar verantwoordelijk voor is.
Weet iemand of er in Duitsland nog steeds (genoeg) Wii's voorradig zijn? Ik ga vrijdag met een vriend mee naar Duitsland om voor een Wii voor hem te kijken.
Rond 16 a 17 april zou de Wii weer voldoende leverbaar moeten zijn in alle winkels die ze verkopen. We zullen zien
We zullen inderdaad zien, kan me herinneren dat ze hadden gezegd dat dit eind februari / begin maart al het geval zou zijn.
Ik hoop het De accessoires waren iig weer goed leverbaar bij de MM in Maastricht, dus mss is dat een goed voorteken
Ook bij de MM in Hengelo waren de accessoires volop verkrijgbaar. Zelfs de LAN-adapter was er nu tekoop. Maar ook de DS en DS lite (zwart , wit en pink ) waren nu volop verkrijgbaar. Wat heb je aan accessoires als de console zelf niet te krijgen is.
ik bedoel dat ze de ascessoires niet nodig hebben. Aan de ascessoires heb je idd niks zonder console.
Heb weer ff een nieuw spel nodig, zelda bijna uitgespeeld en wii sports doe ik aleen nog met vrienden of soms als ik zin heb. Tijd voor een Ssx maar het liefst had ik paper mario gekocht.
Vandaag de nieuwe versie van het internet kanaal. Zeker een stap in de goede richting zo Nu makkelijker te navigeren en websites invullen. Top Morgen ga ik met een vriend van me op Wii jacht in Duitsland Hopenlijk vinden we er daar een voor hem!
bah Net gebeld door het bedrijf waarvan ik de Wii zou krijgen, en ze zeggen dat het nog 2 tot 6 weken kan duren voor ik em krijg. Toen ik de Wii bestelde stond dat ook al bij de levertijd.. Er is dus nog steeds niks veranderd!