30 berichten verwijderd, nu is 't wel mooi geweest. Anders moeten we maar GoW 3.0 subforum bans uit gaan delen...
@deadzone ik zet je team er nog niet bij totdat je de 4de man hebt. Wanneer je deze hebt gevonden dan hoor ik het wel.
Ik d8 jullie willen de 40 halen dus heb ik je eff een handje geholpen. Ik heb 4 clans die niks van dit toernooi weten er van op de hoogte gesteld dat zijn: HIGH: Team HIGH DGD: Dutch Grave Diggers AOP: Army op Predators DEF: Dutch Elite Force hopelijk reageren ze snel!!
ja heel veel mensen weten er niks van van het Gears Of War 3.0 toernooi. maar ze komen er wel snel achter.
We wachten ook even tot we alles op een rijtje hebben qua prijzen Hebben nog lang niet van alle bedrijven waar contact mee genomen is wat gehoord. Er zijn wel al prijzen, maar het kan nog meer worden.
Met een kleine knipoog naar de toekomst en een lichte hoop dat Gears of War dan nog actief is, misschien kan het GoW 4.0 Toernooi worden omgetoverd in het XboxWorld v4.0 Toernooi, en misschien kan er reclame gemaakt worden op de mainpage. Als wij met z'n allen zo actief bezig zijn hier (vooral 3K en Owner), wil misschien XboxWorld wel reclame maken. Het subforum is al een begin én een helpende hand van Xboxworld, toch fijn als de website waar je het op organiseerd achter je staat .. ;-)