Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb de gitaar net helemaal weer ingepakt. Kbel morgen de MM en vraag of ze er nog hebben en ga hem dan ruilen. Met controller krijg ik wel de star power aan(met back knop), maar met de gitaar echt niet. back knop reageerd niet en de tilt sensor niet. Ik hem wel een goeie whammy bar, maar mijn totale speelgenot is naar de knoppen nu.

    Klote
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Net andersom ;) "As made famous by" zijn de coverversies, "As performed by" zijn de originele nummers. Slechts een paar nummers uit de gewone tracklist zijn origineel (John The Fisherman, Fossum Kingdom), maar alle unlockable tracks zijn sowieso allemaal origineel.

    Ik speel dit soms staand, soms zittend....maar net waar ik zin in heb en m'n performance wordt er toch niet beter of slechter op.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ik laatste tijd vaker zittend, omdat ik dat gewend ben (acoustische gitaar)
     
  4. borri

    borri Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga em vandaag halen,maar weet iemand hoeveel een extra gitaar kost? of zitten er zowizo 2 gitaren bij ?
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Er zit standaard één gitaar bij.
    Een losse gitaar kost zo rond de €40,- als ik het goed heb. :)
     
  6. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Superspel, ik raak alleen geirriteerd door " heart shaped box" wat duurt dat nummer lang!

    Eerste 75% gaat lekker maar daarna!!!!
     
  7. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sommige nummers duren echt lang, en heart shaped box is in vergelijking daarmee aan de korte kant. Freebird bijvoorbeeld...

    T'is ook handig en leuk om iedereen hier die GH2 heeft toe te voegen in je friendlist, zodat je in de leaderbords kan zien hoe je het doet ten opzichte van anderen op dit forum. Moedigt je in ieder geval aan om je prestaties in een bepaald nummer te verbeteren.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nou ik sta er anders niet al te goed in 8)
     
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Iemand zijn exemplaar van Zuiderpark-Computers al binnen? Heb ze zojuist gemaild, vind het schandalig dat het spel nog niet eens verstuurd is. Sterker nog: het spel is in zijn geheel van de website verdwenen!
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ik heb hem.. nu ga ik rocken:+
     
  11. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    *jaloers* waarom moest ik vorige maand een hd tv kopen :mad: nu geen geld meer voor gh 2 maarja nog 11 dagen te gaan en dan kan ik rocken, zou het spel leuk zijn als je niet heel erg van rock muziek, zeker geen hardrock.
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Kreeg een mail terug dat ze in de loop van de week een nieuwe zending verwachten. Oftewel: we hebben teveel pre-orders aangenomen en je moet dus maar wachten. Rare zaak dat je zelf achter dit soort dingen aan moet gaan.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jawel, hou ik ook niet echt van, wel de rustige rock. Merk zelf dat ik de nummers die ik leuker vind beter speel 8)
     
  14. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou ook niet van rock, maar gameplay is gewoon echt te gek!!!
    maar ik concentreer me teveel op de noten. dus merk niet veel van muziek.. damnnn mijn favo track is toch chemical Romance - Dead! echt zo vet!!!


    ik heb mijn whammybar gisteren geopereerd!! nu werkt hij gewoon goed!! hoef mijn bar maar aan te tikken en doet het al.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  15. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    tja moet dan toch echt een plaatsje vrij maken voor een gitaartje in mijn kamer, het is iig wat anders dan al die andere spellen
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    paar liedjes op easy gedaan maar das echt te makkelijk:+ meteen ff naar medium.. is al iets lastiger maar nog niet dat je zegt wow:)
     
  17. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    als je met een mond open wilt staan, moet je voor de grap Jordan op Expert is kijken bij Practice
    de balletjes die op je af worden gegooid, is echt niet normaal xD
     
  18. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou joh, die haal ik met 100% note:9
     
  19. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg zaterdag dit mailtje:

    Helaas hadden we een logistiek probleem met het verzenden van Guitar Hero en is alles vandaag verzonden in plaats van gisteren.

    Maar nog steeds geen Guitar Hero.
     
  20. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Staand natuurlijk, zittend krijg ik het nog niet voor elkaar namelijk. En star power activeren wordt dan helemaal een onmogelijke opgave voor mij. :)

    Dacht gisteren ook even dat m'n gitaar al naar de knoppen was, star power deed het niet. Maar toen even die star power tutorial nog een keer gedaan en kwam erachter dat ik hem iets verder moest tilten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina