Uhh Noscope, bulletproof, Luck en nog 1 tegen mij, ShocKerR, Snipzhots en Armada 3-0 was t uiteindelijk geworden
Morgen gaan jullie tegen eAxis, kijken wat daar uit komt. Wij hebben 2x 5-0 gespeeld (Fuel Dep en Rooftops) kijken wat jullie doen.- Bij ons hebben ze wel iets van 4x gewisseld en de totale match duurde 6,5 uur.
Yup, ze campte als een madderf*kker, de match duurde 6,5h in totaal. Zorg maar dat ze die map niet spelen ;-) En ja AnneX is wel OK, ik speelde gisterennacht met EXp3r1EnZ haha EXp had gewoon 180 kills xD
Een match kan alleen 6.5 uur duren als bijde teams campen als een malle Smartiez, daar kun je hun moeilijk de schuld van geven
Wat jij wilt 3Kings, ik zat mee te kijken bij EXp3r1EnZ ik weet dat eAxis campte als een maffe, en nee je hoeft niet te campen als ander team. Wij kunnen er wel op af blijven stormen dan pakt eAxis de punten. We kwamen wel naar hun toe, alleen dodelijk voorzichtig en dat kost tijd.
Ik snap wat je bedoeld Smartiez, heb zelf ook dodelijk trage clanmatches gespeeld. kS was ook vrij voorzichtig ingesteld (net als alle goede EU clans overigens).
Jaja, jullie vragen jullie af hoe kan hij nou via mij kijken,.. 2 antwoorden: 1: Capture Card - Kan ik zo instellen, dat iemand live mee kan kijke. 2: Capture Card - Opnemen. Wat is een capture card? zoek maar op google! En nog iets, het was hun host, en op de map rooftops! Veel plezier als jullie "rushen" ! suc6 vanavond
Sorry Haha, trouwens, hebben jullie ook last van "vertragingen (van je video-kaart)" als je host en de nieuwe gametype speelt?
OHyeah! al is dat volgens mij precies voor mijn examens...hmm lastige keuze! Achja dan maar niet slagen.
Tsja ik heb iedereen op mn FL een message gestuurd dus ik kan VERDOMME niet xboxen ik ben V-e-r-s-l-a-a-f-d en wie is daar tegen Ra ra ra Mn Ouders ja Ik mag alleen in Het weekend Gelukkig de rest van mn leven niet
Aah kut voor je, maar je zat er ook wel ALTIJD achter Niet dat ik daar iets op tegen heb, doe het zelf ook maar al te graag op zijn tijd