Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

ViperMike Guest

Ik snap echt niet dat mensen nu nog steeds Halo2 spelen, was er na een weekje al op uitgekeken. Ik vond het wel altijd lache als je zombie deed of cops en robbers met mensen die je kenden en niet met van die kleine kinderen die zich nooit aan de regels hielden.

2. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gedachten gang:
    Iemand de film 300 gezien? Die 300 spartanen hebben een koning genaamd Leonidas. En ze bewaken de poorten van Thermopylae. Laat er op de soundtrack van Halo 2 nou net 2 nummers staan met die titels. En laat er in het 'Halo universum' nou net 300 spartans zijn. In de film 300 gaan ze allemaal dood. Dus de chief ook?

3. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de spoiler, focking (...)

Sommige mensen zijn echt debiel...

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb je opmerking even in spoiler gezet (spoiler film 300 en mogelijk halo :cool:

Er komt geen deel 4... dus ik denk het wel

5. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh sorry niet aan gedacht 8)

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep en zeker als je het zo snel gaat quoten dat fardo met zijn spoiler te laat komt....|:- |:- |:-
    Hehe en de chief doodgaan, man hij respawnt telkens...op het einde van halo3 zal hij eerder met een platte battery van zijn mjolnirpack te maken krijgen

@Fardo,bedankt dat je die quote hebt weggehaald....

Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  7. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet helemaal, want het is een gedachtengang en totaal geen spoiler ofzo, het bevat namleijk geen enkel klein beetje over het verhaal wat er in zit...

Als ik nu zeg dat mijn gedachte gang is dat ik Lord of the rings vet vond en ik halo vet vond, ik dus denk dat masterchief aan het einde die hele arc (wat eigenlijk een ring blijkt te zijn) in een berg met vuur flikkerd waardoor de gehele flood door de grond heen zakt en alle convenant dood gaan. En er uiteindelijk blijft dat MC ook nog een een homo geworden is met haar op zijn voeten en puntoren. Dan is dat toch ook geen spoiler:+ :cool: }:] 8)

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik had het over Sidewinder :)
    met deze instellingen, dus beginnen met AR en Pistol

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    oh oke ik schrok al.. :emo:

10. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe trailer op marketplace? Of was die er al. Hij staat bij new releases

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wat voorn trailer is het dan?

12. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet bekeken maar hij is 300 mb ofzo.

13. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Egt ze maken weer precies dezelfde fout als met halo2, waar ze de testers allemaal MM noobs laten zijn. Die mensen vinden het namelijk nog steeds leuk en grappig om met smg's te sproeien.... De goede spelers willen gewoon op skill iedereen die slechter is afslachten met 50-0, dat is namelijk leuk en dat dwingt je beter te worden. Als je namelijk die gameplay bekijkt zie je ALLEEN maar mensen die van dichtbij sproeien en niemand die ff slim nadenkt en een sniper/br/rocket timed en daarmee telkens weer iedereen kansloos afslacht ook al dat in weze een noob die tegen een andere Br kansloos zou verliezen! En als je dan het commentaar luisterd hoor je alleen maar dat het gezellig en grappig is, niet dat je goed kan worden en dat je de wapens kan timen en dat je normale spawns hebt... Met andere woorden het wordt precies zo als halo2 en voor de mensen met skill dus gewoon KUT...

Halo1 blijft gewoon een toevalstreffer van bungie, jammer genoeg:'-(

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, zet dat ff in een spoiler ofsooo !!!!!!een1!!!!elf!!!
    Hoe hoog is eigelijk 20pixels? ( niet zo hoog heb ik het gevoel)

15. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
  16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

dat zwarte ding is 20 x 20

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Feit blijft dat "jullie mensen met skills" een grote minderheid vormen. Sommige mensen zijn juist blij met het lage instap niveau van Halo 2 en tja, daar zijn anderen weer de dupe van. Bungie blijft een commericeel bedrijf wat voor zoveel mogelijk wil verkopen en aangezien Halo 2 flink goed verkocht zullen ze diezelfde lijn enigzins voortzetten. Dat is niet meer dan logisch :b:

18. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het idd helemaal mee eens, maar het feit is wel dat halo1 ook ZEEEEER goed verkocht heeft. Ik ga hem ook zeker halen, al was het alleen maa ruit de ijdele hoop dat het het gevoel van halo1 zou terug brengen. Maar dat als ze een spel zouden maken (een remake) dat hetzelfde is als halo1 alleen met de aankomende halo3 engine, een paar nieuwe extra maps en online ondersteuning. Dat dat spel commercieel gezien het net zo goed zou doen, online meer gespeeld zou worden, het beter was voor teornooien en in zijn geheel een beter spel zou zijn dan deeltje 2, 3, 4 en 5 bij elkaar in het kwadraat. En dat vind ik persoonlijk een beetje jammer:)

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Eindelijk een datum wanneer de beta van start gaat
    http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=MPBetaAndVidocRelea se

Typisch dat het gelijk met m'n examens begint ><

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat nieuwe filmpje is wel vet :p En die maps wil ik best wel spelen nu 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina