DiGital DominaTion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pine NL, 17 jan 2007.

1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ok ik wil met D2 helemaal opnieuw beginnen, niet dat we ergens waren begonnen maarja :+

Hier een aantal punten die ik erin wil hebben:
    - Een Team1 en Team2, zodat je moet "vechten" voor je plek in Team1 en hiermee hoop ik mensen te motiveren om serieus en goed te spelen en veel te oefenen.
    - Striktere regels zoals geen gewhine tijdens clanmatches etc. want als het te veel word dan wissel ik je, Sander probeer maar alvast te stoppen :+
    - Nog meer maar ik ben in een vergeetachtige bui 8)

Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hahaah ik d8 ook gelijk aan Sander Lol

en ja hoe zit het met Rbert??

Ik kan ook een TK site maken of een .tt met behulp van Farmir weet niet of je dat wilt ik hoor het wel

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik weet die andere weaponslide ook maar vertel het niet want het bederft het spel imo. Rbert denkt erover na maar ik ga binnekort nog wel ff met hem praten, als LuNaTiC blijft zijn dit onze members:
    - Unt0uCheD
    - SuprodiGy
    - LuNaTiC
    - XtrXander
    - Pine NL
    Dus 5members, dat betekent dat we gaan recruiten. Eerst wil ik ff 3.0 spelen en daarna gaan we samen alle zaakjes op orde stellen zodat we kunnen beginnen met recruten etc.. Dat zal ook wel makkelijker gaan als de mensen weten wat we met de clan willen gaan doen.

Als je interesse hebt contact me maar. Als je twijfels hebt over of je wilt joinen of niet zeg wat je dwars zit en dan geef ik argumenten erover, heb ik ook met Robert gedaan, het maakt alles duidelijker.

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    LuNaTiC blijft sowieso met 3.0 en verder na het toernooi weet ik niet wat zijn plannen zijn eiig
    Verder heb ik dan ook nog wel Negativ Ic3 voor je mn bloedeigen neefje en het 4e lid van oud Ic3 ( hij deed dus ook het hele 2.0 toernooi mee ) feit is dat zn 360 kapot is en hij em nu 2 weken kwijt is volgens mij iets met de Laser ( waar iedereen last van heeft tegenwoordig ) verder weet je nu ook alle Tactics van Ic3 en welke mappen ze het liefst spelen. Uhm clan naam+ clantag members recruiten site tk/tt Farmir/Alpha Ic3 heeft daar veel verstand van en wat ben ik toch weer enthousiast bezig8)

Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Iedereen weet dat Sander altijd whined en het word gewoon behoorlijk irritant :) maar hij is gewoon een grappige gozer met zijn droge opmerkingen :D
    Rbert ging erover nadenken maar ik ga nog wel ff met hem praten.
    Een site doen we wel na 3.0 als we een nieuwe naam hebben ok? Als je het wilt doen heeeeeel graag :9
    Wat ik trouwens ook belangrijk vind in de clan is dat niemand ruzie heeft met elkaar en dat we gewoon gezellig kunnen spelen op een hoog niveau. Mensen zijn heel anders tegen je als ze niet in je clan zitten dan als ze je clanm8 zijn, dus als iemand joint waarmee iemand ruzie had lossen we het gewoon op.

Edit: LuNaTiC was ook gevraagd voor HLH, maar we zien wel wat hij gaat doen.

6. Met Rbrt bedoel je uiteraard KS I Rbert ? want er zijn nog een paar roberts zei iemand me net

7. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Pine Check mn vorige post en ja KS I Rbert

maar goed k zal weer es effe naar school gaan 1.5 uur en weer naar huis , kenne we weer eff Annex doen pino

Greetz gasten

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ja Rbert/connecticutzooi/Supropechy *)

9. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet alleen dat als mensen naar het 2e team moeten ze ook de keuze hebben om de clan uit te gaan of om een andere clan te joinen.. Denk daarom ook niet dat dit gaat werken tenzij je echt een vriendengroep van minimaal 9 á 10 man bij elkaar vind.

Verder ben je best ambiteus als ik dit zo lees, heb je alles overlegd met Sander en Mitchel?
    Najah succes in ieder geval :)

10. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    :9 ik ben er ook heel enthousiast over 8) en als we zo door gaan krijgen we niet een Team1 en Team2 maar gewoon 2 focking goede teams :+

11. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat wij ook zo'n soort systeem hadden in eVo/DL, waar de goede in team 1 zaten en de wat mindere in team 2, als ze goed genoeg waren konden ze in team 1. MMaar dat bleek dus niet te werken, eigenlijk had aVIP/GS ook ziets gezien zij op 1 punt wel 30 members hadden maar daar speelden wel iets meer mensen dan bij ons, maar het kwam op hetzelfde neer.

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Mooie plannetjes Pine, Pine tot the top8)

Zou team 2 gewoon weglaten, werkt niet, heeft DtS ook geprobeerd. Zorg gewoon voor 1 team van 6 man.

Serieus dalijk gaat D² mij nog ownen:b:

13. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ownde D2 dan nog niet 8)

14. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    neej kijk eens naar het aantal clanbattles...

15. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    @ Pine Waarom "whine" ik . Omdat zelfs bij een funmatch de tegenpartij een host zoekt in hun eigen team met de slechste connectie , zodat je voor de kat zijn k** zit te spelen. Hier kan ik me zo aan ergeren, raak pissed off en begin dan te zeiken,"whine".
    Jij zou in moeten grijpen en een betere host moeten eisen.
    En niet tegen mij moeten zeiken dat ik niet moet whinen.
    Ik wil zo'n match eerlijk winnen of verliezen en geen gecheat, want dat is het juiste woord

Ik ben ook blij met punt 6 van de regels van het GOW3 tournooi

Vooraf gaande aan de match zal er een ‘lag test’ gehouden moeten worden. Dit is een ronde van 5min die niet meetelt waarin na wordt gegaan of de host niet lagt.

Lagt de host wel, dan zal het hostende team iemand anders uit hun team moeten laten hosten. Als er geen acceptabele host gevonden kan worden gebeurd het volgende:
    Beide teams moeten 1 iemand droppen en de lag test opnieuw uitvoeren.
    Is de connectie dan nog steeds niet in orde, neem dan contact op met de admins.

16. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt. Ik lees de ambities ook net

Overleg vind hier plaats, Pine die 2 teams vind ik niet zo'n goed idee.
    We kunnen met 5 a 6 man gemakkelijk 1 clan vormen en elkaar afwisselen tijdens matches. Zo blijft het ook leuk en kweek je niet 2 campen in 1 clan.
    Er zal ook wel eens iemand niet kunnen of een slechte dag hebben en dan kan de clanmatch gewoon doorgaan.

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    De mensen die er nu allemaal in zitten zijn gewoon relax aardig dus dat zit wel goed. En ik vind 8 man genoeg, want als 1team vb een clanmatch wil spelen kan er wel iemand invallen.

Sander iedereen weet dat jij elke keer als je dood gaat whinet, je kan je zelf voor de gek houden maar dat moet jezelf weten.

We zullen ckr geen campen krijgen in 1clan, we zijn nu al met 5 die gewoon goed met elkaar overweg kunnen etc.. Weet niet of we 2 Teams kunnen doen ik ga er nog even over nadenken.

Wat vinden jullie van de clannaam: Death Row (dR) vond het wel grappig en ik had hem vroeger bij RTCW:ET
    En wat vinden jullie van een nieuwe naam op live: wannab

18. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vindt ze beide erg vet trouwens DGD wil nu een funwar..!!

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik kom eraan, damn jij antwoord snel!

20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha JIj ook :p k kom nu ook wel weer online :p

Deel Deze Pagina