1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand hier hoe je van Vampirism kan afkomen. Als ik nu ga slapen word ik vampier maar ik heb gesaved voor ik ging slapen dus ik ben het nu nog niet. Ik wil dus geen vampier zijn maar op een of andere manier word ik het toch...
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    :{
     
  4. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb arena,fighters en darkbrotherhood helemaal
    mages op ongeveer 3kwart denk ik
    maar bij de fighter guild zit ik nu vast want ik moet vage bijen verslaan die bij een grot zweven en dat lukt me niet:p
     
  5. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is je punt ? 8)
     
  6. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    volgens mij bedoelt hij deze : .
    :emo: :lol:
     
  7. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien een beetje dronken Nederlands maar het was wel een serieuze vraag :x

     
  8. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL of je kijkt 3 pagina's terug is vraag ook 2 x gestelt onderander door mijO-)

    maar je kunt ok gewoon naar priester lopen in kerk
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ga naar een Chapel en ga daar bidden aan het altaar kan in elke stad zolang je fame hoger is dan je infame, anders moet je bij Sithis gaan bidden in Deepscorn Hollow(DLC).

    Als je gele zwevende lichtgevende beesten bedoeld genaamnd Will-o-the-Wisp:
    Deze kunnen alleen geraakt worden door Silver of Deadric wapens, of natuurlijk gewoon met Magic, als in een Fireball oid
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Shivering Isles is heel goed ontvangen en kreeg op bijna alle sites een enorme lofzang. Ook op GameQuarter kreeg Shivering Isles een heel mooi cijfer. Helaas kan Shivering Isles heel verkeerd uitpakken voor een aantal mensen.

    Het bezit namelijk een heel grote bug die ervoor zorgt dat het spel compleet onspeelbaar wordt. Deze bug verschijnt meestal na zo'n 150 uur spelen en is ondertussen verschenen op de PC en de Xbox 360 versie. Gelukkig heeft Bethesda al gereageerd en is al begonnen met werk aan een patch om het op te lossen en een fix om save games te repareren die de bug bezitten. Het is echter niet duidelijk of Xbox 360 gamers deze fix ook zullen ontvangen.


    Bron: Gamequarter
     
  11. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0

    Welke bug dan? Lijkt me toch belangrijk om te weten. En is dat 150 uur in SI of het complete spel? Verbaasd me verder ook niks dat er weer een bug is gevonden wat je spel compleet verneukt, ik kon zelf terug naar een savegame die 100+ uur eerder was gemaakt omdat er een bug zat die de Thiefs Guild quest niet verder afmaakt. Beetje klote allemaal omdat ik nu toch een belangrijk item mis van de eind quest (Ik ben weer verder gegaan met de oude gamesave waar ik de rest al af had en niet weer 100 uur hetzelfde hoef te doen). Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen voor de console versie(s)


    Edit: Hier is de uitleg van de BUG en niet zo'n kleintje ook
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  12. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij ook die BUG dat je een abondon's ring 2 keer hebt en nu kan je hem helemaal niet meer brengen? Ik kwam er te laat achter waardoor het teveel werk is om een oude savegame te gebruiken.
     
  13. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had alleen het antwoord op je vraag gequote. Oftewel, wat ik quotte was het antwoord. 8) Sorry voor de onduidelijkheid, haha.
     
  14. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0

    Niet gehad gelukkig. En dat is het grootste probleem met die bugs, vaak kom je er pas zo laat achter dat je een bug hebt en het gewoon niet te doen is om weer vele uren terug te gaan, mede omdat je vaak ook niet weet of het nu wel goed gaat. Ik moest die hele questlijn nu 2 keer opnieuw beginnen (thief quest) omdat hij weer die bug had.
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    is er een plaats of een persoon waar je wapens/armor een special ability kan geven??? enchanten dus.... zo ja, op welke plaats/persoon en hoe moet dit dan? alvast bedankt :D
     
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    In de arcane university.
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    bij wie? kan je dan zelf kiezen hoe je t helemaal wilt hebben? of moet je er nog allemaal bepaalde items voor hebben?
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Enchating Altaar is geen persoon maar zon ding dat lijkt op een boekensteun waar je van kan voorlezen oid.

    Nodig: Soul Gem met een Soul erin.
    Je hebt ook nog spreuken nog als je bijvoorbeeld vuur enchantment wilt moet je destruction hebben en een spreuk waar je vuur mee kan maken wil je een ijs enchantment moet je een spreuk hebben die ijs maakt, wil je een soul capture enchantment dan moet je een soulcapture spreuk hebben. Hoe hoger de bij behorende skill hoe beter je enchatment.

    Je kan natuurlijk ook Frostrag Sprire gebruiken dan hoef je geen lid te worden van de Mage's guild.
     
  19. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Foutje!

    Als je die speciale helm van het lijk (vrolijk idee hé) van Umbanco pakt nadat hij is geroosterd verschijnt er - bij mij in ieder geval - bij het bekijken van je inventory een zooi cijfers (negatieve waarden) over de eigenschappen van verschillende spullen heen; vanaf die helm naar boven en beneden.

    Leg je de helm weg dan zijn die cijfers weg, pak de helm weer en ze zijn weer terug (ja ik ben een nerd die dat soort dingetjes uitprobeert :p )
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Jongens, waarom gaat mn magika niet meer vanzelf omhoog? Aan mn armor kan het niet liggen...

    En kan k ergens dikke stenen kopen zodat k mensen van soulcapturen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina