Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    wie is sylvie?:+
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Sylvie Meis dumbass. :{ J/k
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    .
    .
    .
    .
    <<<------------------------- (Avatar) *)
     
  4. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0

    ehhh...ja


    hopelijk sarcasme?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    J/k staat voor Just Kidding. Sarcasme dus ja. :)
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, cheats voor TDU, dus als iemand ze weet: Kom maar op!:)

    Jongens, laat hem gewoon met rust!!!:mad: Is het verboden soms, om te zeggen wat je in TDU hebt gedaan?!:mad: Laat AntraXxX gewoon zeggen wat ie zelf wil zeggen, en als je het niet leuk vind, lees je het toch gewoon niet!?:mad: En hou die fucking meningen dan voor je, want die negativiteit hoeft echt niet hoor!!:mad: gvd...:mad:

    P.S.: En hoe veel jullie ook blijven zeiken, ik blijf gewoon zeggen welke auto's ik heb.:mad: Dus in dit geval:

    Ik heb nu mijn drie Italiaanse raspaardjes verkocht (:{) en een Mercedes CLS 55 AMG (Obesdian Black, standaard CLS55 vijfspaaks wielen, zwart interieur) gekocht, en dat is een fantastische auto, met een schitterend motorgeluid en een prachtig uiterlijk én interieur.:thumbs: Ik heb nog flink wat cash over, dus ik ga denk ik nog wel een Lotus Exige erbij kopen, maar ik heb vandaag ff geen tijd meer!:)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Haha, Agossie :D
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    k weet niet of dit of dit ook een bug wordt genoemt maar ik krijg na een download, na langetijd niet spelen en daarna weer wel een keer spelen of heel vaak de zelfde race doen en daarna een speciale missie te doen op eens heel veel geld dat ik nooit verdient heb. bijv:

    ik had eerst bijv 12.000 dollarz. een maand of zo niet de game spelen en daarna stop k m dr weer in en er staat 120.000 dolliers opp me bank.

    na een download zoals de christmas pack had ik opeens heel veel cash
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, heb ik nog nooit gehad.:confused:
     
  10. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    misschien wat auto's verkocht op de trade?
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Precies :D gewoon lullen over TDU waar het hier over gaat!!!!
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
     
  14. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Best humor; dat ik hier de kaart van het eiland voorbij zie komen, die ik op GoT heb neergezet voor 2 mensen die niet zo goed konden Googlen (he, Porsche-fan)...

    Heb trouwens al een tijd geen TDU meer gedaan maar dat is de schuld van mijn defecte 360 en ook de schuld van GRAW2.
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wahahaha, wat een gezeik allemaal om het feit dat ik en Porsche-fan, en nog wat andere jongens hier tenminste wat ontopic shit posten. (Doen jullie grappenmakers ook wel hoor ;)) Als het je niet zint, duw je op de <- Vorige knop, en ga je verder met je bezigheden. \o/





    De Catherham blijft een goede en geweldige auto die er ook leuk uitziet. :9
    Super hoe je die wieletjes zo ziet bewegen.
    Een Lotus Exige is een ook een leuk circuit en stuur wagentje.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Laatste comment dan, jullie moeten niet denken dat dit forum van jullie alleen is. Iedereen kijkt op dit forum en als iedereen geconfronteerd moet worden met jullie persoonlijke dagboek in dit topic.... =( Ik loop toch ook niet te roepen wat ik vanochtend op mn boterham at in het hardware topic.. Dat is het punt, dat jullie doen alsof dit topic van jullie is en iedereen zich er maar moet aanpassen.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    nee hoor, hun vertellen over hun ervaringen met de game, daar is waar deze discussie voor is aangemaakt. Als jij iemands zijn comment nu boeiend vind, kan dat maar dat wil niet zeggen dat ze overbodig zouden moeten zijn. Zolang het ontopic gaat maakt het toch niet uit wat er verteld wordt!???

    En over je boterham lullen in een hardware forum, zou wel offtopic zijn inderdaad aangezien dat niet je hardware is. Hun praten toch gewoon over de game? en nergens anders over.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Martijnn

    Lees deze quote maar, droplul.

    Ik denk ook niet dat dit van mij en nog een paar jongens is hoor, tuurlijk is dit forum en dit topic voor iedereen die er intresse in heeft.

    Maar ik post gewoon ontopic, en ik vertel mijn game-ervaringen over dit spel, waar dit topic bedoeld voor is. En als je mijn "dagboek" niet leuk vind om te lezen, mag je van mij gerust verder gaan met je bezigheden hoor! \o/
    En waar heb ik duidelijk gemaakt dat dit topic alleen voor mij (en porsche-fan) is? :lol:




    Ontopic:

    Na wat leerwerk achter de rug, ga ik weer lekker cruisen rond het eiland. Dit keer pak ik eens gewoon de Chevrolet Corvette Z06 Coupe die een erg lekker muscle geluid heeft!
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ja, lekker geluid en goedkoop voor wat y kan kwa pk en snelheid, dus altijd handig al je niet heel veel geld hebt maar toch een goede auto wil
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina