1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

    ViperMike Guest

    Waarom liggen mensen altijd te miepen over de graphics.
     
  2. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    :b:

    tfillmpje is erg vet, echt, die replay doen is zo vet, ik hou altijd van replay. En ook vet dat je je alsnog kan verdedigen als je van achter wordt geschoten door die bal op de grond te tiefen, is wel interessant voor de gameplay. Maar wat ze nou met die mijn-bal hebben verzonnen, ik weet niet, maar met een stickygranade of een mooie jump kan je die auto toch ook gewoon dissen.
    16 mei, dan is het de pre emergence day
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    bubble shield:D
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd een Alpha build (waarom laten ze in godsnaam niet wat nieuwers zien) maar vind ik vind het er al best goed uit zien. Daarbij komt ook dat die overzichts shots dr altijd wat lomp uitzien vergeleken met wat je ziet in first person few.
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    t zag er net zo uit als halo 2, niet beter
     
  6. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar gewoon tot ie uit is :)
     
  7. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt t nou aan mij of zag ik nou dat ze met de nieuwe 360 daar spelen?
    ik zag toch duidelijk een zwarte 360
    heeft nog iemand anders t gezien?
     
  8. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook doe, ik krijg de de docu niet te zien. Ik heb hem opgeslagen geopend maar ik krijg hem niet te zien. Ik heb de nieuwste versie van quiketime gedownload maar dat werkt ook niet is er iemand die me kan helpen!

    @Dutch Vigilante:

    Zoiets heet een debug- kit ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  9. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws: Halo 3 Beta gaat op 16 mei van start!
    Geschreven door Martijn van der Kroef
    Bron: Bungie



    Dinsdag 10 april 2007 - Microsoft en Bungie hebben vandaag bekendgemaakt dat de Halo 3 Multiplayer Beta op 16 mei eindelijk van start zal gaan. Deze datum geldt bovendien voor alle deelnemers van de Beta, ongeacht of de beta-key gewonnen of (via Crackdown) gekocht is. Hiermee wordt een eerder gerucht ontkracht, waarin gezegd werd dat Crackdown bezitters pas later aan de Beta konden gaan deelnemen.

    Ook werd er nog een heel klein beetje informatie rondom de Beta vrijgegeven. Zo zal de Beta uit drie verschillende werelden bestaan, namelijk Valhalla, Snowbound en High Ground. Je hebt dus kans om in elk van deze werelden terecht te komen. Bovendien zal elke wereld zijn eigen voertuigen bevatten. De Beta periode loopt tot en met 6 juni.


    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5241
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    *zucht mee* :'-(
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Precies. Ik vind het er nu al fantastisch uitzien hoor..dat gezeik altijd, man ga lekker heen ofzo..Trouwens, als Warthog rijden in First Person is vind ik dat jammer..volgens mij is dat niet zo goor..
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  12. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    no shit sherlock....:lol:


    btw pas maar op met die links, net is er in het Clan forum ook alweer een topic geslote omdat er een externe link in zat ofzo...lame handel hier

    Ohjah en Reckuuza, dat was een mongoose :)
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe vet is die bubble, ja het word lachen gieren brullen met Halo 3, hoop echt dat ie binnenkort uit komt!
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    bash maar raak, maar ze hebben echt een mengeling van goede en slechte ideeen

    Goede ideeen; Dat van de beginwapens (HEEL grote verandering)
    Wapens lijken beter gebalanceerd
    De replay (weet ik veel hoe ze het noemen) optie
    Slechte ideeen; Geen teles meer, maar 'mancannons' (heb ik al vaker gebashed)
    Bubble shields
    Meleelunges zitte er nog steeds in (niet echt een verrassing)
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    die mijn lijkt me ook maar kut, heb je iemand bijna dood doet ie snel nog even een zelfmoordaanslag=(
    Verder lijkt het nog steeds een spray 'n pray gameplay te zijn.|:-
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Gameplay ziet er erg vetjes uit voor mij :thumbs:
    Lekkere chaos en leuke nieuwe features!

    Ook zien de graphics er op zich al aardig uit maar die gaan nog wel verbeteren richting launch dus daar maak ik me het minst druk om.

    Hier een mooi shot waar veel detail in zit!!
    [​IMG]

    Als mensen nu al gaan klagen over de graphics dat zijn ze echt niet goed bij hun hoofd...
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best blij met die chaos eigenlijk. Als je tactisch wil heb je rainbow six en GR. Halo moet snel en vet. Je kan daarnaast altijd nog kiezen voor een match op lange afstand.
    Denk dat er in de levels genoeg ruimte is voor tactiek.
     
  18. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Leg.
    Het Melee gedeelte willen ze echt niet opgeven, dit vanwege het een van de ''gouden regels''.

    Ik denk zelf niet dat het bubble shield gaat werken.Waarom niet? Halo is niet het tactische spel wat Bungie ons wil laten geloven. Het is meer rushen naar bepaalde plekken en die goed weten te verdedigingen. Ik geef toe dat je wel skills nodig hebt om een goed te kunnen spelen. Helaas zie ik voor deze toevoeging ook eindeloze nieuwe cheat manieren. Het enige goeds wat ik kan bedenken over deze bubble shield is dat het evt een vervanging is voor een Over shield waardoor er inderdaad iets meer tactiek in het spel word gebracht.

    Met slechtste idee wat ze er in mijn ogen hebben ingestopt zijn de mijnen. Nu heb je nog (als je geen rocket hebt) skills nodig om een voertuig te stoppen. Een goed geplaatste granaat/stickie doet wonderen...maar nee het moet weer laagdrempelig worden dus gooien ze er maar een mijn in! Waar somige uitgevers veel moeite doen om hun fanbase gelukkig te houden en de kwaliteit van de game omhoog te schroeven zorgt bungie ervoor dat het spel ''makkelijk'' en simpeler word.Ik ben met deze mijnen meer teleurgesteld dan blij .

    De Manconnons lijken me niet verbeterend maar ook niet echte verslechterend, doet me denken aan de huidige lift op (ik ben zo slecht in namen)

    En dan uiteindelijk nog de slowmotion....ach laat maar daar ga ik niet eens over beginnen..*Kuch MOTORSTORM!!! *kuch
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Speel de game dan niet.?
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat van waar heb je die nieuwe screenshot van Halo 3 vandaan heb ik wat gemist ofzo :D ? En het ziet er nu al stukken beter uit! Is dit nou die shield ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina