Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Erger me rot aan verkopers die hun best doen mij iets wijs te maken waar ik toch niet intrap. Als ik in een winkel kom waar ik de verkoper uit moet leggen hoe dingen werken ben ik geneigd gelijk om te draaien =(
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ook doen! Gewoon je informatie van forums en andere sites halen, daar heeft niemand er belang bij jou een bepaalde richting in te duwen.
    En daarna online bestellen natuurlijk, hooguit naar de winkel om even te kijken hoe hij er uit ziet :+
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    vorig jaar stond er een verkoper(van de intertoys, dat wel;)) uit te leggen aan een klant dat"hij beter voor de PS3 kon gaan, want die kwam binnenkort uit:)"

    maar ik heb zelf deze en kan een 360 hier op?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  4. Steef101

    Steef101 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws voor de mensen die op een monitor spelen

    Van Gamez.nl

    Ook grote uitgevers maken wel eens een foutje. Zo verscheen plotseling een datum en details van de nieuwe update voor Gears of War op de officiële website van Microsoft. De datum (9 april) bleek niet te kloppen, maar Microsoft geeft aan dat de informatie voor de rest wel correct is.

    De update zal de zogenaamde Annex multiplayer-mode bevatten, die lijkt op de Domination-mode van Unreal Tournament. Spelers worden onderverdeeld in teams en moeten bepaalde doelen of gebieden bewaken op de map. Hoe langer het punt wordt, hoe meer punten worden verdiend, die verdeeld kunnen worden over de verschillende teamleden. Dit zal overigens de eerste mode zijn die met respawnen werkt.

    Tevens zal de update een aantal bugs fixen en een 720p optie voor VGA-gebruikers draaiend op een resolutie van 1280x1024.


    Dus dat is wel mooi voor de mensen die een pc monitor hebben
     
  5. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat je asjeblieft niet om praten door zo’n iemand die er totaal geen verstand van heeft. En inderdaad, sommige (al is mijn indruk veel :p) Media Markt medewerkers moet je ook niet serieus nemen. Een aantal miskopen heb ik ook aan hun te danken (in de tijd dat ik (bijna) nooit op internet te vinden was). Dat doe ik nu gelukkig wel. Voordat ik iets ga kopen zoek ik zelf alle ins en outs van het product maanden lang van tevoren op.

    Maar nu inhoudelijk op de beste verkoper; is het logisch wat hij zegt? Als ik alleen al naar me zelf kijk, dan heb ik op mijn Philips 170C TFT-monitor (17 inch) gigantisch scherp beeld. Een resolutie van 1280 × 1024 in widescreen ziet er verbluffend mooi uit. Omdat mijn monitor geen breedbeeld formaat heeft, hakt ie links en rechts een (klein) stukje beeld weg zodat ik nog steeds full screen beeld heb. Dat merk je weinig van (16:10 zou er uiteraard net iets beter op uitkomen, maar het is zeker te doen) en het beeld ziet er totaal niet uitgerekt uit. Althans, bij Gears of War& Splinter Cell: Double Agent niet, bij PGR3 had ik wel resolutie problemen en zagen auto’s er erg smal uit.

    Hoe dan ook, ik ben nu al tevreden. Moet je nagaan als dit nog eens widescreen is en een maatje groter. Mijn keus staat nu ook op de 226 BW die ik binnen een maand wil aanschaffen. Het lijkt mij een erg goed scherm en in vergelijking met andere schermen heeft het geen ‘backlight bleeding’ (tenminste, nooit gelezen wat voorgaande Samsung modellen wél hadden), 2MS, een aardige resolutie (1920 × 1080 of 1920x1200 zou uiteraard perfect zijn, maar dat zal je denk ik ook in het prijskaartje terug zien – zie de € 800.- kostende SyncMaster 244T -) die zeker voor de PC goed is (aardig wat games ondersteunen die resolutie ook).

    Nee, dit scherm zal ik nog halen (geld heb ik bijna). Alleen even uitzoeken waar ik hem ’t beste& goedkoopst kan halen en hopen dat Samsung niet al te snel een broertje gaat droppen die wel de supersonische resolutie betaalbaar heeft. Misschien zal Microsoft nog de 1680 x 1050 resolutie gaan ondersteunen in combinatie met de VGA kabel, laten we het hopen. :)
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het gelezen ja, maar ik heb eigenlijk nooit iets gemerkt van dat probleem :x
    Ik speel Gears altijd al 1280x1024 op een monitor en het zag er net zo scherp uit als de andere spellen. Maar het kan misschien nog mooier *)
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    oke vraagje, ik wil me xbox ook op me pc monitir kunnen gebruiken. Nu moet ik dus gaan switchen tussen de pc-monitor kabel en de kabel van de xbox360. das natuurlijk zwaar onhandig om steeds aan de achter kant van mijn monitor de kabel te switcnen. Nu zo ik een kastje die daar tussen kan zodat ik met een druk op de knop het input signaal van me monitor kan switchen tussen de pc en me xbox360.

    Dus het moet een kastje zijn met 2 input poorten een 1 output. Iemand enig idee hoe dit heet, een waar deze te koop zijn en wat ze dan eventueel zouden kosten. Tnx alvast !!!!
     
  8. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zou als ik jou was gewoon een HD kopen dan wil je geen ander scherm meer:p
     
  9. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    dat had ik dus gedeaan maar kom er niet uit :'-(

    Monitor Switch

    kun je juist 2 monitoren op 1 apparaat????

    4 poorts KVM switch

    lijkt me ook niet echt het juiste apparaat


    Daarom vroeg ik het hier wat ik precies moet hebben anders koop ik weer eens het verkeerde :D tnx alvast!
     
  11. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja en een verkeerde kopen moeten we niet hebben, dan kan je net zogoed spullen voor mij kopen hahaha:lol:
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    hellup!
     
  13. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Signal Input: VGA en een resolutie die door de 360 wordt ondersteund dus het kan :cool:

    Ik zou zelf voor een breedbeeld gaan, veel meer kosten die niet, maar deze functioneerd in princippe rima.
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dus gewoon het stekkertje ompluggen en ik kan spelen?
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet in het dashboard misschien wat resolutie wijzigingen doen maar ja het hoort direct te werken.
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    stekkertje ompluggen? dat hoeft niet als je een vga kabel hebt. met de standaard kabel die bij de 360 zat kan je hem niet op dat scherm aansluiten.
     
  17. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon dit kabeltje halen voor € 30.- en jij zit goed. VGA van je monitor in de Xbox 360 VGA pluggen en je bent klaar (wat beeld betreft).
     
  18. Ni7ro X

    Ni7ro X Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    eey ik had een vraag.. is de samsung syncmaster 205BW een goed scherm?
    hij heeft 6 ms respons snelheid en hij heeft een vga ingang (de 206BW niet:confused:)

    Samsung site
    Vergelijk.nl
     
  19. Onilink

    Onilink Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten!.

    Ik wil naast wat ik doe aan pc gaming ook gaan console gamen. Aangezien me PC ook niet meer het gamestation 2007 is. :+
    Ik kon in het begin hoe gek het ook klinkt, maar niet kiezen tussen de PS3 of de XBOX 360. Ik zat met het probleem dat ik nog thuis wonende ben, en de enigste breedbeeld TV beneden staat. Waar de rest van het gezin ook gebruik van maakt. Dus dan zou ik alsnog als ik zonder ergernissen wil game een HD TV moeten aanschaffen. Ik ben er net achter gekomen dat de XBOX 360 ook gebruik kan maken van een VGA kabel en aangezien ik 2 maanden geleden voor me PC een Samsung SyncMaster 940BF gehaald heb komt dat mischien mooi uit. Dus heb ik besloten om een 360 te halen. Ik heb nu deze kabel op het oog..

    [​IMG]


    Maar ik vroeg me af of er 1 of andere converter is voor die audio jacks omdat ik die nergens op me pc kan aansluiten. Ik heb frapant genoeg geen boxen bij me PC alleen een koptelefoon die ik er op aangesloten zit. Is er een koppelstukje voor dat ik hem bijvoorbeeld aan me koptelefoon kan aansluiten?


    PS: Is die patch van GOW al uit dat je fatsoenlijk op een vga output kan spelen want daar las ik nog iets over?

    Al vast bedankt! ;)
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ja, de patch is uit..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina