Natuurlijk werkt het heel anders, maar je hebt het gevoel al een beetje, je bent niet bang om je hand over de hals heen te bewegen (op veel sites lees je vragen hoe je je vingers moet neerzetten, dat 'probleem' had ik iig niet).
Hoe het precies werkt: Net als bij een echte gitaar druk je de fret in waarmee je het geluid wil krijgen, en op het moment dat je die noot wil spelen sla je hem aan met de strum bar, alsof je de snaar aanslaat. Voor lange noten houd je de fret ingedrukt, en voor Hammer-ons en pull-offs sla je de eerste noot aan om de volgende noot alleen door je vingers over de naastliggende fretten te verplaatsen (dat is best lastig, maar je leert het snel terwijl je speelt). Ten slotte heb je de Whammy Bar, als die werkt is het net als op een elektrische gitaar dat je hem heen en weer moet bewegen om je klank te laten vervormen.. Alleen met Guitar Hero raakt je gitaar niet ontstemd als je dat doet \o/
Zou ik niet weten.. Het verschil was me nog niet opgevallen Aan de hand van de naam zou je andersom zeggen... *gaat opzoeken op internet*
/Edit:
As made famous by is dus een cover, as performed by is van de echte band
Laatst bewerkt: 10 apr 2007