Die clanwar tegen IBGI ging niet echt zo als ik had verw8 ( moet miss weer wennen aan clanwars ) ach ja we zien wel weer!!
Eej DD, Vrijdag toch die funmatch? Misschien kunnen we annex doen, het is toch voor de fun, en annex is vet
Is het ook zeg maar. Ja gaat vaag de laatste tijd, we moeten even de zaakjes op orde stellen Met de tactics clannaam alles. kijk wel ff Wat vinden jullie allen van de clannaam: Death Row?
Damn infiinty, oproerkraaier Lunatic speeld in het toernooi met mij, named en robert mee. Wat de jongens verder doen is hun zaak. Hij zit voor zover ik weet dus gewoon nog bij D²
Nee echt niet ik ga cker niet met LuNaTiC mee kijk LuNaTiC en ik bedachten samen om bij een clan te gaan en vanochtend lees ik achter mn rug om dat hij in eens niet meer wil Dus de hele reden van mij is om samen te gamen en nu doet LuNaTiC dit tja
Zo Pine, hoe verwacht je een clan te kunnen leiden? Probeer je members te houden man en als ze op het punt van vertrekken staan maak je het aantrekkelijker zodat je eens een hecht team kunt vormen. Alleen zo zal het werken.
In je message staat: Ik wilde met lunatic spelen, hij is nu weg dus ik heb weinig reden om bij D2 te blijven......
Hoe kan ik een hecht team maken met mensen die zomaar weggaan.... dan zijn ze dus niet te vertrouwen en hoef ik ze dus niet. Ik weet niet of Nano blijft, dat is zijn eigen keuze. Als hij blijft hebben we 4man en als Rbert misschien joint hebben we gewoon een sterk team die goed met elkaar overweg kunnen dus niks mis mee.
Coca cola went to town Pepsi cola shoit him Dokter pepper pept him up They all drink 7-up = Coca Cola went to Town Pepsi Cola shot him Down Docter Pepper pept him Up And they all drank 7-Up. Ik denk ik help je even stoorde me er lichtelijk aan lol.
Welke clanmatches? Ik wilde main team tog met ik sander en mitch houden omdat het super slegt ging zonder sander.